ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 17:47
czarnydiabeł,
wiem, masz rację, sporo juz odcierpiałam:( tylko boję się, że za 2 tygodnie Wigilia, a ja będę leżeć jak betka, bez chęci, bez ducha, w betach, zamiast przy baszczu u uszkach:(:(:(
Chciałabym być... "pełnosprawna" do tego czasu, dlatego sie dodatkowo denerwuje, bo czasu coraz mniej:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 07 gru 2013, 17:49
Katarzynka40, no u mnie podobnie, ale poczekam jeszcze trochę.

czarnydiabeł, a jak z kreatywnością, tą taką weną życiową? bo u mnie to esci wyłączył właśnie.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 17:50
kurde ja też nie mam depresji wzięłam dziś esci na lęki, nie chcę zobojętnieć bo mam niemowlaczka któremu muszę okazywać miłość.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 17:50
czarny diabeł,
A Ty już jak długo na esci?
Jetodik - a Ty ile dni?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 17:51
to ile wy już bierzecie tygodni esci ???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez salvorin 07 gru 2013, 18:06
Dziś powróciłem po dłuższej przerwie do escitalopramu i ponownie zauważyłem coś, co przeczy wielkiemu dogmatowi psychiatrii o czasie po którym leki antydepresyjne zaczynają działać, mianowicie czuję się lepiej już od pierwszej dawki leku. Czuję się nieco bardziej rozluźniony i ogólnie szczęśliwszy - czy na kogoś też tak podziałało albo słyszał o czymś podobnym? Psychiatra, który poprzednio przepisał mi ten lek twierdził, że to musiał być efekt placebo, ale ja wiem swoje. Poza tym czytałem ostatnio, że efekt działania SSRI jest natychmiastowy w przypadku przedmiesiączkowych zaburzeń dysforycznych a więc generalnie jest to możliwe. Tylko, że jestem facetem i nie mam miesiączki. Kojarzy ktoś inne zaburzenia, gdy efekt może być natychmiastowy?
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
31 sty 2013, 22:45

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 18:10
pika30,
Ja dopiero 11 dzień. Przez pierwsze 9 dni jadłam dawkę 5 mg, od dwóch dnia troszkę zwiększam dawkę...
Mój znajomy jadł kiedyś też esci to powiedział, że odczuł radykalną poprawę po 2,5 tygodnia....
ja mogę poczekać jeszcze tydzień, byle mi minęły takie stany zobojetnienia i depresji, których - cholerka! - wczesniej nie miałam przed braniem esci:( miałam tylko lęki i normalnie funkcjonowałam, teraz nie daje rady normalnie funkcjonować, rodzina mysli, że sobie jakieś jaja robię, jak mówie, że nie dam rady jechac na zakupy... ze stanami paniki a po galerii biegałamm teraz sie nie da, bo mnie otumaniło, pozbawiło napędu i energii...
Mam nadzieję jednak, że to stan przejściowy i lada moment wróci NORMALNOŚĆ!!!
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 07 gru 2013, 18:12
Katarzynka40, pika30 - ja już biorę 15 dzień.

jetodik - z weną życiową nie jest źle, choć z początku brania było gorzej, ogólnie jak napisałem wcześniej - miałem wiele objawów o których piszecie ale słabo nasilonych i nie przeszkadzały mi bardzo. Choć prawdą jest że pierwsze 5-6 dni byłem faktycznie jak robot wyprany z uczuć, ani szczęsliwy ani zdołowany ot taki sobie zawieszony i bezmyślny - lecz nie było to super uciążliwe. No i przeszło zanim mnie zaczeło dobijać. Trochę mnnie to przerażało (to mój pierwszy kontakt z psychotropami) ale po unormowaniu się mojego stanu, wierzę że ten lek mi pomaga, ja jeszcze poczekam na ocenę działania ESCI ze dwa, trzy tygodnie - wszystko jeszcze może sie zmienić (oby nie). Obecnie nie mam już tych stanów robotycznych, jestem spokojniejszy, łatwiej mi zapanować nad emocjami. Wczesniej miałem częste wybuchy agresji, max zdenerwowanie w sytuacjach stresowcyh, ciągłe silne pobudzenie i parcie do przodu, szybko, szybko ... choć sam nie widzialem do czego pędzę, to mnie wykańczało i byłem nie do zniesienia dla siebie i bliskich, poza tym miałem doły że to wszystko nie ma sensu, po co żyć? totalne czarnowidztwo, pesymistyczne nastawienie do wszystkiego i wszystkich, myśli samobójcze. Wiekszość z tych objawów zelżała w znacznym stopniu a doły i mysli samobójcze znikneły praktycznie zupełnie. Jestem dobrej mysli co do Esci.

