ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 03 gru 2013, 14:28
Pobierz leki dłużej, jak Twój stan się poprawi już na dłużej, to wtedy możesz spróbować z terapią.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 03 gru 2013, 15:18
kloss napisał(a):Pobierz leki dłużej, jak Twój stan się poprawi już na dłużej, to wtedy możesz spróbować z terapią.


Myslisz, że lepiej poczekać? Wydawało mi się że lepiej bedzie jak się wezmę za te moje problemy "wielotorowo".
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 gru 2013, 15:31
L.E., jak się za to wzięłaś i te testy to super i na pewno będzie ok, skoro poznasz problem i zastosujesz odpowiadającą temu problemowi terapie, tylko wytrwałości pozostaje życzyć :great:

kloss, jaki nurt terapii miałeś?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 03 gru 2013, 15:34
Miałem terapię poznawczą - coś w tym stylu.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 gru 2013, 15:35
i było bez leków jak rozumiem?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez kloss 03 gru 2013, 15:36
Leki brałem, żeby wyciszyć wszystko i powoli zacząć nawiązywać kontakt z terapeutą.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 gru 2013, 15:38
ja teraz do esci dorzucilem buspiron. od paru dni biore.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 17:28
7 dzień zazywania esci
Wreszcie się wyspałam bo wzięłam na noc tą mirtazepinę. Chociaż ... teraz z kolei cierpie na obłędną senność, bo spalam prawie 15 godzin:(
czekam kiedy skutki uboczne- bezsenność po esc mi minie, bo takie przegiecia to masakra. albo spię godzine na dobe albo 15 h...
tak sie nie da normalnie funbkcjonować...
Czy po 2 tygodniach skutki uboczne esci juz powoli powinny zacząc mijać?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 gru 2013, 17:53
Czy po 2 tygodniach skutki uboczne esci juz powoli powinny zacząc mijać?

powinno tak być ;)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 18:21
jetodik,
No właśnie, powinno:( boję się, że tym razem wszelkie plagi egipskie na mnie padły:(
Skutki uboczne SSRI - esci zabijam mirtazapiną, a skutki uboczne mirtazapiny...? to jest obłęne kółko :cry:
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 gru 2013, 18:25
Katarzynka40, skutki same miną z czasem nie trzeba ich zabijać kolejnym lekiem, ale to z lekarzem najlepiej pogadać.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 18:44
jetodik,
Rozmawiałam wlaśnie i na totalną bezsennośc po esci zapisał mi ta mirtazepinę. Wczoraj zanim ją zjadłam - mimo niedospania - czułam sie już w miare, dzisiaj pospałam 15 godzin i czuję się jeszcze gorzej:( jestem totalnie przymulona, zbiera mi sie na mdlości.
Mam po prostu dosyć już tego wszystkiego:(
Nastawiłam się pozytywnie, bo po efectinie prawie nie miałam skutków ubocznych, albo były tak malo uciązliwe, że je bagatelizowałam, teraz jest piekło:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 gru 2013, 18:51
Katarzynka40, brałem kiedyś mirtazapinę, pamietam to przymulenie, po jakimś czasie maleje, to naturalny skutek, po to lekarz przepisał ten lek, [bardzo się po nim tyje], wiesz, z tym esci jest tak[zazwyczaj] że najpierw jest bezsenność a pozniej po 2 tygodniach okolo senność, więc może wtedy juz nie bedzie potrzebna ta mirtazapina?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 19:41
jetodik,
Wiem jetodik, ze teoretycznie tak powinno być. Miałam podobnie przy efectinie wlasnie - najpierw przez tydzień lekka bezsennośc (zamiast 8 h snu np. 5) a potem tak po 2 tygodniach większa sennośc i spałam jak młody Bóg:). Niby wiem i modlę się, by po esci było tak samo, ale denerwuję się, bo skutki uboczne są dotkliwe, o wiele gorsze niz po efektinie. Jak bezsennośc to całkowita:( Nie brałam L4, bo na efektinie spokojnie mogłam chodzić do pracy, a po esci niestety nie daje rady:( Od tygodnia jestem na zwolnieniu jak zombie... Biorąc pod uwagę, że akurat mam ciężką sytuacje w pracy i powinnam byc, bo mój zastepca idzie do szpitala i nie może tego przesunąc, to dodatkowo się wkurzam i nakrecam. Sorry, że tak wam marudzę, ale szukam wsparacia i pomocy i wiary, że jutro już bedzie zdecydownaie lepiej. Bo troszkę światełka w tunelu by sie przydało, by miec więcej siły do dalszej walki... a jak jest równia pochyła to psychika siada jeszcze bardziej:(
Marzę tylko, by esci już sie w organixmie zagosciło na dobre i bym nie miała tej bezsenności, bym nie musiała dodatkowo brać ta mirtazapinę, bo przymulona jestem obłędnie:( może to też efekt 15 godzin snu, ale czuję się nierealnie:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do