ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 06 lut 2014, 21:44
Lunatic
U mnie bylo odwrotnie....ta senność do ok.4tygodnia,a po zwiększeniu dawki przeszlo mi,wtedy wlasnie stalam sie taka odważną,zadziorna...:),a ja takie grzeczne,spokojne dziecko...:)
Ale mialam na paro cos takiego...riznawualam o czymś z mezem....skonczylismy rozmowe,a ja zapomnialam o czym rozmawialiśmy i dalej zaczelam znowu ten sam temat.Ten wtedy patrzyl sue na mni jak na zdrowo walnieta....pare razy na początku mialam taka akcje....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 06 lut 2014, 21:49
elmopl79,
po zwiększeniu z jakiej dawki na jaką? pamiętasz?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Woj.tek 06 lut 2014, 22:02
elmopl79 napisał(a):No,narazie czekam,ale na początku niezle sponiewieral...i dlatego patrze na ten lek z pewnym takim nidowierzaniem...



A jak Cie sponiewierał ? Tak naprawde na efekt leku nie czeka się 2 tygodni tylko, np 3 miesięcy. Czytałaś tę krótką czytanke co wrzuciłem pare postów temu ? Ten link ?
Żyję w półamoku
Nie wiem drżę przed jutrem, czy to te dłonie na dual shoku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
23 cze 2011, 16:48

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 06 lut 2014, 22:13
Ket.jow
Nie,nie czytalam...zaraz to uczynię.
Co znaczy,ze mnie sponiewieral....to okropnie dluga i juz nudna dla bywalców historia.Jesli chcesz,odsxukaj posty...niedawno tez pisalam w skrócie...To bylo cos okropnego.Nigdy w życiu od kąd mam nerwice nie czulam sie tak podle jak ba początku esci....

-- 06 lut 2014, 21:17 --

Lunatic
Na początku bralam polówkę tabletki jakies5tygodni-po 4tygodnuach chcialam zwiększyć,to wyladowalam na pogotowiu...potem odczekalam tydzień i zwiekszylam do calej tabletki...i tak jechalam na niej rok.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Woj.tek 06 lut 2014, 22:21
elmopl79 napisał(a):Ket.jow
Nie,nie czytalam...zaraz to uczynię.
Co znaczy,ze mnie sponiewieral....to okropnie dluga i juz nudna dla bywalców historia.Jesli chcesz,odsxukaj posty...niedawno tez pisalam w skrócie...To bylo cos okropnego.Nigdy w życiu od kąd mam nerwice nie czulam sie tak podle jak ba początku esci....


Nie pisz ket.jow, pisz woj.tek Bo jak czytam swoj nick na glos to brzmi idiotycznie :D

Myślę, że zwiększone dolegliwości lękowe na początku brania leku to norma. Ja na początku brania Esci do niedawna też miałem myśli, że mogę zwariować, że moja percepcja się zmieni, czułem obcość własnego ciała. Dochodziło do tego, że wzięcie butelki wody i napicie się sprawiało, że moje serce zczynało bić szybciej, bo ruchy jakby nie były moje. Zacząłem się wsłuchiwać w siebie. Nie czulem się sobą.
Nie są to objawy ktorych wczesniej nie mialas... To polega na tym, że lek na początku zwieksza lęki a im wiekszy lęk tym coraz to różniejsze objawy wchodzą.

Może jesteś wrażliwa na niego bardziej jako kobieta, ale według mnie powinnaś dać mu czas. Uwierz, że miałem te objawy co Ty. Mimo, że często mysli się, że " o nie to co teraz się ze mną dzieje to już nie wierze żeby ktoś tak daleko się zapuścił z tym, co jest" itd ;)
EDIT:
Połówke tabletki przez 5 tygodni ? Mi lekarz kazał brac połówkę przez 4 dni, żeby przywyczaić orgzanim do niego a potem całą. On Ci kazał brać tyle tyogni pol tabletki ? JEstem sklonny myśleć, że dawka była za mala i lekko pobudziła receptory, ale przez te 5 tygodni Twoja nerwica tętniła w pełni a obwiniałaś za to lek. Ale nie jestem lekarzem:)

i jeszcze raz polecam

http://fpn.ipin.edu.pl/aktualne/3-4/t22z34_7.pdf w ramach ciekawostki
Żyję w półamoku
Nie wiem drżę przed jutrem, czy to te dłonie na dual shoku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
23 cze 2011, 16:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 06 lut 2014, 22:30
ket.jow,
w artykule nie ma informacji odnośnie tego czy była zmiana w zapisie EKG przy takiej dawce, informacja dosyć istotna

