ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 22 lut 2014, 03:39
Katarzynka40, "ja się też melduję, chociaż też rzadziej zaglądam, bo płodzicie tyle stron, że nie mogę nadgonić ;) ;) "
wlasnie ostatnio cos kiepsko z tym plodzeniem stron tutaj mi sie wydaje ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Acera 22 lut 2014, 11:28
Hej. Jestem tu nowa ale często czytam wasze wpisy bo pomagają mi zrozumieć, że nie jestem z tym wszystkim sama.Z nerwicą z zmagam się ok 10 lat ale dopiero nie dawno zrozumiałam, że musze ją leczyć bo przez te lata było coraz gorzej. Zaczelo się od objawów somatycznych a teraz doszło to silnych leków przed smiercia i napadów paniki. Od 4dni biorę Aciprex lekarz kazał brać 10mg ale zaczełam od 5mg bo bałam się reakcji organizmu. Powiem, że przy 5tce czuje się kiepsko. W dzień jest ok ale jak przychodzi wieczór jest masakra. Trzęse się, jestem mega pobudzona i roztrzęsiona i wkurzona,drgają mi mięsnie , serce mi wali i boli , nie mogę spać, budzę się co chwila :( jak zawsze mam niskie ciśnienie a wysoki plus tak mi się wszystko obróciło wczoraj miałam cisnienie 160/94.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 lut 2014, 11:14

5 dzień zażywania leków..

Avatar użytkownika
przez xyz90 22 lut 2014, 12:37
Witajcie. Dziś mija 5 dzień odkąd zaczełam zażywać Escitil, 5 dzień koszmaru, bez doraźnych leków sobie nie radzę, a jak już nie zażyję to przeżywam straszne lęki, nie mogę spać, ciężko mi się funkcjonuje. Nie wiem ile jeszcze wytrzymam i czy tak powinno być. Jak było u was? Bo ja po ostatnich dniach jestem wrakiem człowieka. Szukam jakiegokolwiek pocieszenia, aby przeżyć ten koszmar.
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu
Czas i tak upłynie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
13 lut 2014, 09:48

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

5 dzień zażywania leków..

przez zaczarowana 22 lut 2014, 12:59
Mnie również antydepresanty doprowadzają do wraku i jak już Ci się zaczęła bezsenność to nie radzę tego brać..... U mnie też tak było, każdy kolejny antydepresant to było zaleczanie kolejnych skutków ubocznych, a na bezsenność spowodowaną lekami nie działało nic, tak mnie wyniszczyła, że chciałam w pewnym momencie z sobą skończyć (mimo, że nigdy wcześniej nie miałam myśli samobójczych - to pojawiły się po kilku miesiącach bezsenności, nigdy też przed braniem tych leków nie miałam problemów z bezsennością :!: ). Dla mnie te leki wprowadzają w błędne koło, a jak już się tak źle zaczyna (u mnie było podobnie).... to nic dobrego moim zdaniem nie wróży. Niektórym te leki pomagają ale tylko niektórym...........


edit:
u mnie bezsenność zaczęła się od escitalopramu, czyli tego samego specyfiku, który bierzesz :roll:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 22 lut 2014, 14:39
Acera
Witaj w klubie :papa: wytrzymaj poczatki na leku,sa okropne, wiem, ale trzeba przeżyć. Ja przez dwa lata myślałam,,ze dam radę sama walczyć z kurwica, ale poleglam. Biorę od 3 miesięcy esci i jest lepiej, choć normalności nie widać. Dzisiejszy dzień znów w napięciu, pelnejnkontroli czy zachowuje sie normalnie i permanentne napinanie sie wszystkim. Za jakie kuzwa grzechy cierpimy katusze ??
Cżesc reszcie
Gdzienwszyscy pochowali sie? Każdy zajęty swoimi obowiązkami, to moze i lepiej, bo nie czasu na głupoty. Ja dzis zasypiam na stojąco, niemwiemmczy to pogoda czy ki grom..
Eliora, krista, luki, lunatic, Gradrec :papa: :papa: co u Was?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez krista 22 lut 2014, 15:08
Witaj Tojaaa
ja już mam wolne obiad zrobiony posprzątane jestem przed trudnymi dniami więc mnie trochę nosi, ciągle coś wpierdzielam, a tak na temat kurwicy to spoko, jest jakby prawie normalnie, ale nigdy nie wiadomo kiedy znów dopadnie ale cieszę się chwilą
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
20 gru 2013, 18:25

5 dzień zażywania leków..

