ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 12 lut 2014, 15:39
Peter88 napisał(a):No na pewno, czasem to są niezłe jazdy, ale jak to tak ma wyglądać dłużej to daj spokój. Żadnego benzo nie biorę i nie mam zamiaru brać.

Wiecznie w tym watku tylko narzekania na uboki,od tego nie mina,co do benzo to tak jak z innymi rzeczami,wszystko jest dla ludzi tylko z umiarem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 12 lut 2014, 15:41
Peter88 napisał(a):
Katarzynka40 napisał(a):Uboki - skutki uboczne...
ja miałam po esci całą gamę, nawet takich, których w ulotce nie było...
One trzymają trochę - jednym przechodzą szybciej, innym wolniej, ale czasami do 2-3 tygodni trzymają i niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość, albo dodatkowo łykać benzo, by nie było bardzo mocno uciążliwe i by zupełnie nie wyłączyły na z życia w tym początkowym okresie brania....
Jeśli bierzesz Peter dopiero od tygodnia esci, to możesz mieć różne skutki uboczne... to krótki czas jeszcze...

pozdrawiam

No na pewno, czasem to są niezłe jazdy, ale jak to tak ma wyglądać dłużej to daj spokój. Żadnego benzo nie biorę i nie mam zamiaru brać.

Ja po dwoch miesiacach ubokow i lękow (nie mialem lęku juz z 3 dni pod rzad w ogole :)) ) chcialbym miec benzo pod reka ;)

-- 12 lut 2014, 14:42 --

Peter88 napisał(a):Ja zasnąłem po 2 i wstałem o 7:45, po esci nie mam rano takiej ocieżałości i przybicia przy wstawaniu, nie jestem taki drażliwy. Ale jak mówie, to skutku uboczne.
Czy esci trzeba brać rano?, ja biorę po 9, ale nie pamietam czy zalecenie było z rana, lepiej by mi było brać nawet przed snem albo wieczorem.

Jak bralem esci, lekarz kazal mi brac z rana.

-- 12 lut 2014, 14:43 --

lunatic napisał(a):
Peter88 napisał(a):No na pewno, czasem to są niezłe jazdy, ale jak to tak ma wyglądać dłużej to daj spokój. Żadnego benzo nie biorę i nie mam zamiaru brać.

Wiecznie w tym watku tylko narzekania na uboki,od tego nie mina,co do benzo to tak jak z innymi rzeczami,wszystko jest dla ludzi tylko z umiarem

No dobrze. Niech sobie narzekaja i wyrzuca to z siebie. Nie mina, ale ulza sobie przynajmniej ludzie. Sam marudzilem na uboki, wiec staje po ich stronie :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 12 lut 2014, 15:49
Dla mnie tym narzekaniem tylko sobie szkodzicie,jak myslisz o czyms czego nie chcesz miec (uboki) jeszcze bardziej utwierdzasz ich obecnosc,ale jak komus jakims cudem przejda tylko dlatego ze o tym napisze to super,ja akurat nigdy nie mialem czegos takiego
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 12 lut 2014, 16:45
Ja na nie narzekam, albo raczej wyglaszam, ze mi doskwieraja, a mam je jednoczesnie w dupie. Tj - nie przejmuje sie tym, ze sa. Po prostu stwierdzam fakt. Te fizyczne, przynajmniej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 12 lut 2014, 16:56
Z tym narzekaniem jest tak,ze ludzie zmagający sie ze skutkami ubocznymi,a szczególnie wylęknieni nerwicowce,czesto gęsto nie maja wsparcia,poparcia i zrozumienia u swoich najblizszych,wiec ich deska ratunku jest to forum....A tendencja forum jest to,ze jak ktoś sie juz lepiej poczuje,to rzadko sie na nim pojawia,bądź w ogóle....Dlatego wydaje mi sie,ze po to są wlasnie te fora....zeby moc to wywalić z siebie....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 12 lut 2014, 16:58
elmopl79 napisał(a):Ellora
A kontaktowalad sie ze swoim lekarzem,co on na to?
Moze to faktycznie od leku,na jakas substancje....Mozsz zadzwonić do swojego dr?


Ja już tak miałam 2 tyg temu jak najadłam się nandarynek potem było ok...mówił jakby się wtórzyło to odstawić tylko było ok do momentu jak nie zjadłam winogrona.. wizyte mam w poniedziałek..i brak możliwości kontaktu..poczetam wytrzymałam 3 dni..może nie umrę:-)

-- 12 lut 2014, 16:02 --

elmopl79 napisał(a):Z tym narzekaniem jest tak,ze ludzie zmagający sie ze skutkami ubocznymi,a szczególnie wylęknieni nerwicowce,czesto gęsto nie maja wsparcia,poparcia i zrozumienia u swoich najblizszych,wiec ich deska ratunku jest to forum....A tendencja forum jest to,ze jak ktoś sie juz lepiej poczuje,to rzadko sie na nim pojawia,bądź w ogóle....Dlatego wydaje mi sie,ze po to są wlasnie te fora....zeby moc to wywalić z siebie....


