ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Re: Lexapro.

przez Zenonek 25 lip 2010, 14:55
A co lekarka Ci powiedziala ?

Przeciez to niesamowite, ze Lorafen NIE pomaga...

A jak bierzesz Esci 3 miechy i nie ma poprawy to popie*dol to w cholere. Potrzebujesz innego leku. Moze Paroxetyna (Seroxat) czy Zoloft ?

Powiem Ci, ze ja mialem straszne napiecie, gonitwe mysli itp i Zoloft mi to zniosl...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez Matt FX 25 lip 2010, 15:13
Lekarka powiedziała że lek dobry jest i mam go brać dalej bo sama go przepisuje. Ja się czuję stary jakbym się ze śmiercią pogodził, /cenzura/ może on zaskoczy w końcu? Wczoraj wziąłem 2,5 mg lorafenu i NIC! Dalej miałem te myśli itd.
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Lexapro.

przez Zenonek 25 lip 2010, 15:18
No nie wiem czy zaskoczy... ja bym sie nie pierd*lil tylko wzialbym 15 mg i odczekal na tej dawce 14 dni.

Wtedy sie okaze na 100% - brak poprawy oznacza ze to nie lek dla Ciebie. Poprawa- to dobrze.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

przez Matt FX 25 lip 2010, 15:22
Też myślałem żeby 15mg wziąć ale lekarka powiedziała że 10mg styka. Kurde no mówie, mam taki natłok myśli jakbym nie mógł wytrzymać swojego życia. Ostra jazda - moja bania się poddaję i podsuwa te złe rzeczy.

[Dodane po edycji:]

Z kolei Maqdaa tu z forum pisała mi żebym wytrwał bo u niektórych to dopiero po 3 miechach "załapuje" to Lexapro.
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Lexapro.

przez Zenonek 25 lip 2010, 15:29
Matt FX, Wiesz u niej tak bylo, jednakze czy tak bedzie u Ciebie ?



Czemu boisz sie wziac 15 albo 12,5 mg ? Gorzej raczej juz nie bedzie co najwyzej lepiej albo tak samo...

Powiem Ci tak- takie objawy o ktorych mowisz powinny byc zniesione max w ciagu 2 miesiecy.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez Matt FX 25 lip 2010, 15:46
Zenonek

Czyli jak mam wziąć tą dawkę dodatkową? Zawsze biorę z rana 10mg.
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Lexapro.

przez zdesper 25 lip 2010, 15:56
Nie stary.Po prostu odloz ten lek.To nie sa skutki uboczne jakie występują u ludzi ktorzy mowia zeby poczekac do 3 miesiecy.I tu nie chodzi o te ze lek Ci zaskoczy bo np wezmiesz 15 czy 20 mg to dopiero bedziesz prosila Boga o ulgę w mękach.

Moja rada to odloz ten lek i zacznij z czyms innym i kontroluj swoj stan.


Mialem podobnie jak na Ty na lexapro i lekarka kazala koniecznie go odstawic po 2 tygodniach. A jezeli juz naprawde chcesz czekac i jestes takim hardkorem to mozesz czekac nie na to ,że lek załapie ale po prostu przestanie powoli dzialac i wtedy poczujesz ulgę;).

Przypuszczam ze to co masz to moze byc objaw bardzo silnej akatyzjii na co szczegolnie wskazuje nawdrazliwosc na dzwieki i ta potworna drazliwosc.Akatyzja to bardzo ciezki stan neurologiczny w ktorym atakowane jest uklad nerwowy czlowieka co w konsekwencjii powoduje ze stajesz sie wrakiem.Zawsze w takim wypadku lek powinien byc odstawiony i to natychmiastowo a czemu w szpitalu nie wycofali Ci go to sam nie wiem.Widocznie miales pecha i trafiles na pseudolekarzy
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez Matt FX 25 lip 2010, 16:15
/cenzura/ w wypisie mi ze szpitala mi napisali że jestem pseudolekoodporny :( Co to ma być? Czyli żaden lek mi już nie pomoże?

Opiszę pokrótce wam swoje objawy:
-uczucie totalnego wyoutowania z rzeczywistości (kur*wska nadwrażliwość na bodźce, każdy listek, papierek na ziemi, pęknięcie w ścianie doprowadza do szału, a z drugiej strony "co ja tu robię wogólę?")
-uczucie stałego napięcia że zaraz coś zrobię
-wszystko mnie denerwuje
-z tego napięcia chęć rozwalenia sobie łba albo wyjęcia oczu (takie jazdy)
-myśli: ("życie jest chujowe, świat jest chujowy, ty jesteś chujowy, zabij się, nie chcesz żyć, zrób to!, wyskocz przez okno, potnij się!")
-staranie się odwrócić czymś uwagi poprzez oglądanie filmów, gry komputerowe,słuchanie czy granie muzyki,lub spacery przynosi mierne skutki chociaż wychodzę ze znajomymi (codziennie) jak mogę (wczoraj i w piątek byłem nawet na imprezie) ale jak się dobrze czuć jak mam w głowie te zdania "nie chcesz żyć w takim świecie, nie cieszy Cię nic, zabij się"
-z dnia na dzień coraz większa rezygnacja....