-- 06 lut 2014, 21:31 --

citalopram w wyzszych dawkach niz lecznicze może wydłużać odstęp QT w zapisie EKG-ryzyko arytmii
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 06 lut 2014, 22:34
Wojtku
Na polowce tabletki przez5tygodni bylam na seroxacie-4lata temu i wtedy nie mialam aż takich jazd na początku jak na esci.
Na esci to juz w ogóle moje dawkowanie bylo poj...ane.Najpierw bralam pól tabletki3tygodnie,potem cwiarktkw2tygodnie i znowu pól tabletki ok.2,5tygodnia....i cwiartka pól tygodnia:),aż p.dr.zdecydowal sie odstawic lek....wytrzymalam cztery dni....pobieglam do niej prawie ze z placzem i kazala znowu wziasc esci.....i tak jadę 3tyg.na polowce i tydzień na calej,czyli drugie podejście lacznie 4tygodnie....uff:)Niezle,co?:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Woj.tek 06 lut 2014, 22:34
Wiem o tym. "Ciekawostka". Nie należy teraz zwiekszyć dawki z 20 do 90mg po przeczytaniu tego :D
Żyję w półamoku
Nie wiem drżę przed jutrem, czy to te dłonie na dual shoku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
23 cze 2011, 16:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 06 lut 2014, 22:37
Piszac to,to sama aż sie lape za glowe....:)Teraz sie z tego smueje,ale wtedy wcale nie bylo mi do śmiechu....zeby dostać depresji na lekach przeciwdepresyjnych....?!Dla mnie w tamtym okresie,to drobna toaleta sprawiala ciezka,niewyobrażalna trudnoac....a jak szlam do lekarza po leki,to wcale nie bylam w tak zlym stanie...esci mialo byc lekuem"kosmetycznym"

-- 06 lut 2014, 21:39 --

Nie moge otworzyć linku:(
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Woj.tek 06 lut 2014, 22:45
Jak na moje lekarz zaleci Ci zwiekszenie dawki za jakiś czas. Minie pare tyg i zobaczysz poprawę.
HALO Wróżbita Maciej Słucham??!?!
Żyję w półamoku
Nie wiem drżę przed jutrem, czy to te dłonie na dual shoku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
23 cze 2011, 16:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 06 lut 2014, 22:45
Cżesc wieczorową pora :D elmopl79, ket.jow, miło Cię poznać :D lunatic, Gradrec :papa: :papa:
Wojtku, to, co pisałes o tych zwiększonych lękach na początku esci, to normalnie jakbym siebie widziała. Takie same koszmarne myśli, baczna obserwacja siebie 24 H na dobę czy nie mam zwidow, omamow sluchowych i wzrokowych, czy jeszcze nie zwariowalam przypadkiem :D
Ja biorę esci od początku grudnia, jeszcze tydzien temu plakalam, ze jestem w czarnej dupie, wszyscy mówili mi żebym pognala do lekarza po zmianę leku, bo cały czas trzymała mnie calodniowa spina i natrętne myśli lazily mi po łbie. Nagle,od kilku dni zaczęłam czuć wieczorna poprawę, a w dzień tez nie jest tak najgorzej. Wprawdzie w robocie zaliczam jeszcze ataki prawie paniki, ale dusze ta suke w zarodku. Kurcze, moze nareszcie to cholerne esci działa i u mnie? :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Peter88 06 lut 2014, 22:46
czy escilatopramy uzależniają? i jakie są ewentualne skutki uboczne oraz po jakim czasie zażywania?
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
411
Dołączył(a)
11 sty 2014, 13:28

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Woj.tek 06 lut 2014, 22:47
Zaczyna działać, bardzo fajowo. :) U mnie poprawa dopiero nadchodzi - tak czuję i też wieczorową porą jest lepiej niż za dnia. Przyjąłem taką strategię, że biorę jedna tabletke całkiem rano ok 9 ("całkiem" :D) a drugą 16,17. Bo jedyne co mi dokucza to bezsenność na maksa.

Peter88 napisał(a):czy escilatopramy uzależniają? i jakie są ewentualne skutki uboczne oraz po jakim czasie zażywania?


Nie uzależniają. Na początku możesz mieć zawroty głowy, troszkę biegunkę, potem organizm się przyzwyczaja, ale ciężej dojść podczas sexu czy czegoś tam. Esci ma chyba najmniej skutków ubocznych. Piszę to wszystko odnośnie moich przeżyć. ;)
Żyję w półamoku
Nie wiem drżę przed jutrem, czy to te dłonie na dual shoku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
23 cze 2011, 16:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 06 lut 2014, 22:55
Witaj Tojaaa
A jak dzisiaj samopoczucie?Bez dodatkowych atrakcji?:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot], NoMoreDepression i 38 gości

Przeskocz do