-- 12 lut 2014, 16:04 --

Wywalić i sprdzić czy to normalne czuc sie po leku który miał pomóc i miało się go łykac jak witaminki..tak usłyszałam od lekar
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 12 lut 2014, 17:07
elmopl79 napisał(a):Z tym narzekaniem jest tak,ze ludzie zmagający sie ze skutkami ubocznymi,a szczególnie wylęknieni nerwicowce,czesto gęsto nie maja wsparcia,poparcia i zrozumienia u swoich najblizszych,wiec ich deska ratunku jest to forum....A tendencja forum jest to,ze jak ktoś sie juz lepiej poczuje,to rzadko sie na nim pojawia,bądź w ogóle....Dlatego wydaje mi sie,ze po to są wlasnie te fora....zeby moc to wywalić z siebie....

Ja sie w sumie dobrze po woli zaczynam czuc, jest kolosalna poprawa ale pozostaje wierny :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 12 lut 2014, 17:24
Gradrec
Wiekszosc,którzy lepiej sie poczują coraz mniej zaglądają na forum,ale ja sue im wcale nie dziwie.Nie mozna żyć ciągle chorobami,lekami....itp.Przychodzi taki dzien,gdzie trzeba zmierzyć sie ze światem"normalnych"bo forum to poniekąd ucieczka,szukanie zrozumienia....a"normalni"nie rozumieją naszych objawów,uczuc i odczuć...
Takie jest moje zdanie i tak ja o tym myślę,możecie sie przecież ze mna nie zgadzać:)
U mnie tez jest juz lepiej :yeah: Tzn.jestem nareszcie w stanie przed leczeniem jak nie dopadaly mnie lęki....
Moze to esci wkoncu cos sie ruszylo...oby:)
Te natrętne myśli jeszcze sie pojawiają,ale naszczęście od wczoraj udaje mi sie je odgonić.A natrtnych myśli nabawilam sie wlasnie na esci...i za cholere nie umialam na nie wplynac.Nie kontrolowalam ich w ogóle....Co za cholerstwo....?!Jeśli one nie znikną calkowicie do wizyty u dr.to będę chciala zmienic lek.Takze esci ma jeszcze 2 tygodnie szansy na rozkręcenie sie....Nie ukrywam,ze nie chcialabym zmieniać leku,bo to znowu czekanie,ewentualne uboki....No ale...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 12 lut 2014, 17:24
Ja w tamtym tygodniu też sie dobrze czułam byłam w domu a jak wrócilam do pracy...no to jak możecie poczytać

-- 12 lut 2014, 16:27 --

Ooo elmopl cieszę sie bo jeszcze do niedawna żałowałaś że zaczęłaś ,kuracje,..super..na mnie robota działa rozwalająco a teraz daję za dwie bo lezanki nie ma
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 12 lut 2014, 17:56
elmopl79 napisał(a):Z tym narzekaniem jest tak,ze ludzie zmagający sie ze skutkami ubocznymi,a szczególnie wylęknieni nerwicowce,czesto gęsto nie maja wsparcia,poparcia i zrozumienia u swoich najblizszych,wiec ich deska ratunku jest to forum....A tendencja forum jest to,ze jak ktoś sie juz lepiej poczuje,to rzadko sie na nim pojawia,bądź w ogóle....Dlatego wydaje mi sie,ze po to są wlasnie te fora....zeby moc to wywalić z siebie....

elmopl79
co Ty masz taka krótką pamięć, wczoraj spałaś jak ze mną gadałaś? :D
moja ciemna strona tez musi czasem ponarzekac zeby była jakaś równowaga mniej więcej, w tym przypadku na narzekanie innych :twisted:
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 12 lut 2014, 18:02
Ellora
Dalej zaluje...Dopiero teraz czuje sie rak jak przed braniem leku,a to zadna poprawa,teraz dopiero wrocilam do stanu sprzed leczenia,wiec jaka to poprawa...Teraz moge świadomie podjąć decyzje o tym,ze jak do wizyty nie będzie dużo lepiej,to zmieniam lek.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 12 lut 2014, 18:03
dziwnie to zabrzmiało, nie mam rozdwojenia osobowości jakby co :P
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 12 lut 2014, 18:13
Jak dlugo się tym leczy?czytalam kiedys o tym wiec różne są opinie..a lekarz mnie nie uświadomił, albo byłam tak krecona że nie pamietam
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 12 lut 2014, 18:34
Gradrec napisał(a):Ja na nie narzekam, albo raczej wyglaszam, ze mi doskwieraja, a mam je jednoczesnie w dupie. Tj - nie przejmuje sie tym, ze sa. Po prostu stwierdzam fakt. Te fizyczne, przynajmniej.

Źle to ująłem, miało to znaczyć to co chciałem napisać ale źle napisałem, echh, zresztą dobra niewazne,juz nic nie mowie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 33 gości

Przeskocz do