ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

koniec z lexapro

Avatar użytkownika
przez kafrak 17 sie 2007, 13:14
Brałam lexapro 10 mg przez 3 miesiące. Tak jak każdy lek, każdy tolerancję ma inną. Początek- koszmarny... przez 2 tygodnie czułam się tak jakby ktoś wyłączył mi ośrodek głodu w mózgu. Nic nie mogłam jeść! Lekarka stwierdziła że to skutek uboczny odstawienia alkoholu, ja jednak doczytałam w ulotce że brak apetytu jest normalką. Potem było już lepiej,apetyt wrócił, piłam % dużo rzadziej,ale po 2 miesiącach było gorzej niż na początku.Myślałam by skończyć z tym wszystkim i pożegnać się z tym światem!Zgłosiłam się do lekarki a ta powiedziała bym dalej kontynuowała lexapro i to minie.Tak to jest z konowałami nastawianymi na zysk!! Kaska im spływa jak się do nich prywatnie chodzi a z firmami farmaceutycznymi mają umowy i wali ich czy ktoś źle reaguje na lek... byle zarobić. Wkurzyłam się i postanowiłam odstawić po 3 miesiącach stosowanie. Tydzień nie biorę i czuję się jak na innej planecie. Zawroty głowy,zero spania,kołotanie serca...ogólnie płacz i zgrzytanie zębów!! Wiem że powinno się odstawiać stopniowo, ale nie zamierzam nabijać kasy ani pewnej konowałce ani firmie farmaceutycznej.Jak dopiero napiję się % to czuję że powracam do normalnego funkcjnowania organizmu, hm...coś jest nie tak.Ciekawe ile to delirium potrwa.Kochani, kiedyś brałam seronil i jeszcze wiele leków których nie pamiętam.Depresja,nerwice...to choroby które po pewnym czasie po leczeniu powracają.Może lepiej nie brać tabletek w ogóle i starać się wewnętrznie samemu sobie radzić?Te wszystkie skutki uboczne i po odstawieniu nie są warte całej tej kasy jakiej w to ładujemy.Lepiej wydać na jakiś ciekawy wyjazd z masażami :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
17 sie 2007, 12:55

Avatar użytkownika
przez suave 17 sie 2007, 14:12
Nie rób tego tak. Postaraj się jednak zmniejszać dawkę stopniowo. Cholery można dostać jak się leki odstawia nagle.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

koniec z lexapro

Avatar użytkownika
przez kafrak 17 sie 2007, 15:00
A co może się wydarzyć złego??Takie efekty uboczne odstawienia są chyba naturalne. Serotonina przestanie być całkowicie zwrotnie wychwytywana- pod kątem chemicznym mózgu. Fizycznie czuje się fatalnie,jak siedzę jest ok,jak chodzę ludzie się na mnie gapią jakbym była pijana.Po lexapro zraziłam się strasznie do psychiatrów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
17 sie 2007, 12:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

moje lexapro nawala????

przez monika sunder 22 sie 2007, 15:45

we wrzesniu mija 4 miesiace odkad biore lexapro i bylam bardzo zadowolona ,ataki zniknely ,nocne wogole sie juz nie pojawialy ,okres adaptacyjny zdolalam przejsc i bylo powoli powoli lepiej!Jednak cos ostatnio nie najlepiej! Duszno mi (jak kiedys) serce ciagle przyszpieszone(jak kiedys),poza tym jestem poddenerwowana i mam jakies tiki,boli mnie znow lewa strona (tez jak kiedys:/) Martwie sie:(Do lekarza ide pod koniec miesiaca dopiero bo nie jestem w kraju obecnie.Martwi meni ze moje lexapro nawala.....:/nawet nei chce myslec..
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
12 mar 2007, 13:51

zrodla

przez hekin 02 wrz 2007, 01:10
Witam, jestem tu nowy. Czytalem pow posty, i nie moge nie odposac. Powielu wyd. zyciowych popadlem w depresje- mocna. Byly stany lenkowe, odczucie nieprzytatnosci, fatalny stan glowy, ostre bule niemalze nie do zniesienia, bole serca, nudnosci, brak apetytu .... Do tego dochodzily mocne objawy nerwicowe. Ogolnie mowiac ciezka depresja nieporwalajaca normalnie myslec i pracowac. W zwiazku z tym ze robie ciezkie studia, i uczestnicze mocno w zyciu naukowym, masa obowiazkow dodatkowo wywolywala presje. Niebralem zadnych lekow mimo ze stan ten trwal ponad 2 lata! Chce tu wobec tego zamiescic me swiadectwo. Da sie walczyc z depr. nawet bez lekow, a do tego jak leki jesze wspomagaja to juz naprawde dobrze. Kochani, niepoddawajcie sie zniecheceniu w leczeniu, codziennie bezwzgldu na stan dnia, wygospodarujcie godzine dla siebie, tylko dla siebie. W tym czasie powinno zajrzec sie wglab siebie i zobaczyc zrodlo, z ktorego wyplywa depresja, przwaznie jest ono schowane gleboko pomierdzy sprawami dnia codiennego, tam gdzie czlowiek usielnie chce cos zapomniec!. Poleczam literature ktora pomagala mi wejsc w siebie otoz: Agustyn Pelanowski - Wolni od niemocy. Dla mezczyzn zas John Eldergre - Dzikie serce. Pozatym w kazdym wolnym czasie probowalem wejsc w siebie w modlitwie, dzieki temu znalazlem wiele przyczn mojej depresji. U kazdego z Was przyczyna moze byc inna. Prosze Was o szukanie przczyn gleboko, leki niech wspomagaja ale pamietajcie ze ich dzialanie ogranicza sie bardziej do skutkow choroby a nie do jej zrodel. Odwagi kochani. Jestescie naprawde tego warci by znow cieszyc sie zyciem i nietrwac w zniewoleniu choroby. W mojej depresji, ktora odbierala mi kontakt ze swiatem- przyjemnosci, przelamalem sie. Jestem teraz czlowiekiem normalnie idacym przez zycie. Zycie wam wiary, nadzieji, ochoty do walki, i zauwazania milosci w swiecie ktora jest. Niech smutki niebeda myslami ktore sie lubi i optymizm zawita i wlczmy o optymizm.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
02 wrz 2007, 00:50

