ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 29 lis 2013, 14:11
Katarzynka40 napisał(a):póki co zjadłam kolejny esci, wmusiłam w siebie jabłko i skibkę chleba...
czekam na działanie esci...
pozdrawiam:)


No to ładnie, piątka się należy ;). Będzie dobrze. Trzymaj się, pozdrawiam :D :evil:
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 29 lis 2013, 18:19
I kolejny skutek uboczny po esci?
Rano półprzytomna i przymulona, a teraz normalnie nosi mnie - trzęsie w środku, jakbym miała wybuchnąć, pobudzenie i oszołomienie, do tego napady/uderzenia gorąca, oblewam się jak kobieta podczas menopauzy...:(
Zwariować można...
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 29 lis 2013, 18:33
Katarzynka40 napisał(a):Zwariować można...
:-)

A na poważnie, właśnie wórciłem od lekarza, generalnie lek nie może zadziałać tak szybko (kilka dni) podobno jest to "technicznie" niemożliwe... to co obserwuję u siebie to skutki mojego nastawienia itd. No ale podobno to dobrze, że w ten sposób zareagowałem. Nie jest to również mania, też dobrze. Trzeba czekać i myśleć pozytywnie, że lek zadziała. Lekarz powiedziała, że jak tak reaguje na 5 mg to na razie mam nie ładować 10, aż ewentualnie poczuję taką potrzebę. Generalnie im mniej tym lepiej. Ciekawe, że skoro lek jeszcze nie działa to skąd wiadomo ze te 5 mg przyniesie oczekiwany skutek? Może skutku nie będzie takiego jakbym ładował od razu 10 mg? Nie ma to jak sobie znaleźć problem. :brawo:
czarnydiabeł
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 29 lis 2013, 18:34
Katarzynka40, no na pewno to po esci, pierwsze 2 tygodnie, a pozniej z gorki.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Autodestrukcja 29 lis 2013, 18:45
jetodik, i co? jestes juz specem od esci? ;d
Autodestrukcja
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 29 lis 2013, 18:48
Autodestrukcja, 'veni vidi vici' - łac. kupiłem, brałem, poznałem 8)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 29 lis 2013, 18:51
czarnydiabeł,
O, już jesteś:) czyli dr powiedziała, że to niemożliwe? Mi dr mówił, że najczęściej już po tygodniu jest ciut lepiej, choć zdarzało się, że miał pacjentów, którzy twierdzili, że pod koniec pierwszego dnia odczuli poprawę. Ja tak miała po efectinie i pierwszego dnia na esci - tak po 10 godzinach od 1 tabletki poczułam się jak nowo narodzona...ale trwało to tylko 1 godzinę i ataki paniki wróciły...
Wiesz jak Cię czytam, to widzę, że lubisz roztrząsać problemy i sobie je wynajdywać :mrgreen: zupełnie jak ja:) mam identycznie :D
Może wystarczy tylko 5 mg, lepiej schodzić z mniejszej dawki...a czytałam, że niektórzy nawet po 20 esci zażywają... :shock:

-- 29 lis 2013, 17:52 --

jetodik,
Mam nadzieję, że to minie, ale biorę trzeci dzień i co chwilę mam nowy skutek uboczny i dobija mnie to:( i stresuję się jeszcze bardziej:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 29 lis 2013, 18:59
Katarzynka40,
Mam nadzieję, że to minie, ale biorę trzeci dzień i co chwilę mam nowy skutek uboczny i dobija mnie to:( i stresuję się jeszcze bardziej:(


no mi się skutki uboczne akurat po 3 dniach zaczęły, najpierw depresja, później lęki, teraz lekka depresja i średnie lęki.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 29 lis 2013, 19:04
Katarzynka40 napisał(a):Wiesz jak Cię czytam, to widzę, że lubisz roztrząsać problemy i sobie je wynajdywać :mrgreen: zupełnie jak ja:) mam identycznie :D


Ha, no bo człowiek by chciał od razu wszystko wiedzieć, czy 5, 10 czy 20 :D a tu nie ma tak dobrze, trzeba swoje odczekać i samemu się przekonać. Jak nie byłem przekonany na te 10 to teraz mnie znowu kusi żeby jednak 10 łykać. Można zwariować :P
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 29 lis 2013, 19:08
jetodik,
No to mnie pocieszyłeś:( biorę na ataki leku i paniki, a dorobię się depresji nie daj Boże:( Teraz mnie znowu przymula, niby siedzę przed lapkiem, niby kontaktuję, ale... w mózgu czuję jakby pustkę:(
A jak Ty długo już bierzesz esci?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 29 lis 2013, 19:29
Katarzynka40, ja miesiąc około, też na lęki biorę.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 29 lis 2013, 19:36
jetodik,
czyli teoretycznie skutki uboczne już za Tobą? Ciężko czytać, że bierzesz na lęki i lęki nadal masz, na dodatek jeszcze depresji się nabawiłeś. Nie czujesz żadnej poprawy? Może powinieneś mieć zmieniony lek na inny?

czarny diabeł, poczekaj może na tej dawce 5 mg:)
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 29 lis 2013, 19:43
Katarzynka40 napisał(a):czarny diabeł, poczekaj może na tej dawce 5 mg:)


Tak zrobię, przynajmniej kilka dni, zobaczymy co będzie, jak coś sie zmieni na gorsze to przejdę na 10 mg.
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 29 lis 2013, 19:43
Katarzynka40, ja być może miałem tą depresję, ale juz była ukryta.
Nie czujesz żadnej poprawy?

tą depresję to taką lekką wywołało, obniżony nastrój po prostu i napęd.
trochę na lęki chyba pomogło.
Może powinieneś mieć zmieniony lek na inny?


dołożyłem buspiron, a to esci na wieczór biorę.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 9 gości

Przeskocz do