ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 10 lip 2013, 09:49
Jestem w stanie zaakceptować wszystkie skutki uboczne oprócz senności. Całe życie czułam się taka "niedo***ana", zawsze zmęczona, senna, bez ochoty na cokolwiek. Kiedy przez pół roku nie brałam ŻADNYCH leków wracałam z pracy, miałam siłę i ochotę się pouczyć, poczytać, posprzątać, miałam mega ochotę na spotkania towarzyskie. A teraz ludzie mogą nie istnieć, bo nie chce mi się nigdzie wychodzić. Wracam z pracy, padam na łóżko i śpię. Po 2 godzinach snu jestem dopiero w stanie żyć dalej. Więc chyba nie o to chodzi w lekach antydepresyjnych? Co to za działanie antydepresyjne kiedy wpadasz w doła, bo nie masz na nic siły?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 10 lip 2013, 10:10
Mam podobne doswiadczenia z tymi lekami. I wiele innych osob tez. Antydepresanty pozwalaja nie czuc, nie myslec, zobjetniaja ale wlasnie w/w kosztem. Musisz przemyslec czy rzeczywiscie sa Ci potrzebne leki z grupy ssri. Ewentualnie sprobowac czegos z zupelnie innej beczki,aktywizujacego jak bupropion, mirtazapina, reboksetyna, metylofenidat. Te leki moga pobudzac ale kosztem zwiększonych ruminacjii, myślenia i i nnych obsesjii. No ale dopoki nie wyprobujesz to sie nie przekonasz.


Jak dla mnie nie powinnas brac tych lekow ktore bierzesz obecnie bo wczesniej wygladalo na to ze bylas zdrowsza skoro mialas ochote na wiecej rzeczy a teraz uciekasz w sen...mialem to samo na wszystkich ssri..szczegolnie paroksetyna na ktorej po kilku miesiach brania spalem po 17 godzin dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 10 lip 2013, 11:35
Mnie też się wydaje, że SSRI to jedna wielka ściema. Fakt, wenlafaksyna postawiła mnie do pionu po mojej pierwszej akcji, ale wtedy byłam tak szczęśliwa, że czuję się lepiej, że byłam w stanie zaakceptować senność. Teraz mam jej dość. Dziś np. siedze w pracy i nie jestem w stanie się na niczym skupić, ciągle ziewam, już poszły dwie super mocne kawy i nic! Zastanawiałam się nad flupentixolem, ale to w końcu neurpleptyk. Po wenlafaksynie, którą brałam 2 lata i potem roku z esci doświadczyłam mimowolnych ruchów ciała. Nie takich, że aż mną rzucało, ale siedziałam albo leżałam i ruszyła mi się ręka, noga, palec, ramię, bark i tak cała dobę. Po odstawieniu po 4 miesiącach to minęło, ale neuroleptyki potrafią zrobić z człowieka trzęsące się warzywko, więc to jest duży minus, który mnie przed tym powstrzymuje. Poza tym czytałam wątek tutaj na forum, że większości ludziom tutaj przestawał działać po krótkim czasie w dawkach antydepresyjnych. Więc czy jest sens ryzykować?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 10 lip 2013, 12:30
Jak dasz rade zyc bez nich to proste ze lepiej nie brac. Te leki te ostatecznosc dla nielicznych, powtarzam nielicznych askutki uboczne beda dawac sie we znaki nawet i po odlozeniu. Sprobuj z czyms bardziej motywujacym do zycia( znaczy sie w ogole z czyms co by motywowalo a nie demotywowalo jak ssri). Ja nie wiem komu te leki pomagaja naprawde. Znam osoby ktore je braly i na zadnej nie zrobil wrazenia,predzej negatywne albo żadne. Szkoda zycia dla tego chemicznego scierwa. 3 maj sie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 10 lip 2013, 18:18
W ogóle skutki uboczne tych leków są koszmarne. Od jednych się tyje, co u większości ludzi nie poprawia nastroju, a inni są senni. Ja nie powiem bo wenla wycignęła mnie z naprawdę olbrzymiego dołu, obiecałam sobie, że to się wiecej nie powtórzy, nawet na ostatniej wizycie na terapii powiedziałam babce, że już tu nie wrócę a już napewno nie z tym problemem. I masz babo placek. Wizytę mam za tydzień u innego psychiatry, coś może wymyśli.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez trombeczka 10 lip 2013, 19:26
Po kilku dobrych tygodniach osłabienia chęci, wszystko powolutku wraca do normy. Nawet libido, z tym, że osiągnięcie satysfakcji wymaga ciut więcej zaangażowania. Z początku po rozpoczęciu brania tego leku spałam na całego, mogłam nie wychodzić z łóżka, a spać już o 20:00 ;) . Mimo, że nadal występuje zmęczenie, już zdecydowanie mniejsze lecz jednak, to po takim progresie od rozpoczęcia wierzę, że już niedługo będzie po prostu świetnie :yeah:
Edyta
Wenlaflaksyna
Escitalopram
Avatar użytkownika
Offline
Posty
339
Dołączył(a)
08 cze 2013, 19:06
Lokalizacja
Wawa

