ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
157
58%

Nie
76
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 269

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 16 sty 2014, 10:08
samopoczucie jest całkiem ok, ale to okaze sie głównie jutro kiedy cały dzień spędze poza domem.

-- 16 sty 2014, 10:10 --

elmopl79, osobowość schizotypowa.

no tak to jest jak się odstawi, to bywa, że trzeba przez uboki przechodzić ponownie ;/
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 16 sty 2014, 10:17
Jetodik
Przepraszam,ale nic mi to nie mówi"osobowość shizotypowa",moglbys opisac mi na czym to zaburzenie polega?
Jeśli mozesz i chcesz oczywiscie....

Myslisz,ze to co teraz mnie trapi to jakieś uboki...?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Odp: Re: ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escit

Avatar użytkownika
przez elfrid 16 sty 2014, 10:18
elmopl79 napisał(a):Jetodik
Ale ogólnie lepiej Ci bez lekow?Dajesz rade?Bo ja jak odstawilam esci na cztery dni,to myslalam,ze zwariuje od lekow,paniki,trzepawki z zimna...
A jakie to zaburzenie,jeśli mozna wiedzieć?
U mnie zdiagnozowano z 7 lat temu nerwica lękowa... a przez to esci to czort raczy wiedzieć co jeszcze sie dolaczylo....
Od tygodnia znowu jadę na esci i wcale nie jest dobrze.Ciagle napięcie,nerwy,jestem pobudzona,wyczerpana,wylękniona....Dzisiaj idę na wizyte do mojej p.dr.Zobaczymy co mi powie....
Tez wolalabym byc bez lekow,ale teraz po esci obawiam sie,ze nie dalabym rady.


A pdobowalas paroksetyny? Ma mieć większą skuteczność w zaburzeniach lękowych?

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 16 sty 2014, 10:26
Elfrid
Bralam seroxat prawie trzy lata temu.Co prawda postawil mnie na nogi,ale na nim czulam sie roznie raz lepiej,raz gorzej....Moja p.dr.uznala,ze esci będzie lagodniejsza przy wprowadzaniu niż paro,a,ze jak do niej wstawilam sie na wizyte,nie bylam w zlym stanie psychicznym,podjela decyzje,ze esci będzie dla mnie w sam raz.Gdybym tylko wiedziala,ze esci zrobi to co zrobilo to w życiu bym sie na nie nie zgodzila....
A czy od paro,nie bylaby lepsza wenla...?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 16 sty 2014, 10:27
elmopl79, podejrzliwość, dziwaczność, lęk, problemy z wyrażaniem myśli/emocji, słaby napęd, myślenie magiczne, wycofanie społeczne.

-- 16 sty 2014, 10:28 --

Myslisz,ze to co teraz mnie trapi to jakieś uboki...?


oczywiście, zaburzyłaś działanie leku tą przerwą i teraz musi się ustabilizować, do tego czasu powoduje to co powoduje :bezradny:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 16 sty 2014, 10:30
Jetodik
I esci miala Ci w tym pomoc...?
Nie ma na to innych,skuteczniejszych lekow?

-- 16 sty 2014, 09:32 --

To mówisz żeby poczekac jeszcze z esci...?A ja mialam na dzisiejszej wizycie prosic o zamianę leku....myslalam o wenli...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 16 sty 2014, 10:32
Cześć wszystkim..
Ja kończę kolejny tj 7tydzien z esci. Samopoczucie wciąż bez zmian, kurcze tylko u mnie nic sie nie dzieje :( z ubokow wciąż męczy mnie nadmierna senność-bo to chyba po esci? Śpię po 11 godz. I jeszcze w dzień z godzinke. No i źrenice mam jak u cpuna :lol: jestem jakimś opornych typem :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 16 sty 2014, 10:39
elmopl79, Esci tylko objawowo na lęki, ale nie pomogło, właściwie to ja nalegałem na ten lek.

na to chyba nie ma leków, przeszukuje internet ale nic nie mogę znaleźć...wiem, że neuroleptyki w małych dawkach też dają radę i też objawowo.


To mówisz żeby poczekac jeszcze z esci...?A ja mialam na dzisiejszej wizycie prosic o zamianę leku....myslalam o wenli...


ja nie wiem jak lek zadziała po ustabilizowaniu, wiem tylko, że to co odczuwasz teraz wynika z przerwy, bo też tak miałem i wiele na to wskazuje.

wenli nie brałem, no porozmawiaj z lekarzem, coś ostatnio często esci przepisują, jakaś zmasowana akcja :D

Tojaaa, cześć, źrenice jak u ćpuna, typowe przez pierwszy okres brania leków, później samo przejdzie.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 16 sty 2014, 10:41
jetodik, chcesz mi powiedzieć ze 7 tydzien.to pierwszy okres brania leków.?? już dawno powinno przejść. No i jeszcze to cholerne napięcie miesniowe. Cały czas czuje jak mam napięte rożne partie mięśni i wtedy staram sie je rozluznic, ale następne sie napinaja, ech..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 16 sty 2014, 10:43
Tojaaa, zrozumiałem, że 7 dzień, faktycznie zbyt długo to trwa :o
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 16 sty 2014, 10:45
Jetodik
Moze wysyp przedstawicieli medycznych:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 16 sty 2014, 10:59
Faktem jest, ze zwiekszylam dawkę do 15 mg półtora tyg.temu, moze dlatego uboki znów pojawiły sie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 16 sty 2014, 11:00
elmopl79, wątpie, chyba żaden lekarz jako osoba zaufania publicznego, nie przepisałby leku sugerując się korzyściami własnymi.

-- 16 sty 2014, 11:07 --

Tojaaa, no skoro zwiększyłeś dawkę na większą i w tym czasie znowu pojawiły sie uboki, to jest to bardzo prawdopodobne jak na moje, że to od tego.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 16 sty 2014, 11:25
Jetodik
Myslisz,ze lekarze sie nie sugerują przedstawicielami...Wlasnie jestem w przychodni i jest tu pani przedstawicielka.....nie wiem z jakiej firmy....ale rozmawia z panua z recepcji....znaja sie dobrze i wlasnie wbila sie do środka przed pacjentami....

-- 16 sty 2014, 10:30 --

A dodam,ze juz jedna pani przedstawicielka wyszla wcześniej....Hmm....I jak tu wierzyc lekarzom....?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 28 gości

Przeskocz do