ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 18 sty 2014, 23:04
tak, tylko dziwne, ze przez pierwszy miesiåc brania lekow bylo wszystko OK, dopiero teraz zaczely mi dokuczac te nieziemskie sny.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 18 sty 2014, 23:10
Nova
Ja tez mialam przez cztery noce takie koszmary...az sie balam isc spac...a rano budzik mnie okropny lęk.Teraz to przeszlo.

Dark
Bardzo Ci dziekuje za odpowiedz.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 18 sty 2014, 23:15
ja kiedys miałem taki dyżurny sen że cały czas gdzieś uciekam , w jakiś fabrykach , domach , piwnicach i bardzo się w ty śnie męczyłem - jak sie budziłem to oddychałem z ulga że juz nie musze biegać :)
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 18 sty 2014, 23:40
cześć:)
Nova, a propos snów..
Oj, sny na esci to miałam strasznie realistyczne przez pierwsze 2-3 tygodnie... Ale na efectinie to miałam w sumie przez cały rok jak zażywałam - były bardzo barwne, kolorowe, baśniowe, ja też byłam bohaterką, typu a to aktorką w Hollywood ( :hide: aż wstyd przyznać), a to jakimś ministrem (tfu, ministrą ;) ale miewałam tez sny wojenne...:( atak samolocików japońskich na Poznań... najlepsze jest to, że na esci miałam niemal identyczny sen, tyle, że to nie były samoloty a spadochrony ale też byli skośnoocy :mrgreen:

A propos mojego języczka:)
Tzw. zgagi nie mam, ma jakby odparzony sam język, w sumie połączyłam to esci, bo po kilku dniach brania wyszło mi kilka takich krostek na języku (nie były to afty)i po 2 dniach zniknęły... teraz po ponad miesiącu cos znowu z tym językiem - taka jakby przeczulica języka - jakbym poparzony pokrzywa miała... z jednej strony mam bardzo sucho w ustach z drugiej język jest taki czerwony i nadwrażliwy:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 18 sty 2014, 23:48
no tak Katarzynko ale sama wspomnialas, ze na poczåtku wiec ja bym tez skojarzyla te sny jako uboki. W pierwszym miesiåcu brania leku bylo OK, dopiero pozniej po tej 4-dniowej przerwie jak zaczelam brac ponownie leki to pojawily sie te sny. Fajnie by bylo gdyby one byly bajeczne, kolorowe i z dozå fantazji. Moje så przerazliwe, pelne grozy i krwi.

Dark mnie pocieszyl, ze nie jest tak zle bo bywajå jeszcze gorsze :105:
Nawet nie bede wchodzila w szczegoly bo jak sobie wspomne te sny to ciarki po mnie przechodzå, wlos sie jezy na glowie i boje sie zamknåc oczy.
Mimo to, dziekuje Dark :uklon:
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 18 sty 2014, 23:49
Katarzynka40,

a może Ty tym językiem coś w śnie wyczyniasz :D ??
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 19 sty 2014, 00:18
Radol,
Hmm, nic mi o tym nie wiadomo, ale... kto wie, kto wie 8) :lol: :lol:
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 19 sty 2014, 00:40
Nova
A jak ogólnie dzisiaj samopoczucie?
Moge zapytac ile Twój syn ma lat?
Mój 11:)

-- 18 sty 2014, 23:43 --

A ja juz nie pierwszej mlodosci....:)Chociaz podobno nie wyglądam na swoje lata:)Także mozna sie niezle naciąć:)Ha,ha,ha...W te wakacje,jak kupowalam piwko w sklepie pani poprosiala mnie o dowod:)Mialam ubaw jak nie wiem.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 19 sty 2014, 00:45
elmopl79 napisał(a):Nova
A jak ogólnie dzisiaj samopoczucie?
Moge zapytac ile Twój syn ma lat?
Mój 11:)

-- 18 sty 2014, 23:43 --

A ja juz nie pierwszej mlodosci....:)Chociaz podobno nie wyglądam na swoje lata:)Także mozna sie niezle naciąć:)Ha,ha,ha...W te wakacje,jak kupowalam piwko w sklepie pani poprosiala mnie o dowod:)Mialam ubaw jak nie wiem.


