ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
157
58%

Nie
76
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 269

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 20 sty 2014, 17:48
dzis zaczne brac calå tabletke i zobacze czy mi sie poprawi czy bedzie jeszcze gorzej
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 20 sty 2014, 17:55
nova_2013 napisał(a):dzis zaczne brac calå tabletke i zobacze czy mi sie poprawi czy bedzie jeszcze gorzej

tylko pamiętaj ze zeby moc cokolwiek sensownego powiedziec o tym czy jest gorzej czy lepiej musi minac kolejne 2 tygodnia na tej dawce, reakcja w pierwszych dniach nie ma nic wspolnego z tym jak lek powinien zadzialac, jeden reaguje na poczatku uspokojeniem i sennoscią, drugi podudzeniem i jakąś euforią a trzeci gwałtownym pogorszeniem, ale to jest indywidualna reakcja organizmu w danej chwili na gwałtowne podniesienie serotoniny a nie działanie leku takie jakie ono ma być, wiec przed okresem min. 2 tygodni nie mozna wyciągać zadnych wniosków czy lek jest dobry czy nie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 20 sty 2014, 18:18
Nova
Po co on Ci kazal odstawiać lek....terapia terapia,ale przecież te leki nie znieczulaja na tyle,żeby nic nie czuc na terapii.Wytrzymasz,musisz wytrzymać Zobacz ja sie mecze juz od listopada i wcale nie jest dobrze,a p.dr.nie chce zmienić mi leku,bo twierdzi,ze to jest b.dobry lek i koniec.Drugi dawal mu cital a miqul,ze esci to b.slaby lek...tez nie mam szczęścia do lekarzy ...i tak naprawdę sama nie wiem co ze sobą począć,bo przed braniem leku bylo lepiej niż teraz.Tez juz jestem tym zmeczona.

Lunatic
a na tej polowce nie bylo żadnej poprawy?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez mogio 20 sty 2014, 18:18
oj nova zmartwiłaś mnie... myśl pozytywnie! musimy dać tu wszyscy radę i pokonamy nasze przszkody! Bo jak nie my to kto?
elicea 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 sty 2014, 21:22

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 20 sty 2014, 18:21
elmopl79,
była, połowiczna, z jednym było lepiej z innym gorzej, ale po co brać leki i mieć połowiczną poprawę jak można mieć o wiele lepszą na innej dawce albo na innym leku
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 20 sty 2014, 18:23
widzisz lunatik mnie pomogl bardzo szybko i naprawde swietnie sie poczulam bioråc polowe dawki przez 2,5 tygodnia. Blåd w sztuce polega na tym, ze moj lekarz ot tak na zawolanie stwierdzil, ze musze przerwac leczenie aby zaczåc terapie behawioralnå. Po 4 dniach zadzwonil i stwierdzil, ze jednak powinnam kontynuowac branie citalu. I po tych 4 dniach jak zaczelam ponownie brac cital to zaczely sie schody. jestem pewna, ze gdybym nie miala tej 4-dniowej przerwy to nadal czulabym sie dobrze i moglabym zostac na polowce dawki.

Tak bardzo sie zle czuje, ze dzisiaj wezme juz calå dawke i odczekam kolejne 2 tygodnie. Tylko pytanie jak podziala na mnie teraz lek w wiekszej dawce ? To oczywiscie pytanie retoryczne bo NIKT nie jest w stanie przewidziec mojå reakcje na lek. Ale sprobuje skoro "terapeutyczna dawka" dla citalu wynosi 20mg.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 20 sty 2014, 18:27
nova_2013,
pisalaś kiedyś coś ze masz zwolniony metabolizm, co mogło być przyczyną ze połówka już zadziałała, poza tym to też zależy jakiego działania się oczekuje, u mnie tez połówka w większości czasu wystarczała na eliminację napadów lękowych, ale w pozostałych aspektach była po prostu za słaba

