ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 11:21
Ja też się pocę. Bez sensu. To od leków już czy od nerwów.

W ogóle jestem bardzo niemiła po tych lekach. Ja nie wiem, na prawdę, czy to już po lekach czy nie. Wcześniej plakałam i się bałam. A teraz taka nerwówa i euforia, dziwne pobudzenie. Niemiłe i takie ... niefajne. no.

A w brzuchu to mi burczy.
Ostatnio edytowano 11 gru 2013, 11:23 przez monapayne, łącznie edytowano 1 raz
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 11 gru 2013, 11:22
elmopl79,
No właśnie mi ten lęk jakby szedł z żołądka? taki ciężar i od razu się zestresowałam:( No ja też pidżamkę miałam mokrusieńką...:(
Ładnie to ujęłaś - dokladnie mi też rano rośnie w buzi...tylko kawa mi jakoś przelatuje:)

-- 11 gru 2013, 10:23 --

robotnica,
a jaką dawke bierzesz? 5 mg?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 11:28
10 mg. Podobno lepiej tak...
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 11 gru 2013, 11:33
Od razu zaczęlas od 10mg?
To chyba bym umarła... ja przez 9 dni brałam 5 mg i dopiero wskoczyłam na dawkę 10 mg.
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 11:35
Dwa dni 5, i 4 dni 10. No i teraz 10... Ale tak chyba lepiej. Tzn. drastyczniejsze skutki, ale chyba krócej trwają... nie wiem w sumie.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 gru 2013, 11:37
Katarzynka40 napisał(a):elmopl79,
No właśnie mi ten lęk jakby szedł z żołądka? taki ciężar i od razu się zestresowałam:( No ja też pidżamkę miałam mokrusieńką...:(
Ładnie to ujęłaś - dokladnie mi też rano rośnie w buzi...tylko kawa mi jakoś przelatuje:)

-- 11 gru 2013, 10:23 --

robotnica,
a jaką dawke bierzesz? 5 mg?
Ja to jestem cholernie zla na ten lek.Po seroxacie aż takich jazd nie mialam,żadnych lekow,tylko bylam oslabiona.Powaznie sie zastanawiam czy aby dać sobie spokój z esci...Szkoda mi jak nie wiem tego czasu i cierpienia,ale w ogóle nie jestem przekonana co do tego leku.To mial byc delikatny lek,a sponiewieral mnie tak,ze w najgorszej razie nerwicy tak sie nie czulam.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 11:46
elmopl79, a ile już go bierzesz? Wydaje mi się, że w końcu by mógł dzialać. Ja mam 21 lat i u mnie to moze też dlatego, do tego 40 kg... No, ale po co się męczyć z drugiej strony. Chyba poczytam jeszcze coś o tym leku, bo ssri musi w końcu zacząć działać, no a skutki uboczne mają wszystkie dość podobne...
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 11 gru 2013, 11:47
elmopl79,
No ja po efectinie niby zdecydowanie silniejszym też nie miałam takich jazd...
A taki niby lagodny esci tak nam dopiekł i nadal dopieka...Nastawiłam się tez pozytywnie, tydzień ewentualnie bedę jeśc troszke mniej, trochę bedę mieć problem ze snem i koniec... a tu? jaka walka:(:( :evil: :oops:

Pika30 a Ty dzisiaj jak sie czujesz?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 11:52
z innego forum :
Trzyzet ja jestem ekspertką od Mozarinu. generalnie od escitalopramu. Biorę ten lek od 5 lat z 8 miesięczną przerwą. Uważam, że jest to świetny lek. Kiedy miną Ci skutki uboczne to tak jak napisała Edit, dostaniesz energetycznego kopa. I chciałam zwrócić Ci uwagę, że popełniasz ogromny błąd siedząc przed kompem. Mozarin bardzo pobudza neurony więc bardzo ważne jest, by znaleźć sobie jakieś zajęcie. To pomaga zmniejszyć skutki uboczne. Chodź na spacery, zajmij się czymś kreatywnym, aby mózg miał czym się zająć. Rysuj, rób zdjęcia. Ja uczyłam się np. grać na djembe. Skutki uboczne mogą być nieprzyjemne póki Twoja dawka leku się nie unormuje. Np. rozwolnienie, niepokój, lęk, tiki, realistyczne sny, nadmierne pobudzenie, uczucie, że mrówki chodzą Ci po mózgu (pracują neurony). Mi się zdarzało również podwójne widzenie, czasami obrazy z mózgu nakładały się na obraz widziany oczami (ciężko to wyjaśnić) jak sny na jawie, trwające parę sekund.

Jednak mówię, musisz przetrzymać ten chwilowy okres złego samopoczucia bo naprawdę warto. Ja obecnie jestem na 20 mg od 3 lat i jest...no normalnie. Obecnie dopycham się jeszcze triticco i też cierpię na skutki uboczne. Mam jednak nadzieję, że efekty końcowe będą zadowalające.


http://fobicy.pl/index.php/topic,798.30.html
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 gru 2013, 11:59
Katarzynka40 napisał(a):elmopl79,
No ja po efectinie niby zdecydowanie silniejszym też nie miałam takich jazd...
A taki niby lagodny esci tak nam dopiekł i nadal dopieka...Nastawiłam się tez pozytywnie, tydzień ewentualnie bedę jeśc troszke mniej, trochę bedę mieć problem ze snem i koniec... a tu? jaka walka:(:( :evil: :oops:

Pika30 a Ty dzisiaj jak sie czujesz?
Katarzynka ile masz lat jeśli moge zapytac?Moze my starej daty jesteśmy:)i te nowości nie dzialaja na nas:)Tylko trzeba zapodac jakiegoś starocia?Ja mam34lata.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 12:04
Wzięłam esci i jest spoko. Tak 30 min.temu wzięłam.

Kuźwa. Chyba przerzucę się na sertralinę i tak. A Wy brałyście kiedyś sertralinę?
Ostatnio edytowano 11 gru 2013, 12:06 przez monapayne, łącznie edytowano 1 raz
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 gru 2013, 12:05
Robotnica,tak wiem,czytalam te posty chyba milion razy....Ale5lat i przerwa tylko8miesiecy?Ja nie chce jechac aż tak dlugo na tych lekach.Chce stanąć na nogi i odstawić je.Tylko tak sie zastanawiam odstawić i co?Dalej lęki?Czy to kiedyś wyjdzie z nas?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 11 gru 2013, 12:06
elmopl79 napisał(a):Tylko tak sie zastanawiam odstawić i co?Dalej lęki?Czy to kiedyś wyjdzie z nas?

A psychoterapia? Może warto spróbować, ponoć leki leczą tylko objawy a psychoterapia przyczynę ...
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 11 gru 2013, 12:08
Pewnie, że wyjdzie. Coś widocznie w Twoim życiu jest nie tak, ale może sama nie wiesz co. Np. u mnie ja wiem czemu są lęki, znam przyczynę. No i czeka mnie kilka lat terapii. Ale najpierw muszę przytyć. Zdrowie, waga i tak dalej. A z nerwicą nie ma co przytyć i być zdrowym.

Ja to już nie dbam o to ile bym jechala na tych lekach... Bo w sumie otwierają oczy na pewne sprawy. Chcialabym może połączyć je z terapią. Rok brania to tak max, to tak ok.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 22 gości

Przeskocz do