ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 lut 2014, 12:57
Kalebx3
Dzięki za radę. Nie stękam, odpowiadam tylko na zadane mi pytania.
Mimo wszelkich dolegliwości jestem pozytywnie nastawiony do życia, serio.
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 05 lut 2014, 12:58
Brałem jak dotąd z dwóch firm , Putitan's Pride i Vitastore ( czy jakoś tak ) . Ten drugi tańszy , ale jakościowo słabszy . Jak następnym razem będę brał to od Puritanów. Po niczym nie spałem tak naturalnie , bez rannego " kaca "-benzo , ani bez przebudzeń. Niby to tylko supla , a jednak nawet na moją zrytą przez lata banię dziala to super.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 12:59
Kalebx3,
dzięki za info, pewnie spróbuje, bo mnie pierońska bezsenność męczy jak nigdy wcześniej
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 05 lut 2014, 13:01
Lunatic wydaje mi się ,że te przechodzenie ze skrajności w skrajnośc to nic innego jak chemia mózgu ,a nie wyniki "kumulacji".Człowiek zaczyna kuracje SSRI i jest zamulony odstawia ssri jest nadwrazliwy i wtedy psychoterapeuta mówi "to wina skumulowanych emocji będąc na lekach ,tylko psychoterapia pomoże".
Baclofen daje radę ;)
Ostatnio edytowano 05 lut 2014, 13:02 przez JużTuByłem, łącznie edytowano 1 raz
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 05 lut 2014, 13:02
Mimo wszelkich dolegliwości jestem pozytywnie nastawiony do życia, serio.

No chyba inaczej by się dało przeżyć nawet jednego dnia. Musi być jakieśchociażby nikłe światełko , malutka nadzieja , marzenia,,,

-- 05 lut 2014, 12:03 --

Baclofen ,to naprawdę dobry lek

Nie może byc inaczej :lol:
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 lut 2014, 13:03
Supla na pewno wypróbuje. Ale Baclofen, nie mam możliwości skombinowania sobie leku na receptę. To co przypisuje mi psycho, to biorę.
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 13:03
JużTuByłem napisał(a):.Człowiek zaczyna kuracje SSRI i jest zamulony odstawia ssri jest nadwrazliwy i wtedy psychoterapeuta mówi "to wina skumulowanych emocji będąc na lekach ,tylko psychoterapia pomoże".

Mi tak nikt nie powiedział, to moje przypuszczenia i nic więcej
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez krista 05 lut 2014, 13:11
Witam wszystkich
No i zaczęła się jazda,mąż wyjechał na kilka dni do Niemiec a ja czuje jakis cholerny niepokój nawet jakby powrócił lęk,do cholery jestem piąty miesiąc na elicea, powracają czarne mysli, a było tak super czasami tylko lekki niepokój, a tu proszę,moze się za bardzo zestresowałam
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
20 gru 2013, 18:25

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 lut 2014, 13:13
Tojaaa
Jeśli mialas w dzieciństwie cos tak strasznego,to tym bardziej powinnaś to przepracować na terapii...tylko musisz znaleźć naprawdę dobrego psychologa.A farmokologia+terapia,moga naprawdę zdzialac cuda...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 05 lut 2014, 13:16
a tu proszę,moze się za bardzo zestresowałam

kilka głębszych oddechów , ew. jakiś dłuższy spacerek w Słońcu i może stres z lekka opadnie.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 05 lut 2014, 13:21
Hej i ja dzisiaj w nocy przewracałam się z boku na bok a wydawało mi się że jestem zmęczona
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 05 lut 2014, 13:21
Kalebx3, z tych niebenzodiazepinowych leków, to przeciwlękowe jaki wg Ciebie jest najskuteczniejszy w skali od 1 do 10.

pamiętam, że liryce oceniłeś na 3, a baclofen?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 lut 2014, 13:25
Krista
Nie masz czegoś doraźnego,hydroxyzyny...?Nie stresuj sie,choć wiem,ze latwo powiedzieć.Ale jak przetrwasz ten okres nieobecności męża,to juz będziesz silniejsza:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 05 lut 2014, 13:30
cześć,
To widzę, ze dzisiaj wszyscy mieli trudności ze spaniem:(
Ja jestem też załamana. Mimo, że 9 tygodni jestem na esci i od jakiś 6 tygodni spałam calutka noc jak zabita, to od 3 dni walczę znowu z bezsenności - zupełnie jak na początku esci, jakbym dopiero co zaczęła brać!!!
Co to jest? Przecież organizm był przyzwyczajony do esci już! A teraz od 3 dni budzę się w okolicach 3.00 w nocy spocona jak mysz kościelna, czuję jakby mi po skórze biegały gorące mrówki... to mija po 5-10 minutach, ale ja już do rana nie mogę zasnąć :why: Cholerka, nie mogę spać po 2 godziny dziennie po się wykańczam:(
Czy jest coś takiego jak jakiś gwałtowny wyrzut serotoniny albo "cóś"? Bo tak to jakoś wygląda... nie mam leków, kładę się normalnie spać, zasypiam, potem nagłe przebudzenie, nie musze patrzeć na zegarke - wiem, że pewnie jest koło 3.-- zlana potem, jest mi gorąco i się wkurzam na esci...
Myślałam, że w 9 tygodniu na esci będzie już jako taka stabilizacja a tu? :shock: :shock:
Cholerka :evil:
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do