MOKLOBEMID (Aurorix,Mobemid,Mocloxil,Moklar)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy moklobemid pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
21
42%

Nie
20
40%

Zaszkodził
9
18%

 
Liczba głosów : 50

przez kordian 11 lut 2008, 14:56
zazywam ten lek od grudnia ubieglego rou .biore maksymalna dawke i uwazam ze jest to fatalny lek dla mnie.malo likwiduje leki caly czas czuje jakbym wypil termos kawy i nie moge spac. jutro ide do lekarza i zmieniam lek
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
11 lut 2008, 14:01

Jak długo braliście moklobemid?

przez Zniechęcona 28 lut 2008, 04:58
Ja biorę już prawie 3 miesiące. I nie wiem czy przy najbliższej wizycie upierać się, żeby dać sobie szanse i brać go dalej czy dać se luz i go nie brać. Na początku moklobemid trochę podniósł nastrój, choć trudno jednoznacznie stwierdzić czy to zasługa leku czy okoliczności. Na moje natręctwa niestety mi nie pomógł. Więc może jeszcze go pobiorę, poczekam, ale nie wiem... :roll: Więc ile wynosił u was okres brania :?: :?: dzięki za info, pozdrawiam wszystkich "Moklobemidowiczów".
"To jest mój fach-Nim Cię przysypie piach-
I Wszechmogący stanie w moich drzwiach"
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
28 lut 2008, 02:04

Avatar użytkownika
przez maiev 28 lut 2008, 14:20
ja brałam krótko - ledwo ponad miesiąc. potem lekarz zmienił mi go na inny ze względu na brak poprawy (a nawet pogorszenie). Mnie toto przepisano na fobię społeczną - ale rezultatów nie było.
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez kordian 28 lut 2008, 14:36
mobemid albo aurorix w moim przypadku to straszne scierwo...czulem sie po nim jak na amfeta,minie trudnosci ze snem podenerwowanie szczekoscisc i duzo lekow
teraz probuje anafranil ale tez poglebia moj leki zazywam go rowno tydzien 3x25mg poczekam jeszcze po weekendzie jak sie nic nie zmieni ide do lekare po cos innego....
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
11 lut 2008, 14:01

przez kajusia 23 mar 2008, 22:08
ja biore 6 dzien i nic .ponoc moj lekarz mowil ze takie pierwsze symptomy poprawy nastroju powinnam poczuc po 2 tygodniach ale odrazu zapowiedzial ze leczenie moze potrwac dluuuugo.nie wiem co o tym myslec,nigdy wczesniej nie bralam lekow ichyba spodziewalam sie natychmiastowej poprawy,na ktora tak bardzo liczylam,troche sie zawiodlam.no coz poczekam....nie wiem -z tego co czytam to dziala roznie na rozne osoby.nektorzy czuja natychmiastowa poprawe.ja napewno do nich nie naleze:(
chce zeby bylo doooooobrze,nareszcie dobrze
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
03 lut 2008, 17:25
Lokalizacja
Londyn

Moklar, przedawkowania, mysli samobojcze

Avatar użytkownika
przez mix 17 kwi 2008, 00:39
witam;
wykryto u mnie zaburzenia osobowosci oraz depresje. Niestety na wizycie u psychiatry zaprzeczylem myslom samobojczym, mimo iz je miewalem. Dostalem lek Moklar. Wszystko ukladalo sie w miare dobrze, jednak jakis czas temu pojawily sie problemy w moim zyciu, zostawila mnie dziewczyna, wyprowadzila sie, dodatkowo ma problemy z rodzina. Mysli samobojcze bardzo sie nasilily. Stracilem jakiekolwiek checi do wszystkiego, nie widze zadnych pozytywnych perspektyw.
Co najgorsze zaczalem przedawkowywac Moklar, zamiast 1 tabletki biore czasem wiecej. Daje mi to lekkie uspokojenie.
Nie wiem co mam zrobic z soba, do lekarza nie przyjma mnie bez zarejestrowania, a na taka wizyte czeka sie u mnie okolo 3 tyg.
Avatar użytkownika
mix
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
17 kwi 2008, 00:31
Lokalizacja
Opole

przez celineczka3 17 kwi 2008, 06:38
Jesli czujesz sie tak zle to koniecznie zglos sie do lekarza prowadzacego, i popros zeby Cie przyjął. Nie maja prawa odmówić Ci takiej pomocy!!!Ale jesli by jednak to zrobili to po prostu zadzwon na pogotowie, oni beda wiedzieli co robic. I przede wszystkim pamietaj ze przyjmowany przez Ciebie Moklar nalezy do tzw inhibitorów MAO i podczas jego spożywania należy unikać takich pokarmów jak: ryby wędzone, niektóre gatunki sera, czekolada, wino, piwo, produkty drożdżowe, soja!!!
celineczka3
Offline