Lexapro

przez sewila 09 wrz 2007, 22:02
Mam nerwicę lękową. Lekarz przepisał mi Lexapro. Brał to może ktoś z Was? Skuteczne? Po jakim czasie zacznie działać? Podzielcie się wrażeniami
Z góry dziękuję
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
05 lip 2007, 17:31
Lokalizacja
Szczecin

finish z lexapro

Avatar użytkownika
przez kafrak 09 paź 2007, 09:56
Jeżeli macie inną możliwość to nie bierzcie lexapro, czytałam wiele na zagranicznych forach odnośnie skutków ubocznych tego leku. Rzuciłam lexapro z dnia na dzień,przeszłam piekło! Ale wyszłam z tego, teraz już jest dużo dużo lepiej. Przestrzegam Was byście uważali na ten lek,jeżeli jest to możliwe zastosujcie coś innego jeśli zauważycie nieskuteczność po miesiącu lub skutki uboczne. Wiem że każdy lek związany jest z ubocznymi skutkami,ale lexapro przebija wszystko. Łącznie z rozregulowaniem cyklu miesięcznego...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
17 sie 2007, 12:55

przez camillo 11 paź 2007, 21:23
Zaczalem brac lexapro po aurex'ie. Na znieczulenie jest dobry, nic mnie nie denerwowalo, wszysko light'owo, nawet śmierc ojcie przeszedlem w miare gladko. Zauwazylem tez ze z koncentracja bylo lepiej. Bralem rano, potem w samochód i nie czulem spoznienia reakcji. Teraz biore mirzaten bo podobno da mi kopa, czyli napedu.
Chcieć!!!
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
10 paź 2007, 05:37

escitaopram co o nom sadzicie?

przez lodzia 24 paź 2007, 22:40
szukam kogos kto berze escitalopram czyli lexapro
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
23 paź 2007, 22:14

przez rexxus 10 lis 2007, 00:28
Sam nie brałem ale słyszałem,że jest to dobry lek, tylko niestety mocno drogi jak na polskie warunki.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
09 lis 2007, 23:21
Lokalizacja
Centrum

przez n 16 lis 2007, 10:43
witam Was,
czytam te posty i słabo mi się robi . dosłownie . lekarka przepisała mi lexapro 5mg w połączeniuz lerivonem na noc i lorafenem na napady lęku w dzień. lerivion wziełam raz i nie wezmę nigdy więcej , to samo się tyczy lorafenu , natomiast 2 dzień biorę lexapro , prócz tego że nic mi się nie chce ( a bynajmniej przed tym przychotropowym gównem tak nie było , bo depresji 'klasycznej' napewno nie mam. ), spała bym cały dzień , czuję się jak bym miała durszlak a nie mózg . nie podoba mi się to wcale . i chyba zaraz z nurtem wody toaletowej to pójdzie .
n
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:36
Lokalizacja
warszawa

przez happy_kate 16 lis 2007, 12:24
[b] Witam wszystkich.
jestem nowa na forum..
jestem w trakcie tyogdniowej przeprwy, a bralam przez miesiac. Zle sie czuje. Dzisiaj odbiore recepte na kolejna dawke. Tylko sie zastanwiam gdzie w Warszawie mozna kupic taniej, bo 100- 120 zl to udreka.[/b]
Czekam na drugie życie..
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 lis 2007, 12:21
Lokalizacja
Wwa

przez riget 05 gru 2007, 18:00
Witam Was!
Dziś będzie 3 dzień z lexapro. Lekarz powiedział, że przez pierwsze dwa dni mam brać 5 mg, a później przejść na 10 mg, chyba że będzie mnie ostro mdliło - wtedy mogę przedłużyć branie 5 mg do tygodnia. Znoszę go nadspodziewnie dobrze, albo wszystko dopiero przede mną. Uważacie, że lepiej wchodzić w to świństwo powoli biorąc jeszcze przez pare dni 5 mg, przyzwyczajając organizm stopniowo, czy wziąc już dzisiaj te 10 mg?

Pozdrawiam cieplutko
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
04 gru 2007, 12:53

Avatar użytkownika
przez kruk777 18 gru 2007, 14:36
U mnie skutki uboczne po lexapro pojawiły się dopiero po tyg. brania dawki 5 mg. i były bardzo nieprzyjemne. Przez pierwszy tydzień nie czułem jakbym coś brał.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
24 lis 2007, 21:56
Lokalizacja
podlasie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 33 gości

Przeskocz do