Z dobrych rzeczy to to że:
-mam apetyt i jem normalnie i żarcie mi smakuje


Boje się kochani forumowicze że niedługo nie będę wstawał z łóżka bo pojawi się zdanie "po bo co?" :(

Wogóle zeskanuje wam ten wypis.
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Lexapro.

przez zdesper 25 lip 2010, 16:23
to tez moze wskazywac na derealizacje czyli objaw bardzo nasilonego niepokoju.Wiem bo mam to samo na wiekszosci lekow;).I do tego te adhd. Potworne uczucie ,no ale od Ciebie zalezy co zrobisz.Wiekszosc lekarzy juz dawno by Ci wycofala ten lek i sprobowala z czyms sedatywnym typu paroksetyna albo amitryptylina albo ewentualnie zobaczyc sam stabilizator.(Napewno nie czulbys tej nadwrazliwosci).
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez Matt FX 25 lip 2010, 16:28
zdesper

Niepokój mam non-stop. W ogóle nie czuję się dobrze. Jakbym się pogodził ze śmiercią już :( I zastanawianie się "dlaczego tak odbieram świat? dlaczego nie mogę widzieć jak kiedyś?" Niby tak samo a wszystko wkur*wia i zniechęca!!!
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Lexapro.

przez Zenonek 25 lip 2010, 18:22
Matt FX,


Zastanawia mnie JEDNO dlaczego lekarze uparcie twierdza, ze nalezy dalej leczyc tym lekiem...

Czyzbys lagodzil swoj stan u lekarza ?

Odloz ten zjebany lek i bierz co innego...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez Shadowmere 25 lip 2010, 18:43
Pseudolekooporny..hehe ..to pewnie ktoś taki jak ja ;)
Czyli,lek DZIALA,ale Ty rozpaczliwie temu zaprzeczasz,panikujesz i chcialbys czegos innego albo więcej.
Jak zaczynam marudzic psychiatrze,że jestem lekooporna to on mowi-i terapiooporna też prawda?ogólnie jest pani POMOCOOPORNA.

I coś w tym jest..pojutrze do niego idę,zamierzam się poskarżyć.lexapro malo mi pomoglo-wytlumilo histerię-nie histeryzuję z wyjątkiem pojedynczego epizodu i znioslo derealizację.
Ale to stalo się już w pierwszych dwoch tygodniach,a od tego czasu wszystko stoi w miejscu.
Shadowmere
Offline

Re: Lexapro.

przez Zenonek 25 lip 2010, 19:00
Shadowmere,

Ciekawe co Ci zapoda....

Aha i czemu mialas taka dluuga przerwe miedzy wizytami ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez Matt FX 25 lip 2010, 19:01
Ok coś mi skaner padł ale przepisałem swój wypis ze szpitala:

Rozpoznanie: Zaburzenie lękowe z napadami lęku z agorafobią (F.41) Hospitalizowany po raz 1

Pacjent przyjęty do tutejszej kliniki po raz pierwszy, uprzednio nie był hospitalizowany psychiatrycznie. Skierowany przez pscyhiatrę z rozpoznaniem zespołu depresyjno-lękowego z lękami typu napadowego. W okresie od lutego 2010 występowały napady lęku panicznego. Następnie wystąpiła agorafobia. Pacjent zgłosił się do psychiatry. Otrzymał leczenie farmakologiczne (citalopram, paroksetyna, wenlafaksyna, alprazolam). Brak skuteczności leczenia, częściowo związany z pseudolekoodpornością. Uczestniczył w krótkoterminowej terapii analitycznej, jak podaje z dobrym skutkiem. Obecne znaczące czynnki reaktywne. Przy przyjęciu pacjent w nastroju wyrównanym. Afektywnie dostowowany. Orientacja autoalopsychiczna pełna. Bez objawów psychotycznych. Bez myśli i zamiarów samobójczych. Funkcje poznawczeniezaburzone. Łaknienie nieznacznie obniżone. Obecna znaczna aktywacja somatyczna związana z antycypacją napadów lęku panicznego, które występują powyżej 4/tydzień. Niepokój. Nasilenie selektywności uwagi nakierowanej na wzbudzenie autonomiczne. Okresowo pojawiały się zaburzenia snu. Obecny utrwalony, dezaptacyjny wzorzec regulacji emocji, charakteryzujący sięznaczną sugestywnością oraz dychotomiczną regulacją emocji. Ryz osobowści histronicznej. Niskoreaktywny temperamentalnie. W związku z zastosowanym leczeniem escitalopramem uzsykano remisję napadów paniki. Chorego wypisano do domu z zaleceniem dalszego leczenia w trybie ambulatoryjnym. Pacjent nie zagraża
sobie ani otoczeniu. Bez objawów psychotycznych. Bez myśli i zamiarów samobójczych.

Stan somatyczny oraz istotne wyniki badań laboratoryjnych:
W badaniu fizykalnym i neurologicznym bez istotnych odchyleń od normy

Leczenie:
Podstawowe leczenie psychotropowe:
Prexafine 75mg, Depralin, Trittico CR 100mg

Psychoedukacja, psychoterapia grupowa, muzykoterapia, relaks, gimnastyka

Zalecenia:
1. Kontrola i dalsze leczenie w PZP
2. Przyjmowanie leków: Depralin 10mg, TritticoCR 100mg
3. Wskazane podjęcie psychoterapii indywidualnej
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do