ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 17 lut 2014, 22:39
Gradrec napisał(a):
Ellora napisał(a):Hmmm bo to jest tak jak pisze lunatic...juz masz jakieś postepy w leczeniu ale teraz jestes w takim punkcie gdzie nie wiez jak przeskoczyc...myslę ze kazdy to przechodzil, ale z pomoca i zaparciem przełamiesz to...boisz sie sam jechać?to poproś kumpla zawsze to razniej

Zasmucil mnie ten post. Myslalem, ze znalazlas luke w moim mysleniu, a Ty sie doszukujesz nieistniejacego problemu. Nie, to nie jest tak. Ciezko mi jest przelac samopoczucie na papier, wbrew tym zalom, ktore wylalem przez ostatnie pare postow.

-- 17 lut 2014, 21:34 --

lunatic napisał(a):Hehe no to czemu pisałes ze nie obchodzi Cie ocena innych, dwa razy specjalnie pytałem :D

wtf


Sorry...jestes twardym orzekiem...moja analiza jest slaba, nie posiadam umiejetnosci tejże..to co z tym odzialem nie pojedxiesz bo sie boisz. Czy że nie ma kto cie wozić
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 17 lut 2014, 22:41
lunatic, Nie, jednak to chyba nie to. Jednak sram na to, co ludzie o mnie mysla, a tym bardziej ci, ktorych w ogole nie poznalem.

Powyzszym postem pewnie wychodze na niestabilnego emocjonalnie ?:P

-- 17 lut 2014, 21:42 --

Ellora napisał(a):
Gradrec napisał(a):
Ellora napisał(a):Hmmm bo to jest tak jak pisze lunatic...juz masz jakieś postepy w leczeniu ale teraz jestes w takim punkcie gdzie nie wiez jak przeskoczyc...myslę ze kazdy to przechodzil, ale z pomoca i zaparciem przełamiesz to...boisz sie sam jechać?to poproś kumpla zawsze to razniej

Zasmucil mnie ten post. Myslalem, ze znalazlas luke w moim mysleniu, a Ty sie doszukujesz nieistniejacego problemu. Nie, to nie jest tak. Ciezko mi jest przelac samopoczucie na papier, wbrew tym zalom, ktore wylalem przez ostatnie pare postow.

-- 17 lut 2014, 21:34 --

lunatic napisał(a):Hehe no to czemu pisałes ze nie obchodzi Cie ocena innych, dwa razy specjalnie pytałem :D

wtf


Sorry...jestes twardym orzekiem...moja analiza jest slaba, nie posiadam umiejetnosci tejże..to co z tym odzialem nie pojedxiesz bo sie boisz. Czy że nie ma kto cie wozić

sie boje, a jak sie przestane bac ludzi, to sam sie zawioze, tak jak sie sam wozilem wszedzie zanim zaczalem lykac esci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 17 lut 2014, 22:42
Gradrec,
nie mam pojecia bo ja sie nie znam na psychologii i nigdy się nie znałem, tak tylko luźno pisałem co mi się nasuwało w danym momencie ale to było z wiedzy o sobie a nie z wiedzy o psychologii
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 17 lut 2014, 22:42
He he a może tu jet problem :bezradny: pisze tu o braku stabilizacji emocjon
Ostatnio edytowano 17 lut 2014, 22:45 przez Ellora, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 17 lut 2014, 22:43
lunatic napisał(a):Gradrec,
nie mam pojecia bo ja sie nie znam na psychologii i nigdy się nie znałem, tak tylko luźno pisałem co mi się nasuwało w danym momencie ale to było z wiedzy o sobie a nie z wiedzy o psychologii

za to cie lubie ;p

-- 17 lut 2014, 21:44 --

Ellora napisał(a):He he a może tu jet problem :bezradny:

no jest, ewidentny. Ale juz Ci daje przyklad magicznego uzdrowienia:


Chorobo spierdalaj, psychiko przybywaj.
/sarcasm mode on/
O, zaczekaj. Lecze sie. O zaczekaj po raz kolejny, to leczenie mnie dobilo bardziej, niz mialo. O zaczekaj po raz trzeci. Paro mnie przywraca do zdrowia, ale pozbawilo emocji. PANIE PREMIERZE, JAK ZYC!? (mawiaja, ze sie nie da zyc za 1200zl miesiecznie, a jakos zyja, to w czym problem!)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 17 lut 2014, 22:47
Radol,
byłem kiedyś na oddziale gdzie były stany dużo gorsze od mojego, gdzie indziej widziałem cięzko chorych czekających chyba na koniec w łózku szpitalnym, był to pewien moment refleksji ale to mi nie pomogło w tym ze moje problemy zniknęły tylko dlatego ze były mniejsze od innych, fajnie by było jakby to tak działało
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 17 lut 2014, 22:53
lunatic,

wiem , ze nie znikają ale mi sie chyba nieco przewartościowało - chyba musiałem sie znaleźć na dnie aby sie odbić i zrobić krok w nowe życie - nie wiem...może pomoże - ale chyba innymi troche kategoriami myślę...
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 17 lut 2014, 22:57
Radol,
może dlatego ze Ty nie patrzyłeś na to z boku jak jak tylko sam tego doświadczyłeś na sobie, moze jakby na mnie spadło jakieś potężne nieszczęscie tez bym inaczej wtedy patrzył na wcześniejsze sprawy, trudno powiedziec