Hehe, mam taka kolezanke. 27 lat, wyglada jak 15 latka. ZAWSZE w sklepie jakims poza dzielnica, gdzie nas nie znaja, jak chcielismy kupowac piwo to tylko ja zawsze pytali :P
Swoja droga wiem jak to jest, bo sam pracowalem za kasa kiedys za granica, gdzie te przepisy o pelnoletnosci sa rzxeczywiscie rygorystycznie egzekwowane i musze przyznac, ze nie raz rowniez nacialem sie na "nastolatke", ktora okazala sie miec 30-kilka lat.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 19 sty 2014, 01:00
Gradrec
A moze to bylam ja....:)

-- 19 sty 2014, 00:03 --

Mnie kiedys jakis dziadek w kolejce do lekarza-bylam wtedy z synem,skwitowal tak:do czego to dochodzi,żeby dzieci mialy dzieci.....Oczywiscie nie imieszkalam pana objechac:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 19 sty 2014, 01:03
moj syn jest w kwiecie wieku ale jeszcze nie doszedl do wieku chrystusowego ;)
Niebawem skonczy 24 lata choc jeszcze nie tak dawno biegal w pieluszkach :mrgreen:
Ech.... jak ten czas szybko leci....

a propos samopoczucia : moze byc gdyby nie te koszmarne sny. Mam nadzieje, ze minå szybko.
Wlasnie chcialam Cie zapytac elmopl79 czy masz takie same odczucia po drugiej kontynuacji leku co w pierwszym okresie ?
Bo ja juz inaczej reaguje po tych 4 dniach przerwy.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 19 sty 2014, 01:04
elmopl79 napisał(a):Gradrec
A moze to bylam ja....:)

-- 19 sty 2014, 00:03 --

Mnie kiedys jakis dziadek w kolejce do lekarza-bylam wtedy z synem,skwitowal tak:do czego to dochodzi,żeby dzieci mialy dzieci.....Oczywiscie nie imieszkalam pana objechac:)

Skad jestes ?:D

-- 19 sty 2014, 00:07 --

Dark Passenger napisał(a):Generalnie SSRI są dość bezpieczne jeżeli chodzi o łączenie z alkoholem, nie wchodzą w interakcje z alkoholem per se. Natomiast na wszystkich znajduje się ostrzeżenie, że nie zaleca się ich łączyć z alkoholem, ponieważ alkohol może nasilać ich działanie czy powodować upośledzenie zdolności oceny sytuacji, myślenia oraz zdolności psychomotorycznych= ta zasada tyczy się ogólnie wszystkich leków wpływających w jakiś sposób na ośrodkowy układ nerwowy. Rozmawiałem na ten temat z lekarzem- i z umiarem można się napić.

Dużo niebezpieczniejsze jest łączenie z alkoholem leków o działaniu sedatywnym/anksjolitycznym/wpływających depresyjnie(hamująco) na oun- czyli kłaniają się tu barbiturany, benzodiazepiny, opioidy, leki nasenne(jak zolpidem), wszelkiego rodzaju neuroleptyki o działaniu sedatywnym itp.

Osobiscie nie mam zadnych "efektow ubocznych" po alkoholu. Natomiast nie pije ciezkiego alkoholu, vodka, whiskey, tego typu rzeczy, bo mi nie podchodza. Z alkoholu lubie wlasciwie tylko piwo. Na szczescie, bo lubie sobie walnac piwko :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 19 sty 2014, 01:17
Nova
Zupelnie inaczej...zupelnie.Nie umiem tego określić ale jest zupełnie cos innego.Niby lepiej ale potwornie źle....rozumuesz cos z tego...?bo ha nie i nie umiem tego nawet ująć slowami.Jest totalny brak energii.
Ja tez pamieta jak mój synek byl taki malutki....a teraz...jest prawie większy ode mnie,choć ja do malutkich nie należę.. Eh...zasuwa ten czas....

Gradrec
Mieszkam w Kielcach...Ale urodzilam sie w Świnoujściu i tam mnie ciągnie...Tak jak Wy opowiadaliscie pięknie o gorach,tak dla mnie morze to cos najpiękniejszego,niepowtarzalnego...az banan ciśnie mi sie na usta:)
Hm...jest jeszcze jedno takie miejsce,gdzie aż chce sie żyć...To maleńka miejscowość nad morzem,miejsce mojego dzieciństwa ale to jest magiczne miejsce...mad samym heziorkiem,cisza spokój,a i na plaze niedaleko,gdzie nie ma turystow...eh....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 19 sty 2014, 01:27
ja natomiast pamietam cudowne lazurowe jeziorko w Kamieniu Pomorskim, niedaleko Swinoujscia. I tam w poblizu jest rezerwat zubrow. No cos wspanialego ! To jeziorko lazurowe jak w bajce ! Po raz pierwszy cos takiego zobaczylam w PL. W gorach w Dolinie Pieciu Stawow czy Nad Morskim Okiem przezylam podobne chwile zadumy i zachlysnelam sie pieknem natury.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 15 gości

Przeskocz do