-- 20 sty 2014, 17:31 --

też zależy od aktualnej sytuacji, przykładowo u mnie ta połówka jako tako działała na te napady lękowe ale jak pojawił się jakiś bardziej stresujący okres to już chwilami musiałem zwiększać bo była za słaba wtedy, od wielu czynników zależy skuteczność określonej dawki u określonej osoby
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 20 sty 2014, 18:35
Lunatic
Dlatego dziwi mnie leczenie obecnej mojej p.dr.ktora godzi sie na zmniejszenie dawki,bo ja źle sie czuje,a jak chce pod drugim podejściem sama zwiększyć,to ona twierdzi,ze10mg będzie dla mnie za dużo....
Jak leczylam sie poraz pierwszy u innego lekarza seroxatem,to ten kazal zwiększyć dawke pomimo,ze mowilam,ze sue źle czuje...atwuerdzil,ze to niemozliwe....Dlatego teraz jest to dla mnie takie dziwne...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 20 sty 2014, 18:38
nova_2013,
ja na Twoim miejscu dałbym w tej chwili czas lekowi na działanie i nie skupiał się za bardzo na tym czy początkowo będzie gorzej czy lepiej, wiem ze to się tak fajnie mówi a trudniej to wykonać ale nie ma za bardzo wyboru, bo dołowanie się tym ze lek nie działa od razu tak jakby się chciało i tak w niczym nie pomoze, po prostu trzeba sie z tym pogodzic ze nalezy poczekać troche i nie ma innego wyjścia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 20 sty 2014, 18:38
no nic to, czasu nie da sie cofnåc aby nadrobic te 4 dni przerwy. Jedyne co mi pozostaje to zaczåc brac calå dawke jak wszyscy i czekac z nadziejå na poprawe. Dziekuje Kochani za Wasze powyzsze posty. Troszke mi lepiej... A nie chce biadolic jak mi to zle i ciezko bo napewno i Wam sie udziela a przeciez myslå przewodniå tego forum jest aby sie nawzajem wspierac i dodawac sil w walce. Dziekuje Wam.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 20 sty 2014, 18:41
elmopl79,
chyba to juz kiedyś pisałem, jezeli złe samopoczucie to objaw uboczny leku który nie przechodzi to zwiększenie nic nie pomoze a tylko jeszcze to nasili, ale jezeli to nie objaw uboczny a po prostu niepełne działanie to po zwiększeniu jest duza szansa ze będzie lepiej, trudno do tego dojść co jest czego objawem dopoki sie samemu nie spróbuje różnych dawek, jezeli na jakiejś jest źle

-- 20 sty 2014, 17:44 --

ja się z tym sam ostatnio pomyliłem myśląc ze połówka wcześniejszego leku powoduje u mnie różne skutki uboczne, a to nie były skutki uboczne leku tylko niepełne działanie przez to właśnie ze dawka była za mała
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 20 sty 2014, 18:47
Lunatic
Tak,teraz to rozumiem...ale po co ta obwcna p.dr.trzyma mnie na polowce tyle czasu i nie chce na dodatek zwiększyć,ani zmienic leku.To mnie zastanawia,wiec dzisiaj zwiekszylam sobie sama.Co prawda tylko o ćwiartkę ale chce tak pobyć dzis i jutro,a potem przejść na2xpo5mg.Niech,ze sie jyz cos dzieje,bo inaczej to chyba strzelę sobie baranka....z przytupem na koniec:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 20 sty 2014, 18:49
elmopl79,
jak ja bym Ci powiedział z jakimi lekarzami ja czasem miałem styczność to byś z krzesła spadła :D
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 20 sty 2014, 18:54
Lunatic
No teraz to mnie juz nic nie zdziwi...
Teraz to sie liczy pieniądz,a nie czlowiek...tudziez ciekawe wycieczki za profity...
Albo tradtcja rodzinna wśród lekarzy...tata,dziadek,pradziadek byli lekarzami to junior czy chce,czy nie chce musi isc ba medycynę...a wiadomo,ze taki ktoś będzie przepychany z roku na rok....a potem są tego konsekwencje....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 25 gości

Przeskocz do