ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 30 lis 2013, 22:47
źle się wyraziłem, MOŻE BYĆ przez to że jest niestabilne stężenie, może być przez to że lek nie osiągnął swojego działania, może być przez to że za mała dawka, może być przez to że tak reagujesz na ten lek, na chwilę obecną niemożliwe do jednoznacznego stwierdzenia, za mało czasu go bierzesz
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 30 lis 2013, 22:56
lunatic napisał(a):źle się wyraziłem, MOŻE BYĆ przez to że jest niestabilne stężenie, może być przez to że lek nie osiągnął swojego działania, może być przez to że za mała dawka, może być przez to że tak reagujesz na ten lek, na chwilę obecną niemożliwe do jednoznacznego stwierdzenia, za mało czasu go bierzesz


OK, rozumiem. Wg tego, nic się nie wymyśli. Poczekam na tej 5 do 20 grudnia (wizyta u psycha) jeżeli oczywiście w międzyczasie się nie pogorszy. I jak do tego czasu dalej bedzie ten objaw powiem jej o tym i niech decyduje z czego to wynika i czy trzeba zwiększać czy nie. To już będzie około miesiąca brania więc powinno być łatwiej coś wykombinować.
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 30 lis 2013, 23:07
tzn to mi najpierw przyszło do głowy, bo nerwowość pojawia się przy spadkach serotoniny jak się odstawia leki i maleje ich stężenie, ale tak jak mówiłem trzeba poczekać bo narazie tylko można sobie gdybać
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Rashid 01 gru 2013, 13:18
U mnie w ostatnich dniach senność w ciągu dnia i takie zobojętnienie, a początkowo tego nie było. Na początku brania esci czułem się taki jakby pobudzony, zmotywowany do działania. Miałem jeszcze lekkie lęki i te rzeczywiście przeszły. Nie wiem czy to przez zwiększenie dawki z 7,5 do 15mg ? Za dużo może przymulać ? Jutro mam wizytę u psy więc będziemy dyskutować i kombinować.
Escytalopram 0Mg
Mianseryna 0Mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:03
Lokalizacja
Z prowincji

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 01 gru 2013, 13:26
Rashid napisał(a):U mnie w ostatnich dniach senność w ciągu dnia i takie zobojętnienie, a początkowo tego nie było. Na początku brania esci czułem się taki jakby pobudzony, zmotywowany do działania. Miałem jeszcze lekkie lęki i te rzeczywiście przeszły. Nie wiem czy to przez zwiększenie dawki z 7,5 do 15mg ? Za dużo może przymulać ? Jutro mam wizytę u psy więc będziemy dyskutować i kombinować.


Długo brałeś te 7,5 mg?
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 01 gru 2013, 13:47
Ja z kolei cierpię na totalną bezsenność po esci :cry:
Dziś 5 dzień - zażyłam 5 tabletkę 5 mg. Trzeci dzień z rzędu spałam 2 godziny, nie pomagają wszelkie ziołowe nasenne, nie pomaga klonazepam 05 mg, a większych dawek klonu boję się brać.
Może esci zaczęło działać, ale ta bezsennością jestem tak zmęczona, otumaniona i półprzytomna, że nie wiem sama...
Co braliście na brak snu po esci??

Po efectinie tez miałam kiepski sen, ale przez 3 dni i nie aż tak drastycznie (zamiast 8 h snu koło 5h), teraz się czuję fatalnie, jakby walec po mnie przejechał i nakręcił. Ziewam non stop, a sen nie nadchodzi. Rozumiem, że to przez to, ze organizm dostał dawkę serotoniny i jest w jakiś sposób pobudzony.

Chyba potrzebuje na noc coś naprawę mocno nasennego. Jutro muszę o to walczyć, bo się wykończę:( :shock:
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Steviear 01 gru 2013, 13:52
Katarzynka40, Hej ;)
Byłaś już u lekarza, by wypisał coś na sen?
Nic dziwnego ,że jesteś zmęczona. 6 godzin snu na 3 dni to zdecydowanie za mało :/
Może wkrótce się powinno ustablilizować...
U mnie z kolei odwrót. Brak problemów ze snem . Sen natomiast bardzo uciążliwy i męczący . Spałam ponad 10 godzin a i tak ..
Steviear
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 01 gru 2013, 13:59
Katarzynka40 napisał(a):Ja z kolei cierpię na totalną bezsenność po esci :cry:
Dziś 5 dzień - zażyłam 5 tabletkę 5 mg. Trzeci dzień z rzędu spałam 2 godziny

bierzesz rano czy wieczór?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Rashid 01 gru 2013, 16:33
Ja na bezsenność przy esci biorę pół tabletki Imovane i pomaga zasnąć.

