ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez xyz90 03 mar 2014, 21:46
inez3, ja miałam i nadal miewam.skutki uboczne po podniesieniu dawki także jeszcze troche pocierpisz, chociaż może twój organizm zareaguje inaczej
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu
Czas i tak upłynie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
13 lut 2014, 09:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 03 mar 2014, 21:47
Inez
Esci jest lekiem kosmetycznym.....ha,ha,ha....ja bynajmniej uslyszalam takie slowa od p.dr.
ale patrzac po tym jak mnie spiniewieralo na początku,to z cala pewnością nie byla to kosmetyka:)

Mówiliśmy o innym lajtowym leku.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 03 mar 2014, 21:51
xyz90
Mam tylko nadzieje, że z upływem czasu będą łagodnieć. Nie moge się czuć w pracy tak jak dzisiaj... W przyszły poniedziałek musi być już trochę lepiej... Najśmieszniejsze jest to, że psychiatra mi powiedział, że ten lek nie ma prawie w ogóle skutków ubpcznych, tzn., że pacjenci raczej lajtowo w niego wchodzą i że zaczyna działać już po tygodniu... Wszystkie ant zaczynają działać po kilku tyg...

Chyba się trochę bałam tego leku, więc wszystko się skumulowało.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 03 mar 2014, 21:51
elmopl79,
dlatego ze nie moge sobie pozwolic na lek ktory swoimi skutkami ubocznymi mnie na jakis czas zetnie z nog, niestety ostatnio na wiele tak reaguje, nawet na te które teoretycznie nie maja prawa czegos takiego spowodować a jednak, asentra byłaby najlepsza ale nie wiem co się stało ze fatalnie na nia reaguje od jakiegos czasu i nie ma szans na takie dzialanie jak kiedys, jakas ogolna nietolerancja tej substancji powodujaca calą gamę roznych objawow nadwrażliwosci, nie wiem ciezko powiedziec, pierwszy raz nie mam zadnego pomyslu co zrobic, musze lekarza odwiedzic znow i tyle

-- 03 mar 2014, 20:52 --

inez3,
ja nie pisałem o esci ze jest lajtowy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 03 mar 2014, 21:54
elmopl79
Hmm, a to ciekawe :). Nie wiedziałam, że tak się mówi o tym leku. Miałam 2,5 roku spokoju, nic nei brałam i czułam się normalnie, stąd wypadłam trochę z tematu.

A czemu esci jest łagodne?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 03 mar 2014, 21:56
Luki
No esci raczej za wiele dobrego mojemu mózgowi nie zrobilo....A wręcz na piczotku bardzo pogirszylo mój stan i obawiam sie,ze moze to byc lek źle dobrany w moim przypadku.Chociaz moha p.dr.stwierdzila,ze lek mu śluzy,ale ja czuje zupelnie co innego....nie do końca jest rak jak powinno byc.Co prawda to4albo5tydzien na10mg,ale nie potrafie zaufać temu lekowi.Moze dlatego,ze te początku z esci byly tragiczne....
Przymierzam sie do zmiany leku,wlasnie na paro....Ale chce jeszcze poczekac trochę i zobaczymy czy będzie potrzebna zmiana.....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 03 mar 2014, 21:58
Oj sorry, wszystko mi sie pomerdało :).

A czy na początku z esci ktoś dodatkowo używał benzo? Mam afobam, ale nie lubie tego za bardzo...

-- Pn mar 03, 2014 10:00 pm --

Tak ogólnie to ja jestem jakimś ewenementem, zarówno Asentra jak i Axyven dobrze na mnie działały poza oczywiście początkowymi skutkami ubocznymi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 03 mar 2014, 22:01
Lunatic
A moze lagodne,kosmetyczne esci?
Nie,to byl zart z esci....Ty chcesz cos pobudzajacego,tak?A wenla?
Albo moklobenit-nie wiem czy tak to sie pisze....

-- 03 mar 2014, 21:03 --

Inez
No to tylko sie cieszyc,ze doktorek tak ladnie trafia z lekami....w takim leczeniu o to wlasnie chodzi,żeby trafić w lek.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 03 mar 2014, 22:05
elmopl79,
heh gdyby to było takie proste u mnie ze biore lek pobudzajacy i faktycznie mnie pobudza to dawno temu juz mialbym problem z głowy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 03 mar 2014, 22:06
elmpol79
Mam nadzieje, że to samo będzie z tym Servenonem... Nie dam rady długo sie tak czuć jak dziś...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 03 mar 2014, 22:06
Lunatic
A jakie miales skutki uboczne po tej asentrze.O stawach to pamietam....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 03 mar 2014, 22:09
jezeli bierzesz lek pobudzający, jeden, drugi, trzeci a one zamiast pobudzac jeszcze bardziej Cie wgniataja do lózka to jest cos nie tak, nawet sam lekarz nie wie co jest grane bo to nie jest normalna reakcja
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 03 mar 2014, 22:09
Lunatic
Mnie ostatnio p.dr.powiedziala,ze dzieciom z ADHD paradoksalnie daje sie lek na pobudzenie,a to he akurat wycisza.....
Moze cos w tym jest....

-- 03 mar 2014, 21:11 --

Lunatic
Myslales o zmianie lekarza?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 03 mar 2014, 22:14
elmopl79,
oo stawy to najmniejszy problem, gorączka, tachykardia,uczucie rozpalenia i bole głowy tez bylyby do opanowania, ale najgorsze było cos w rodzaju silnego oszołomienia i otumanienia, cos w rodzaju silnej sennosci połączone z uczuciem odpływania z tego świata,strasznie dziwne uczucie

-- 03 mar 2014, 21:15 --

wiele razy zmieniałem lekarza, to co niektórzy wyprawiali to ja juz wole tego swojego

-- 03 mar 2014, 21:18 --

najprawdopodobniej dostane fluoksetyne jak do niego pojde, wydaje sie najbardziej zblizona dzialaniem do sertraliny, chyba ze wymysli cos lepszego jeszcze
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do