ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
171
58%

Nie
84
28%

Zaszkodził
41
14%

 
Liczba głosów : 296

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 11:33
Witajcie. Ja dzisiaj 28 dzień na esci 10 mg. Jest różnie. Lęki się zmniejszyły, ale nie ustąpiły. W ogóle pojawiła się jakaś senność i taki marazm. Nie wiem, czy dalej trwać przy esci. Może jeszcze poczekać na jej pełne działanie???
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 08 gru 2013, 11:43
hej, ja dziś spałam jak laleczka, taka zrelaksowana, bez napięcia, tyknęłam pół godz temu kolejną dawkę i czuję jak mnie muli na spanie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 11:48
Długo już bierzecie esci? W jakiej dawce? Jaki lek?
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 08 gru 2013, 11:50
pika30,
Cześć, witajcie w niedzielę:)
Ja rano tradycyjnie zdecydowanie gorzej. Odstawiłam już mirtazapinę, a i tak spałam do 9.00, zwlec z łóżka ciężko, tak jak wspomniał kloss powyżej, sennośc i marazm:(

Rodzinka znając moje uwielbienie do robienia zakupów (oprócz pracoholikiem jestem zakupoholikiem), chce mnie wyciagnąc do jakies galerri, bym "poszalała", ale we mnie zero ducha i ochoty. To mnie wlaśnie przeraża, co esci ze mna robi:( czuję się jak wrak...nie mam żadnej ochoty, jakby żądnych pozytywnych uczuć i emocji:( nic mi się nie chce, generalnie jak w depresji, tyle, że ta depresja to po esci:(

dzisiaj 12 dzień na esci... Boże proszę o poprawę, bo czuję się jak żywy trup:(
Coraz bardzieju upewniam się, że to chyba nie lek dla mnie, bo czuję jakbym miała sieczkę w głowie:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 11:56
Katarzynka, ja drugi raz już stosuje esci. Powiem Ci, że taka niechęć, brak energii powinny ustąpić, ale jak brałem pierwszy raz, to lepiej było dopiero po ok 1,5 miesiąca. Teraz po półrocznej przerwie powrót o esci. Ja biorę Nexpram 10 mg i wydaje mi się, że to wszystko złe minie, tylko trzeba czasu. Esci ma działanie uspokajajace i dlatego wydaje Ci się, że czujesz się jak przy depresji.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 08 gru 2013, 12:00
kloss ja dopiero dziś drugi dzień biorę.
Katarzynka ja tam mogę być otumaniona, byle by nie mieć lęków żadnych. Zaoszczędzisz trochę kasę jak nie pójdziesz na zakupy :) mam nadzieję że będzie jak pisze kloss. Będzie dobrze, damy radę :D

-- 08 gru 2013, 11:01 --

kloss a czemu odstawiłeś ? chodzisz na psychoterapię ? ja muszę sobie coś poszukać właśnie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 12:04
Dziewczyny, lekarz mi mówił, że esci ujawnia swoje działania do 6-8 tygodni, więc nie ma co myśleć, że 2 tygodnie przyniosą jakieś diametralne zmiany. Trzeba poczekać, po części pogoda za oknem też nam nerwicowcom nie pomaga. Trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 08 gru 2013, 12:04
kloss,
No mam nadzieję, że ustąpi, ale 1,5 miesiąca to ja nie dam rady czekać, bo z pracę zawalam już teraz:( Domyślam się, że ten lek ma dzialanie uspokajające, ale ciężko mi normalnie funkcjonowac, bo sie czuję jakbym łyknęła kilka psychotropów. Niech mnie uspokoi, tylko niech mi nie zabiera pozytywnych odczuć, radości, motywacji, chęci działania, takeigo poweru, bo w takim razie to bez sensu lek, jak wpedza mnie niemal w depresję:(
5 lat temu brałam efectin i czułam się rewelacyjnie... po 5 dniach jakby ktos mi zabrał wszystkie troski a do tego czułam, że umysł mam jasny, a teraz mysli mi sie bardzo ciężko, jak na spowolnionych obrotach.
Kloss, a ty jak długo brałeś esci za 1 razem? Bo pół roku od poprzedn iego zażywania, to można stwierdzić, że niewiele pomógł, jak po 6 miesiącach znowu zacząłes brać. Jak po efectinie miałam 4 lata normalnego funkcjonowania...więc jakby wystarczyl mi na dłużej...

-- 08 gru 2013, 11:07 --

Cholerka, każdy lekarz mówi coś innego - mi mój powiedział, że po tygodniu juz powinnam czuc jakąś poprawę, a po 3 miesiącach to ja miałam odstawiać, chyba, że dr oklamał mnie, żeby mnie nei dobijać:( Myślałam, że to mozliwe, że po tygodniu poprawa po po wenlafakksynie wszystko mi minęłó jak ręka odjął po 5 dniach!!!
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 08 gru 2013, 12:09
Katarzynka to czemu nie wróciłaś do effectinu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 12:09
Za pierwszym razem brałem 3 miesiące i przerwałem, bo poczułem się lepiej. Po pół roku wróciłem do esci i chce je teraz pobrać dłużej. Esci na początku może tak przymulać, ale powinno Ci to minąć. Może lekarze coś wam dorzucą do esci. Ja mam dorzucony Trittico 75 mg.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 08 gru 2013, 12:10
mojej mamy koleżanka powiedziała że lepiej zaczęła się czuć po esci po trzech miesiącach
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 12:15
Esci powinno się brać minimum 9 miesięcy do roku czasu. Za szybkie odstawienie może powodować nawrót objawów.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 08 gru 2013, 12:20
kloss napisał(a):Katarzynka, ja drugi raz już stosuje esci. Powiem Ci, że taka niechęć, brak energii powinny ustąpić, ale jak brałem pierwszy raz, to lepiej było dopiero po ok 1,5 miesiąca. Teraz po półrocznej przerwie powrót o esci. Ja biorę Nexpram 10 mg i wydaje mi się, że to wszystko złe minie, tylko trzeba czasu. Esci ma działanie uspokajajace i dlatego wydaje Ci się, że czujesz się jak przy depresji.
Ale później wraca ta energia i motywacja?Mozesz napisać jak czules sie za pierwszym razem?Moze poprawi sie nam nastrój jak poczytamy cos pokrzepiacego :105:
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 08 gru 2013, 12:22
Mi nastrój się tak poprawił po 2 miesiącach, że z człowieka z lękami stałem się na nowo otwartym facetem. Do tego stopnia, że wyleciałem na dwa tygodnie do Rosji na wycieczkę i tam było super, bez lęków, ze spokojem, z emocjami. :)
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], FormatC i 44 gości

Przeskocz do