-- 17 lut 2014, 21:57 --

długo byłeś w szpitalu?

-- 17 lut 2014, 22:02 --

moze faktycznie psycholog w szpitalu, która stwierdziła ze nie widzi u mnie zadnego piekła miała racje, moze tylko sam sobie takie piekło stworzyłem które w rzeczywistości byłoby dla kogo innego normalnością
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 17 lut 2014, 23:02
lunatic,

ponad tydzień leżałem ale teraz jeszcze poruszam jak paralityk , wszystko mnie boli , żebra , szyja, mam otarty cały bok także za wesoło nie jest , spanie z połamanymi żebrami nie należy do przyjemności - ani w prawo ani w lewo , wszsytko Cię boli - dopiero tak na prawdę teraz ze mnie to wyłazi, pierwsze dni nawet tak nie czułem , - jeszcze do tego miałem małego krwiaka w mózgu od uderzenia - i szytą głowę (5 szwów) także brylantowo :/
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 17 lut 2014, 23:04
Radol,
koszmar, dzis o tym cały dzien myslalem jak mi rano powiedziałeś, nawet brata pytałem jak to jest z tymi zapiętymi i niezapiętymi pasami, bo on jest kierowcą, ja jeszcze nawet prawa jazdy z tego wszystkiego nie zdążyłęm zrobić

-- 17 lut 2014, 22:09 --

kiedy do tego psychologa sie wybierasz?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 17 lut 2014, 23:18
lunatic,

mam nadzieję wybrać się w tym tyg a jeśli nie da rady to na przyszły - chyba teraz jeszcze bardziej tego potrzebuję...
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 17 lut 2014, 23:21
ok, daj znać potem jak wrażenia po wizycie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez magdalena25 18 lut 2014, 01:52
Witam wszystkich,
biorę Mozarin od 27 grudnia po 1 tabletce 10 mg rano. Początki koszmarne, ale teraz jest już ok, a czasem się czuję, jakbym w ogóle go nie zażywała, apetyt (niestety) powrócił, skutki uboczne też zniknęły już dawno, może poza lekką sennością, atakami ziewania i suchością w ustach. Ogólnie lek mi chyba służy, wyciągnął mnie z wielkiego załamania z rowni pochyłej i notorycznych myśli o odebraniu sobie życia. Jedyne co mogę mu zarzucić, to to, że fizycznie nic mi się nie chce, totalne lenistwo..o ile jeszcze uczyć się w miarę mogę, ale też ze sporym wysiłkiem to fizycznie muszę się bardzo zmuszać, najchętniej ciągle bym leżała. Mam też mniejszą chęć na kontakty z ludźmi. Lęki zniknęły można powiedzieć, że całkiem, chociaż o dziwo dzisiaj znów się pojawiły 2-3 x, miałam też ostatnio poczucie odrealnienia patrząc w lustro (jakby na kogoś obcego), co normalnie mi się nie zdarza. Pamięc też zaczęła szwankować, zdarza mi się o czymś zapomnieć. Na plus też to, że lepiej sypiam, w końcu się wysypiam! chociaż zdarzają się dziwaczne sny. Wczoraj zdarzyło się coś dziwnego, bo wieczorem sę rozpłakałam, ale mam też okres i to może hormony. Nie wiem, ile będę musiała to brać, na razie mam jeszcze to i całe następne opakowanie do spożycia, do następnej wizyty :P. Mam nadzieję, że się wyleczę z depresji i fobii i nie będę musiała długo tego brać, a po odstawieniu wszystko nie powróci :(
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
16 lut 2014, 21:52

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez krista 18 lut 2014, 10:45
Witaj magdalena
Nie sądziłam ze ta kurwica dosięga wszystkich bez względu na wiek, bo ty chyba jestes jeszcze młoda myslałam ze dosięga tylko ludzi z większym stażem zyciowym, az się boję myslec ze ta kurwica mogłaby dorwac mojego syna, który jest mało co młodszy od ciebie.
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
20 gru 2013, 18:25

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do