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Anna Maria 14 lip 2013, 17:19
Trzeci dzień 30 mg. Jest lepiej. Czuję się jak po zawale, ale jest dobrze. Czas na rekonwalestencje.
Anna Maria
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez witold193 14 lip 2013, 19:33
kasiątko napisał(a):Trzeci dzień 30 mg. Jest lepiej. Czuję się jak po zawale, ale jest dobrze. Czas na rekonwalestencje.
Witam,Od tygodnia biorę Mozarin 10mg od momentu rozpoczęcia brania leku jestem nie do życia tzn: barak apetytu,praktycznie śniadania,obiadu nie jem, jedynie kolacje mam ochotę zjeść.ogólnie jestem słaby śpię w nocy 2 godz.max i się budzę z zimnym potem.w stanę o 8.00 rano a 9.00 chcę mi się spać i tak w kółko,jedynie wieczorem czuję się ok.jak na razie jestem na L4 ponieważ jestem nie do życia w domu a co dopiero w pracy.Macie jakieś doświadczenie w tej kwestii, czy brać dalej lek i przemęczyć się jeszcze 2 tygodnie i to przejdzie.Moja lekarz psych.powiedziała że dla niej to nie są żadne objawy i że mam nie panikować :(
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
14 lip 2013, 19:18

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez ash-ley 16 lip 2013, 08:09
dzisiaj pierwszy dzień leku Escitil 10mg.
mam nadzieje, ze wiekszych skutków ubocznych nie będzie, szczególnie jesli chodzi o apetyt...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
15 lip 2013, 22:41
Lokalizacja
Kraków

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Asmo 16 lip 2013, 10:14
Bylem w ciagu dnia senny i nie do zycia, ziewanie i brak koncentracji wszystko to od kiedy wskoczylem na 15mg. Lekarka przestawils mi lek bym bral wieczorem zamiast rano i musze przyznac ze roznica jest ogromna. Czuje sie fizycznie lepiej w ciagu dnia.

Od kiedy mam wieksza dawke strasznie szumi mi w uszach. Domyslam sie ze to uboczny. Jak sobie z tym radzicie? Chodze spac np. po nockach w pracy z korkami w uszach ze wzgledu na domownikow i wtedy nic nie slysze oprocz tych szumow... To bardzo uciazliwe.
F31 - wredna suka!

Lit 750mg
Venlafaksyna 300mg
Lamotrygina 200mg
Kwetiapina 50mg
Xanax, Clonazepam (sometimes)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
31 maja 2013, 14:20
Lokalizacja
Poznańska gimela

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez cala w trawie 16 lip 2013, 11:45
skutki uboczne ustępują po 2-3 tyg,trzeba przetrwać,bo każdy lek je ma,więc.......niestety trzeba to przemęczyć i czekać na działanie
Offline
Posty
115
Dołączył(a)
10 kwi 2012, 23:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez ash-ley 16 lip 2013, 15:39
to moze ja tez zaczne przyjmowac na wieczor..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
15 lip 2013, 22:41
Lokalizacja
Kraków

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Autumn 16 lip 2013, 17:48
Mam ważne pytanie proszę o pomoc!!! Od prawie roku zażywam Escitil, wczoraj dałam tacie receptę na niego i zamiast tego przywiózł Aciprex. Skład niby identyczny - 10mg escytalopramu w postaci szczawianu, ale boję się zastosować zamiennika bez konsultacji z psychiatrą (niestety nie mam takiej możliwości, wizyta dopiero w sierpniu, a za nic nie mogę przerwać stosowania). Czy ktoś coś na ten temat wie, zdarzyło mu się taka sytuacja??
Escitil 10mg
Afobam doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
03 lip 2012, 20:35
Lokalizacja
Warszawa

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez cala w trawie 16 lip 2013, 20:02
Autumn, lepej wziąć zamienik niż nic-tym bardziej że juz jakiś czas stosujesz tą substancje wiec nie obawiaj sie zamiennika,bo substancja czynna jest identyczna......ja też byłam w takiej sytuacji
Offline
Posty
115
Dołączył(a)
10 kwi 2012, 23:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 49 gości

Przeskocz do