Avatar użytkownika
przez xyz90 22 lut 2014, 15:19
to jestem pocieszona..
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu
Czas i tak upłynie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
13 lut 2014, 09:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 22 lut 2014, 15:49
Tojaaa, Obrazek
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 22 lut 2014, 16:09
:-) cześć robaczki:-) ja jeszcze w trakcie porzadków ale widać już błysk i blask:-) idę jeszcze rowerek umyję bo sezon zaczęty a moje,audi na dwóch kołach, jeszcze nie myte w tym roku:-) U mnie też widac poprawe, zdaje sobie sprawę że beda gorsze dni ale nie wkręcam sie w to:-)
Acera spokojnie bedzie dobrze, każdy z nas mial kiepskie początki...małymi kroczkami dojdziesz do celu:-)
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 22 lut 2014, 16:44
Czesc i czolem:)
Dlugo sie nie odzywalam....ale mialam problemy z zalogowaniem sie...
moglam Was czytac,a nie mogla nic napisać.
U mnie od poniedziałku dol...nie wiem czy to wina okresu,czy po prostu dol...
Wczoraj bylam zmuszona jechac autobusem.....od lat nawet nie patrzylam na takowe pojazdy,a żeby wsiasc do takowego nie bylo mowy.Wczoraj wsiadlam....ale po drodze myslalam,ze"ucieknę"z niego....ciagle tiwarzyszyl mi okropny lęk i duszności....cos okropnego Ale dojechalam na miejsce,zakatwilam co mialam zalatwic i wrocilam również autobusem....ale jak dotarlam do domu,to bylam padnięta.
Myslalam,ze biorąc leki jestem jakby"chroniona",a tu....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 22 lut 2014, 17:08
elmopl79 napisał(a):Czesc i czolem:)
Dlugo sie nie odzywalam....ale mialam problemy z zalogowaniem sie...
moglam Was czytac,a nie mogla nic napisać.
U mnie od poniedziałku dol...nie wiem czy to wina okresu,czy po prostu dol...
Wczoraj bylam zmuszona jechac autobusem.....od lat nawet nie patrzylam na takowe pojazdy,a żeby wsiasc do takowego nie bylo mowy.Wczoraj wsiadlam....ale po drodze myslalam,ze"ucieknę"z niego....ciagle tiwarzyszyl mi okropny lęk i duszności....cos okropnego Ale dojechalam na miejsce,zakatwilam co mialam zalatwic i wrocilam również autobusem....ale jak dotarlam do domu,to bylam padnięta.
Myslalam,ze biorąc leki jestem jakby"chroniona",a tu....

Dla nas jeszcze chyba za wcześnie na vipowska karte:-) u mnie mija dzis miesiac, u Ciebie tez gdzies koło tego...dobrze pamietam?az te babskie sprawy...wsze mamy pod górke...na mnie też wply miesiaczka, płachta na byka:-) u mnie już odpoczynek, blogie lenistwo:-)
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

5 dzień zażywania leków..

przez zaczarowana 22 lut 2014, 17:28
Jeśli poszukujesz tylko pocieszenia, to mogę Ci powiedzieć to samo co mówi się w takich sytuacjach pacjentom..... czyli, że pogorszył Ci się stan psychiczny.... będzie trzeba zwiększyć dawkę leku, jak to nie pomoże to może go zmienić i/lub wprowadzić jakieś combo kilku :twisted: - pewnie następną wizytę masz za ok miesiąc i bardzo prawdopodobne, że usłyszysz właśnie takie, lub podobne słowa.


Jak jeszcze poszukujesz pocieszenia, to Ci mogę powiedzieć, że być może ten lek Ci pomoże...... być może, bo tak naprawdę nigdy nie wiadomo jak Twój organizm ostatecznie zareaguje, a jak pisałam niektórym one pomagają. Ja osobiście drugi raz bym już nie zaryzykowała, nie chciałabym przechodzić ponownie przez to samo, był to najgorszy okres w moim życiu ale dzięki temu wiem...... że problem z którym poszłam do psychiatry i psychologa to był mały pikuś w porównaniu z tym co się stało później ;) :mrgreen: Dzięki czemu polubiłam swój "mały pikuś", bo leki które brałam nie pomogły oczywiście na mój problem podstawowy ;)
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 22 lut 2014, 17:42
Ellora
Ja to kupe czasu bylam na bardzo niskiej dawce...
Na10mg.jestem od3tygodni...Bylo juz calkiem calkiem,ale od poniedziałku cos sie zrabalo,a od trzech dni to juz w ogóle....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

5 dzień zażywania leków..

Avatar użytkownika
przez Miro 22 lut 2014, 17:44
xyz90, Daj sobie jeszcze z tydzień, esci nie działa doraźnie, musi się rozkręcić. W początkowej fazie jest masakra, ale jak już się rozhula... :mrgreen:
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości

Przeskocz do