ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 09 gru 2013, 23:52
Katarzynka,ale szarpania nie mialas....:)Przepraszam,ale tekst o jajcach bardzo mnie rozbawil:)Nie to,ze sie smieje z takiego skutku...U mnie to byly takie zawroty Glowy,ze ktoregos dnia nie moglam wycelować dupskiem na krzeselko...To dopiero byla jazda.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez huehue 09 gru 2013, 23:53
lunatic napisał(a):
Aha, czyli spokojnie moge to lyknac rozumiem :o


Tak, tego typu leki czasem zapisują lekarze dodatkowo, mogą zwiększyć skuteczność tego pierwszego


Czyli jednoczesnie przy okazji potegowac "skutki uboczne", typu zawroty glowy, bezsennosc itd?
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
09 gru 2013, 23:08

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 09 gru 2013, 23:55
koszmar, zaczęła się jazda, mam napady lęku co chwilę, nawet nie jestem w stanie was czytać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 gru 2013, 23:56
tego nie wiem czy mogą potęgować, trzebaby to z lakarzem skonsultować albo może ktoś inny będzie wiedział

-- 09 gru 2013, 22:59 --

pika30 napisał(a):koszmar, zaczęła się jazda, mam napady lęku co chwilę, nawet nie jestem w stanie was czytać

czasem dobrym sposobem na napad jest pomyślenie o tym że to jest właśnie napad i że nic się przez to nie może stać, wtedy łątwiej nad tym zapanować
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez *Ai* 10 gru 2013, 00:03
huehue, może szarpanie to quasi-bóle quasi-menstruacyjne. Przebierasz się w damskie ciuszki?
Ostatnio edytowano 10 gru 2013, 00:08 przez *Ai*, łącznie edytowano 2 razy
*Ai*
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 gru 2013, 00:05
Pika,trzymaj sie dzielnie.Nie mecz sie,wez sobie nawet polówkę afobamu-bo jak pamietam to tez Ci przepisal lekarz.Po co sie męczyć?

-- 09 gru 2013, 23:09 --

Supernova napisał(a):huehue, może szarpanie to quasi-bóle quasi-menstruacyjne. Przebierasz się w damskie ciuszki?

Widzę,ze nie tylko mnie to rozbawilo....Powinnismy sie wstydzić,chlop cierpi,a my w pelni rozbawieni:)Takie szarpanie to nie fajne uczucie-chyba....nie wiem bo jestem baba...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez huehue 10 gru 2013, 00:09
Supernova napisał(a):huehue, może szarpanie to quasi-bóle quasi-menstruacyjne. Przebierasz się w damskie ciuszki?


Jesli chcesz sie podzielic doswiadczeniem, to niestety nietrafny wybor, sorki :(
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
09 gru 2013, 23:08

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez *Ai* 10 gru 2013, 00:11
elmopl79, przykra sprawa. Mam nadzieję, że nie uraziłam nikogo swoim poprzednim postem i że huehue zechce odpowiedzieć na pytanie o ciuszki.
---------------------------
przepraszam, nie chciałam Cię urazić. Myślałam, że jeśli piszesz tak otwarcie, to sam podchodzisz do sprawy z dystansem
Ostatnio edytowano 10 gru 2013, 00:13 przez *Ai*, łącznie edytowano 1 raz
*Ai*
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 10 gru 2013, 00:13
pika30,
Pika, rozumiem:(:(:( weź coś uspokajającego, bo cięzko to wszystko wytrzymac, a w takiej sytuacji nawet powinno sie wziąć, bo jutro po takich atakach bedziesz nie do życia:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 10 gru 2013, 00:13
elmopl79, a ty czymś się wspomagasz na takie napady leku? Katarzynka a ty?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez huehue 10 gru 2013, 00:15
Supernova napisał(a):elmopl79, przykra sprawa. Mam nadzieję, że nie uraziłam nikogo swoim poprzednim postem i że huehue zechce odpowiedzieć na pytanie o ciuszki.
---------------------------
przepraszam, nie chciałam Cię urazić. Myślałam, że jeśli piszesz tak otwarcie, to sam podchodzisz do sprawy z dystansem

Odpisalem przeciez.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
09 gru 2013, 23:08

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez *Ai* 10 gru 2013, 00:17
huehue, zauważyłam po czasie (po wysłaniu posta)
*Ai*
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 gru 2013, 00:20
Huehue,przepraszam,mam nadzieje,ze sie nie gniewasz za te glupoty.Ostatnio wlasnie lapie mnie taka glupawka.Pewnie to wina esci...:)Nie wiem z tego wszystkiego czy to mnie pytales na co sie lecze.Mam stwierdzona nerwice lękowa.Deprinal jest moim drugim lekiem.Trzy lata temu bralam seroxat przez rok.Postawil mnie na nogi.Nie mialam aż takich slutkiw ubocznych jak teraz po depralinie.Lek ten biore stosunkowo krotko i nie mogę sie o nim jak narazie wypowiedziec.Moge powiedzieć tyle,ze na początku przy dawce pól tabletki przez trzy tygodnie dponiewieral mnie strasznie.Leki,panika,oslabienie,odrealnienie,pobudzenie z wycofaniem,brak apetytu...

-- 09 gru 2013, 23:29 --

Pika,ja mialam afobam i hydroxyzyne.Afobamu nie bralam ale hydroxyzyne tak,ale bardzo rzadko.Na noc mozesz spokojnie wziasc,to przynajmniej uspokoisz sie trochę i będziesz mogla spokojnie zasnąć.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez huehue 10 gru 2013, 00:37
haha, oczywiscie, ze sie nie gniewam na nikogo. To tylko teksty. Biore depralin, ktory powinien rozluzniac, takze ze spietymi posladami (brakiem dystansu) nie powinno byc problemu :D
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
09 gru 2013, 23:08

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do