Avatar użytkownika
przez mix 17 kwi 2008, 11:21
Nikt mi ni epowiedzial, ze nie moge jesc takich rzeczy. Dlaczego nie wolno? I czym to grozi?
Avatar użytkownika
mix
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
17 kwi 2008, 00:31
Lokalizacja
Opole

przez celineczka3 17 kwi 2008, 12:23
http://www.doz.pl/leki/p495-Moklar
Ponieważ te produkty zawieraja tyraminę, a pacjenci stosujący leki z grupy inhibitorów MAO powinni unikać spożywania znaczniejszych ilości pokarmów zawierających tyraminę, ponieważ akumulacja tego związku może doprowadzić do niebezpiecznego wzrostu ciśnienia tętniczego.
celineczka3
Offline

Avatar użytkownika
przez Marzanka 19 kwi 2008, 20:10
Mocloxil mnie wystraszyl :shock: jak przeczytalam ulotke to dalam spokoj. Mowilam mojemu lekarzowi o tym czego nie moge ...a on mimo, ze wiedzial zapisal mi :? Masakra jakas z tymi lakarzami - niby sluchaja co sie do nich mowi, ale nie poza tym ..takich historyjek jakie im opowiadamy oni sluchaja tysiace i wszystkich do jednego wora '' wariat''. Co gorsze moj psychiatra palil przy mnie fajkei mnie gdzies, ze mi to przeszkadza. Nie chodze juz do niego . To byl karierowicz z wypas bryka pod przychodnia .
jesli jeszcze nie zwariowales, to znaczy, ze jestes niedoinformowany:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
08 mar 2007, 21:39

Avatar użytkownika
przez mix 24 kwi 2008, 10:38
witam ponownie,
bylem u lekarza tak jak mi radzilas celinceczka3.

Lekarz zmienil mi leki na: Sulpiryd i pernazinum. Powiedzial, ze moj stan sie pogorszyl ale nie powiedzial dokladnie co mi jest.
Avatar użytkownika
mix
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
17 kwi 2008, 00:31
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez OneGirlRevolution 24 kwi 2008, 11:30
:shock: fajny lekarz... Jak można nie powiedzieć podstawowych informacji pacjentowi :shock:
mix trzymam za Ciebie kciuki ;)
No pain, no game
Posty
33
Dołączył(a)
13 kwi 2008, 16:16

przez celineczka3 24 kwi 2008, 11:57
mix napisał(a):bylem u lekarza tak jak mi radzilas celinceczka3.

Lekarz zmienil mi leki na: Sulpiryd i pernazinum. Powiedzial, ze moj stan sie pogorszyl ale nie powiedzial dokladnie co mi jest.

Bardzo sie ciesze, mam nadzieje ze te leki Ci pomoga i wyjdziesz z tego paskudnego stanu. Powiedz potem jak sie czujesz po nowych lekach:):)
celineczka3
Offline

Avatar użytkownika
przez d80 25 kwi 2008, 02:08
mobemid / aurorix biore jakies 8 lat, na depresje, wczesniej na fobie ogolna, lek nowoczesny, prawie 0 % skutkow ubocznych, leczy powoli i bardzo stabilnie, dlatego nie zauwaza sie jego dzialania, istotne jest zeby go brac po posilku, inaczej spada cisnienie, mozna sie tez poczuc odrealnionym. w moim przypadku wystepuje tez nieprzyjemne usztywnienie miesni np. plecow, a wiec i ogolny spadek kondycji fizycznej.
Avatar użytkownika
d80
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
03 sty 2007, 02:34
Lokalizacja
białystok

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do