ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 sty 2014, 12:08
rysikowa, mogę podać Ci rękę, czuje sie dokładnie tak samo. Czekam na lepszy dzień jak na wybawienie, nawet wieczory nie przynoszą ulgi. Non stop napięcie, nawet jak leże to łapie sie na tym, ze mam napięte niektóre partie miesniowe, choć tego już nie czuje. Biorę esci 6 tydzien i modlę sie o poprawę, której na razie nie widać. Wspieram Cię bardzo mocno....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Sayace 08 sty 2014, 12:11
Tojaaa, nerwicowe, wcześniej brałem Mobemid, ale bez konsultacji z lekarzem odstawiłem, nie brałem przez 2tyg nic i powiem szczerze, że od wczoraj czuję się fatalnie, dzisiaj wziąłem pierwszy raz Esci.

A jak się ogólnie czujesz po tym leku? To jest chyba lek z tej samej grupy co Setaloft, tak?
Brałem go kilka miesięcy temu, ale bez jakiejkolwiek poprawy, więc mi został zmieniony na inny.
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 sty 2014, 12:19
Sayace, pytasz jak sie czuje, ano do d...y sie czuje. Na razie nie widzę żadnej poprawy, od wczoraj zwiekszylam dawkę do 15 mg, moze coś wreszcie zatrybi. To mój pierwszy lek, nie mam doświadczenia z innymi. Uboki przeszły mi po ok.2 tyg. , choć została senność i problemy z koncentracja. Mam tez zaburzenia nerwicowe i na moje lęki na razie nie działa, jak było tak jest. Setaloft to sertralina, tez ssri.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Sayace 08 sty 2014, 12:22
Tojaaa, ok, rozumiem, no nic dzięki, w takim razie mam nadzieję, że to będzie Twój pierwszy jak i ostatni lek który Ci pomoże, trzymaj się tam ;).
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rysikowa 08 sty 2014, 12:23
Ryczeć mi się chce ;/ rozważam przejście z elicea na depralin, może taka zmiana pomoże? i chyba będę dzielić tabletki na dwie połówki brane rano i popołudniu. Są momenty, że chciałabym nic nie czuć.
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
03 sty 2014, 11:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 08 sty 2014, 12:25
ja po Esci schudłem prawie 9 kg ale to może jest wynikiem ciągłej depresji , bo dopiero chyba po kilku dniach mogłem coś przełknąc wieczorami - i w zasadzie jest tak do dzisiaj choć potrafię coś wmusić w siebie do południa ale bez szału - jem dopiero około 22.00 - nie mam zbytniego apetytu - ale tak jak wspomniałem to chyba wina stresu i permanentnej depresji czy jak to tam nazwać...
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 sty 2014, 12:31
rysikowa, nie wiem co pomoże przejście z jednego generyka na inny..wytrzymaj jeszcze, musi byc lepiej
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez junona 08 sty 2014, 12:43
rysikowa napisał(a):Ryczeć mi się chce ;/ rozważam przejście z elicea na depralin, może taka zmiana pomoże? i chyba będę dzielić tabletki na dwie połówki brane rano i popołudniu. Są momenty, że chciałabym nic nie czuć.

Nie pomoże. Zawsze miałam receptę na escitil, a w aptekach mieli od ręki zawsze inne zamienniki.
Nie zauważyłam żadnej różnicy między eliceą, a depralinem, a stosowałam je półtora roku na zmianę.
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 sty 2012, 11:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 sty 2014, 12:50
junona, to Ty chyba kiedyś pisałas o tym, ze esci bardzo wolno sie rozkręca? Masz w tym większe doświadczenia? Pociesz mnie trochę, bo ja 6tyg.i nic, czy jeszcze czekać, dać sobie wiecej czasu, czy tak moze byc, ze poprawę odczuje pózniej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez junona 08 sty 2014, 13:13
Tojaaa napisał(a):junona, to Ty chyba kiedyś pisałas o tym, ze esci bardzo wolno sie rozkręca? Masz w tym większe doświadczenia? Pociesz mnie trochę, bo ja 6tyg.i nic, czy jeszcze czekać, dać sobie wiecej czasu, czy tak moze byc, ze poprawę odczuje pózniej?

Ja zaczęłam od pierwszego dnia zażywać 10 mg. Najgorsze były dwa tygodnie, ale po 6 tygodniach była znaczna poprawa, a zupełnie dobrze poczułam się po trzech miesiącach. Jeżeli nie czujesz jakiejkolwiek poprawy to chyba lek trzeba zmienić.
Po ośmiu miesiącach przerwy znowu wszystko wróciło. Tym razem lekarz zapisał mi sertralinę,którą zażywam 6 dni i nie mam żadnych objawów ubocznych :D
Sertralinę dlatego, bo po esci brakowało mi energii, napędu, byłam takim automacikiem.
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 sty 2012, 11:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 08 sty 2014, 13:20
Tak, jak wczoraj mialem nedzny dzien, tak i noc byla tragiczna. Poszedlem spac kolo 1, co 15-20 minut sie wybudzalem, gdy juz tylko mialem zasnac. Dopiero gdzies kolo 8 udalo mi sie zasnac i pospalem sobie az do 12... No coz.

Parogen dzien 1 start! Tabletka juz w brzuszku. Uboki come at me! W uszach mi burczy od kiedy wstalem, kurde. Czuje sie dzisiaj tak, jak zanim zaczalem zazywac esci. Czyli lepiej, niz na esci. Miejmy nadzieje, ze Pargonem jest lekiem dla mnie i nie pozamiata mnie jak esci, tylko ladnie sie przyjmie, jak esci u novy i za tydzien bedzie wszystko ok. Wiem, ze nadzieja matka glupich, no ale ... :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez junona 08 sty 2014, 13:36
Gradrec, paro to lek na depresję z nerwicą, a ja mam typową depresję. Potrzebuję napędu życiowego.
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 sty 2012, 11:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 08 sty 2014, 13:40
paroksetyna chyba jest najlepszym ssri na lęki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 08 sty 2014, 13:42
Witajcie:)
Nadaję z pracy:) 8)
Mi chyba teraz esci wynagradza 3 tygodnie koszmaru i horroru i dwa tygodnie porannego zamulenia i przygnębienia. |Zbliżam się do 6 tygodni zażywania esci i od soboty jest bardzo duża poprawa - nawet poranna, bo przez ostatnie 3 tygodnie na tym Forum non stop pisałam jak fatalnie się czuję - byłam jak naćpana, totalnie zamulona, z sieczką i wata zamiast mózgu...koszmar
Pocieszę mam nadzieję wszystkich walczących, że ja tez czułam się potwornie źle i esci spowodowało, że poczułam się 10 razy gorzej niż przed zażywaniem esci...Niestetyy musiałam na tą poprawę bardzo długo czekać... esci to jest chyba lek dla cierpliwych albo uśiadomionych przed lekarzy, że może zadziałać bardzo powoli....

teraz zdecydowanie wracam do formy:) :yeah:
Mam nadzieję, że będzie stabilnie.

Tylko moim zdaniem czekanie ponad 5 tygodni na poprawę to zdecydowanie za długo, tym bardziej, że zdaniem dr lek powinien zadziałać po 2-3 tygodniach, w realu wygląda to inaczej, działa bardzo, bardzo powoli, to nie jest błyskawiczna przemiana w ciągu jednak dnia jak miałam na wenlafaksynie...

pozdrawiam, wracam do "roboty"
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Przeskocz do