salvorin Miałem dokładnie tak samo, od pierwszej dawki czułem się spokojniejszy i zdystansowany. Moja lekarka też mówiła mi ze to nie jest możliwe bo lek się jeszczenie wchłonął czy coś takiego :D
Ostatnio edytowano 07 gru 2013, 18:26 przez czarnydiabeł, łącznie edytowano 3 razy
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 18:12
salvorin,
Ja odczułam tez drgnięcie po pierwszej dawce - ale wenlafaksyny... dr mówił, że to niby niemożliwe, ale podobno jak sie ktos mocno nastawi pozytywnie, to taki troszkę może wywołac efekt placebo... jak odczułam to na swojej skórze, więc wiem, że to mozliwe, z tym , że miałam wtedy inne lek a nie esci...

-- 07 gru 2013, 17:16 --

czarnydiabeł,
dzięki:) czyli Ty tez miałeś czas, że się czułeś wyprany z emocji? Tyle, że krocej to trwało... może u nas też to minie... nie chciałabym zmieniać esci, ale troszkę sie niecierpliwię... nie chciałabym świąt Bożego Narodzenia, które uwielbiam i ktore mnie roztkliwiaj i daja kopa energetycznego spedzić w wyrku, jak zombie, bez uczuć:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 07 gru 2013, 18:23
Katarzynka40 napisał(a):
dzięki:) czyli Ty tez miałeś czas, że się czułeś wyprany z emocji? Tyle, że krocej to trwało... może u nas też to minie...


Tak jak pisałem wyżej, miałem praktycznie wszytskie objawy efektów ubocznych o których piszecie (oprócz bezsenności) ale bardzo słabo nasilone i szybko przeszły.
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 07 gru 2013, 18:26
ja biorę ten lek około miesiąca już nie wiem dokładnie ile, musiałbym się cofnąć w tym temacie do wcześniejszych moich wpisów i policzyć, a mi się nie chce, to chyba to esci :P
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 19:03
Ja poczekam jeszcze kilka dni, ale na samą myśl jak oszołomiona i otumaniona bedę znowu jutro rano to mi sie ryczeć chce:(
Ciężko mi pojąć, że ten lek jest tez na depresję, a on u mnie depresję wywołuje:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 19:30
salvorin napisał(a):Dziś powróciłem po dłuższej przerwie do escitalopramu i ponownie zauważyłem coś, co przeczy wielkiemu dogmatowi psychiatrii o czasie po którym leki antydepresyjne zaczynają działać, mianowicie czuję się lepiej już od pierwszej dawki leku. Czuję się nieco bardziej rozluźniony i ogólnie szczęśliwszy - czy na kogoś też tak podziałało albo słyszał o czymś podobnym? Psychiatra, który poprzednio przepisał mi ten lek twierdził, że to musiał być efekt placebo, ale ja wiem swoje. Poza tym czytałem ostatnio, że efekt działania SSRI jest natychmiastowy w przypadku przedmiesiączkowych zaburzeń dysforycznych a więc generalnie jest to możliwe. Tylko, że jestem facetem i nie mam miesiączki. Kojarzy ktoś inne zaburzenia, gdy efekt może być natychmiastowy?



kurcze ja nie wiem jak się czuję, bynajmniej dziwnie, wydaje mi się jednak że to o czym piszesz to właśnie placebo, ja mam suchość w ustach, gorąco mi, mam co chwila dreszcze, ale jednocześnie jestem senna i gadać mi się nie chce, lęki też są.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 07 gru 2013, 19:40
Jak się ma ten lek z prolaktyną?
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do