Co do tego ile brałem 7,5Mg to 8 dni.
Escytalopram 0Mg
Mianseryna 0Mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:03
Lokalizacja
Z prowincji

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 01 gru 2013, 17:22
Steviear,
Cześć,
U dr nie byłam, dzwoniłam wczoraj do niego, powiedział, że jutro wypisze mi jakąś receptę na coś mocniejszego. Mam nadzieję, bo styki mi się przepalają, jestem półprzytomna ze zmęczenia a spać nie mogęm ani w nocy ani w dzień:( jesten na czuwaniu i jeste wyczerpana:( jak długo potrawają jeszcze te skutki uboczne? bo do 2 tygodni nie dociągnę:( dr mówił, że lada dzień powinien esci zacząć działać, ale w zw. z tym, że jestem nieprzytomna ze zmęczenia ie umiem tego wyłowić...
dodatkowy stres-padł mi lapek dziś na amen:( piszę ze starocia... 8)

-- 01 gru 2013, 16:23 --

lunatic,
biorę 5 mg rano... w ok. 9-10
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Steviear 01 gru 2013, 19:30
Katarzynka40, No to aby wytrzymać do jutra :)
Nie wiem jak długo. U mnie to było tylko kilka dni,że nie mogłam spać. Ja ogólnie prawie nie oddycham więc wiesz..
Aż tak obudzić mnie nie mogły :P
U to lipa. Tzn ja bym się cieszyła - może zmusiłoby mnie to do szukania alternatywnych sposobów na niepokój.
Bo dzisiaj to nie wiem co się dzieje. Kompletny chaos. Jakbym nie byla na leczeniu. Tak strasznie się boję,że już pojawił się pomysł by o 18 iść spać.
Bezsensowny, bo wiadomo,że w takim stanie nie zasnę.
Wiesz, 5 mg to nie tak dużo . To dziwne ,ze aż takie efekty masz. U mnie po 10 bylo czuć. 5 też ale nie przez tyle dni.
Nie mogę sie doczekać tej głupiej wizyty.
Steviear
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 01 gru 2013, 20:21
Steviear,
A od kiedy Ty bierzesz escim jak długo już?
Bez powodu taki lęk? Biorąc dłuższy czas lek myślałam, ze można czuć się w jakiś sposób zabezpieczony przez lękami:( Efectin mi to zrobił rewelacyjnie - zabrał mi lęki na bardzo długi czas - 4,5 roku.. - zobaczymy co esci zrobi... czytam i czytam i widzę, że zbyt wiele osób esci nie chwali i to mnie jakoś martwi:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Steviear 01 gru 2013, 20:25
Katarzynka40, To może lepiej przestać czytać :P
25dni jakoś. Powód jest, jednak cholera no - dawno aż takiego stanu nie miałam.
Pomijając ostatni dzień kiedy byłam tak szczęsliwa ,że nie miałam siły rozmawiać, tylko się śmiałam
Tylko że wtedy było troche alkoholu.
Tak ,to pewnie moja wina
Steviear
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 01 gru 2013, 20:38
Steviear,
Czyli dotychczas - jeśli dobrze odczytuję - było całkiem nieźle:)
Jeśli jest powód do niepokoju, to siłą rzeczy lęk może się pojawiać. Gorzej jakby tak znienacka bez stresów się pojawił:(
Czytam dużo to fakt, bo szukam info. Ciężko mi się pogodzić z tym, że tydzień temu normalnie funkcjonowałam, po czym po tygodniu wegetuję i jestem na antydepesantach. Zastanawiam się jakim sposobem doprowadziłam się do takiego rozstroju nerwowego, ni zdając sobie z tego tak do końca sprawy...żeby z dnia na dzień dostawać strasznych ataków paniki i nie móc tego ogarnąć? ech:(
I co - jeszcze nie w łóżku? Jest tak źle? może coś dodatkowego łykniesz?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Przeskocz do