ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Maras 13 paź 2012, 11:05
Nie chodzi o to, że się boję, tylko czy są jakieś przeciwwskazania?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
24 cze 2012, 10:45
Lokalizacja
IRL

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Giada 13 paź 2012, 16:46
Witam.. Obecnie jestem na ostawianiu lekow. Bralam ponad 2 lata Mozarin. Chcialam je rzucic, bo pragne zajsc w ciaze. Lekarz takie wyjscie mi zaprowonowal. Jednakze teraz prawie miesiac nie biore i jest zle ze mna. Na poczatku bylam pelna optyminzmu, ze w koncu bede zyla bez tabletek.. Bylam silna, ale teraz juz jestem coraz slabsza...nie wiem ile jeszcze wytrzymam.. Moj lekarz mi powiedzial, ze to sa obajawy odstawiennie i moga potrwac co najmniej 2 tyg.. Ale coraz ciezej mi.. Nie wiem czy dam rady..Chcialam sie zapytac, czy ktos z Was mial podobny przypadek, bo nie wiem czy dalej sie tak meczyc, czy to w koncu przejdzie i bedzie dobrze..Bo ile mozna..Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 13 paź 2012, 16:59 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z uwagi na tematykę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
13 paź 2012, 16:32
Lokalizacja
Chorzów/Neu-Ulm

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez new_york 15 paź 2012, 14:00
Odstawiłem esci jakieś 2 miesiące temu. Na początku było gorzej, ale dawałem radę - myślałem że to efekt odstawienia. Aktualnie znów mam jazdę nie do wytrzymania. Paniczny lęk przed wszystkim 24h n dobę, znów jest źle. Chciałem żyć bez tabletek, ale nie da się. Nie chcę ich już brać. Nie wierzę już, że kiedykolwiek będę normalny :)

Już mi się nie chcę. Poddałem się. Staram się do tego jakoś przyzwyczaić. Trudno, będę z tym żył.
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
08 sie 2011, 09:50

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez betii 16 paź 2012, 23:53
ja dostalam dziś ten lek aby mnie zaktywizował i uspokoił lęki...
mam pytanko czy łączył ktoś depralin z kwetapiną? i czy po depralinie obserwoaliscie pocenie sie, albo przyrost wagi?
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Giada 17 paź 2012, 14:08
New_York
Jak mam podobny problem, tylko teraz nie biore lekow jakis miesiac..Tez mialam straszny okres..Teraz od kilku dni jest lepiej, ale czy bedzie tak juz to nie wiem..Mam nadzieje, bo rowniez nie chce juz brac..I tez nie wiem, czy bez lekow mozna zyc..A powiedz mi, po jakim czasie od odstawienia, poczules sie lepiej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
13 paź 2012, 16:32
Lokalizacja
Chorzów/Neu-Ulm

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez new_york 17 paź 2012, 14:15
Ja w ogóle po odstawieniu nie poczułem się lepiej. Są tylko takie momenty przebłysku ale ogólnie przez 80% czasu jest totalny dół i jazda w bani. Minęło już ponad 2 miesiące od odstawienia i ciągle łudzę się, że jeszcze się ustabilizuje ale minęło na tyle dużo czasu, że myślę że to po prostu nawrót choroby a nie efekt odstawienia (który przecież podobno trwa max 2 tygodnie).
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
08 sie 2011, 09:50

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez betii 17 paź 2012, 16:06
a jak radzisliście sobie z reakcją zołodkowa na ten lek?
mam straszne mdłości i ból brzucha..
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Giada 19 paź 2012, 00:20
Mnie lekarz powiedział, że conamniej 2 tyg. trawają objawy odstawienia..A ty masz to juz naprawde dlugo, mysle ze powinnies poprostu wrocic do tabletek, ale najpierw najlepiej pojdz do lekarza..

-- 19 paź 2012, 00:24 --

Wiesz bettii..Rzeczywiscie..jak sobie przypomne poczatki brania tego leku to strasznie bylo mi nie dobrze no i wymiotywalam..Ale wczesniej nie lączylam tego z braniem lekow..Ale wtedy chyba z miesiac mialam nudnosci i przez to brak apetytu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
13 paź 2012, 16:32
Lokalizacja
Chorzów/Neu-Ulm

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez PanMedialny 19 paź 2012, 01:17
A ja pamiętam, że jak zaczynałem z esci.. to wtedy czułem że działał. Powiedziałbym, że okres "rozkręcania" był najlepszym okresem w braniu esci, choć wspominam że miałem problem z poceniem na czole. Nagle całe czoło pokrywało się drobnymi kropelkami, ale chusteczka rozwiązywała problem.
A z nudnościami to miałem zawsze problem.
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
14 sie 2011, 23:27

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez filipo108 19 paź 2012, 06:28
PanMedialny napisał(a):A ja pamiętam, że ...


A ja nie pamiętam:D odstawiłem i mam kompletną sklerozę. Czy ktoś miał po tych lekach z tym problem? Kojarzenie i pamięć poziom hard 80lat+
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
25 gru 2009, 22:27

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez coma 19 paź 2012, 10:24
ja dzisiaj zaczynam brać ten wynalazek, szczerze mówiąc to się trochę boję :zonk: boję się skutków ubocznych, i skutków odstawienia coaxilu któy brałam dotychczas, ale trzeba się trochę przemęczyć żeby zobaczyć poprawę na którą mam ogromną nadzieję... mam nadzieję, że escitil mnie nie zawiedzie...
coma
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez omeeena 19 paź 2012, 10:35
coma, wyczytałam, ze Coaxil odstawia się w ciągu tyg-dwóch. A lekarz mówił, że można nawet z dnia na dzień, jeśli się zaczyna brać inny lek.
A co do Esci, to na mnie całkiem powalił. Wytrzymałam 4 dni po 1 tabl. i dwa dni po pół. Ale to był horror!!! Omamy, zwidy, oczopląs, ataki paniki, delira, pocenie się, zawroty głowy, potworna senność, ale niemożność zaśnięcia. Tylko pasów i kaftana brakowało!
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez coma 19 paź 2012, 10:49
omeeena, właśnie ja odstawiam z dnia na dzień, najbardziej boję się silnych zawrotów głowy i mdłości, których już doświadczyłam przy tym jak kiedyś na parę dni odstawiłam Coaxil... co do Esci bardzo się boję tych wszystkich skutków ubocznych, ja muszę się teraz dobrze czuć a nie rozsypywać się na kawałki, mam nadzieję, że nie będę miała jakiś strasznych uboków, i mam nadzieję, że nie będą one tak silne jak u Ciebie....
coma
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez omeeena 19 paź 2012, 11:11
coma, tego Ci życzę...
I zazdroszczę wszystkim, którzy już znaleźli lek pozwalający w miarę normalnie funkcjonować.
Ja jestem na zwolnieniu 3ci miesiąc i w zasadzie w punkcie wyjścia. A w praktyce cień dawnej mnie już został :(
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 27 gości

Przeskocz do