ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Aquarel 13 sie 2009, 12:41
Akurat takie objawy jak zawroty glowy i problemy z widzeniem mialam przed braniem leku...chyba mnie z nich wyleczyl. Biore od 25 maja.
Maximusik...,moze to przejsciowe :?
Agaby alkohol i leki tego typu to niezbyt dobre polaczenie. Za duzo pilas:) Wszystko z umiarem ;) Odpocznij od procentow i pewnie wszystko wroci do normy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
22 cze 2009, 13:03

Re: Lexapro.

przez agaby 14 sie 2009, 19:12
dzieki za odpowiedzi mam nadzieje abstynecja pomoze ;)

[Dodane po edycji:]

dzieki za odpowiedzi mam nadzieje abstynecja pomoze ;)
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
12 sie 2009, 19:41

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Aquarel 08 wrz 2009, 18:36
Odswieze troche temat:) Jak tam Lexaprowcy???:) Jak przebiega kuracja? U mnie niedlugo minie czwarty miesiac z tym lekiem...co moge o nim powiedziec...pomaga:) Za miesiac mam sie zjawic u mojej Pani Doktor, wspominala ostatnio, ze bedziemy juz zmniejszac dawke...i tu sie pojawia pewien problem :? Nie wiem czy ja tego chce, boje sie, ze objawy powroca, ze gdy nie bede sie juz nim wspomagac wroci to co bylo kiedys...ten koszmar sprzed czterech miesiecy. Ech...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
22 cze 2009, 13:03

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Roman Tyczny 10 wrz 2009, 00:13
Każdy ma ten problem :-)
UWAGA ! ! ! Nadmierne życie w stresie może spowodować nieprzewidywalne w skutkach konsekwencje, w razie przedawkowania; niezwłocznie skonsultuj się z psychiatrą lub z najbliższym psychoterapętą!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
178
Dołączył(a)
07 lut 2009, 01:25
Lokalizacja
Chicago

Re: Lexapro.

przez pati ;) 11 wrz 2009, 09:06
witam jak dawno mie juz tu nie bylo pisalam na tym forum w grudniu jak bylam tez na lexapro bralam 4 miesiace i pomoglo mi troche niestety musialam przerwac leczenie poniewaz podniosly mi sie pröby wätrobowe bardzo po lexapro no i myslalam ze juz sie wyleczylam i na chwila wröcilam do normalnosci ale tylko na chwile a teraz wrocilo wszystko i teraz jestem na doxepinie straszne skötki uboczne ale jakos zyje biore dopiero tydzien moze bedzie lepiej niedlugo lexapro wspominam dobrze.A nawroty zdarzaja sie dlatego ze za szybko odstawiamy a nie ze ta choroba jest nieuleczalna moja znajoma leczyla sie pare lat temu leki brala 2,5 roku i do dzisiaj nie ma nawrotöw pozdrawiam mocno
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Anna R. 11 wrz 2009, 09:12
Masz racje Pati, najczesciej nawrot wystepuje po przedwczesnym odstawieniu lekow.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Aquarel 11 wrz 2009, 12:49
Anna R. napisał(a):Masz racje Pati, najczesciej nawrot wystepuje po przedwczesnym odstawieniu lekow.

Nie odstawie wiec tak szybko:) Ciekawe tylko co na to moj lekarz...oby tylko sie ze mna zgodzila :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
22 cze 2009, 13:03

Re: Lexapro.

przez Ktośka 14 wrz 2009, 00:05
Czesc Wam, to moj pierwszy post na forum.
Od jakis 10 dni biore Lexapro, pierw byla sennosc, mdłości, teraz moja deprecha się poglębiła i powstały jakieś lęki których nie miałam na codzień (klaustrofobia), np. budzę się z wyobrażeniem że idę na komputer (ten taki co się wjeżdża do środka). Nie wiem co mam o tym myśleć, na razie nie pomaga, a tylko efekty uboczne. Czy ktoś ma pojęcie czy ten lek jest prawdzony czy jest to jakiś eksperyment?
Wcześniej bralam seronil, nie miałam zadnych efektów ubocznych, zaczal dzialac po tygodniu i swietnie sie czulam. Nie wiem czy czasem nie powinna powrocic do tego leki, chociaz niestety po 2 latach na nim od razu po odstawieniu mialam nawrot.
Pozdrawiam
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 23:49

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Anna R. 14 wrz 2009, 09:21
To teoretycznie dobry lek, bardzo selektywny inhibitor. W uzyciu jest od 1989 roku. Objawy uboczne (najczesciej wystepuja sennosc/bezsennosc, bole glowy i nudnosci) powinny minac w przeciagu tygodnia, gora dwoch. Czy ten antydepresant ci pomoze, tego nie wie nikt. Trzeba pobrac z miesiac i samemu sie przekonac.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Aquarel 14 wrz 2009, 15:49
Ktoska, moge Ci tylko z wlasnego doswiadczenia powiedziec, ze poczatki mialam podobne, przeszlo po okolo 3 tygodniach i potem bylo juz duzo lepiej. Pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
22 cze 2009, 13:03

Re: Lexapro.

przez Ktośka 15 wrz 2009, 01:45
Dzięki za pocieszenie. Oby oby.... czekam na efekty i dam znać.
Pozdrowionka
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 23:49

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Roman Tyczny 15 wrz 2009, 03:47
Może z tym szybkim odstawianiem cos jest, bo jak odstawialem Paxil to zrobilem to nagle i po pol roku mi sie wrocila nerwica z podwojona sila.Lekarze mnie zawsze ostrzegali by powoli te leki odstawiac, ale ja sie czulem tak dobrze ze myslalem ze juz zawsze tak bedzie,Błąd! Pozdrawiam!

Ps.Od dzis przechodze z 10 mg lexapro na 5 mg bo mnie watroba juz boli od miesiaca a biore ten lek od ponad pol roku, bede powoli probowal odstawiac i przejsc na naturalną medycyne(5htp i st. john wort)
UWAGA ! ! ! Nadmierne życie w stresie może spowodować nieprzewidywalne w skutkach konsekwencje, w razie przedawkowania; niezwłocznie skonsultuj się z psychiatrą lub z najbliższym psychoterapętą!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
178
Dołączył(a)
07 lut 2009, 01:25
Lokalizacja
Chicago

Re: Lexapro.

przez Ktośka 19 wrz 2009, 00:21
Witam ponownie.
Dziś łyknęłam po raz pierwszy większą dawkę Lexapro 7,5 mg (mam table po 10mg ale podzieliłam ze strachu). Miałam nieciekawe wrażenia wzrokowe, obraz mi latał, w głowie się kręciło a w uszach brzęczało. W tym samym czasie zlał mnie zimny pot. Trwało to jakieś pół godzinki i przeszło, poza tym problemy żołądkowe mocniejsze niż po 5 mg. No zobaczymy, na depreche raczej jeszcze nie pomogl.
Ktoś miał takie wrażenia z was? Niestety cały dzień spędzam w pracy i się cholernie męczę :( Mam nadzieje, że to minie a efekt właściwy się w końcu pojawi.
Pozdrowionka dla wszystkich
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 23:49

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez Aquarel 22 wrz 2009, 12:28
Kochani! Pewnie nie jednej/jednemu z Was podczas brania tego leku, zdazylo sie jakies przeziebienie czy nawet grypa. Czym sie wtedy ratowaliscie? Co mozna brac a czego nie przy escitalopramie? Cos mnie kurde rozklada i nie wiem czym moge sobie pomoc?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
22 cze 2009, 13:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 17 gości

Przeskocz do