ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez krystian2222 24 lip 2012, 23:17
Czy komuś te leki pomogły w derealizacji ? O ile tak to można nazwać, mam takie otępienie, opoźnienie, jakby wszystko działo sie co drugą klatkę ja to nazywam zawrotami głowy, ale nie są to typowe zawroty , że coś mi wiruje. Takie uczucie jakbym był podpity, całkowity brak koncentracji, takie dziwne odbieranie tego co widzę.. :< TO jest derealizacja, czy objaw zwykłej nerwicy, a może po prostu niedoczynność tarczy, robiłem badania i TSH wyszło mi 6.100 a górna norma to 4.100 podajże ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
29 cze 2012, 14:38
Lokalizacja
3miasto

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez new_york 25 lip 2012, 10:24
Brałem Escitalopram actavis przez kilka miesięcy. Było względnie dobrze. Później miałem nagłą 10-dniową przerwę i kilka dni temu wskoczyłem od razu na Depralin. Czuję się trochę gorzej, tak jak to bywa na początku brania tych leków. Czy to możliwe, że tylko 10 dni przerwy po kilkumiesięcznym braniu spowodowało, że teraz jakby od początku lek musi się wkręcić i znów mam przeczekać te gorsze początki?
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
08 sie 2011, 09:50

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Emeth 25 lip 2012, 16:01
Krystian mam dokładnie tak samo jak Ty. Z tym, że ja biorę dopiero drugi tydzień, więc pewnie nie jest to jeszcze działanie terapeutyczne. Kiedy pytałam o to psychiatry powiedziała mi, że to na pewno nie po leku :shock: No cóż, ja jestem pewna, że po owsiance też nie :(
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
21 mar 2012, 19:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez krystian2222 26 lip 2012, 00:29
Mi się pojawiło to wszytsko tak samo z siebie, bior Cital żeby ponoć to jakoś wyleczyć.. ale coś dzisiaj zaczyna się 5 tydzień i efektów jak nie było tak nie ma. Jaki jest najmocniejszy lek na otępienie/zamroczenie, uczuciu bycia pijanym, jakby się widziało co drugą klatkę, na moje to jakiś objaw derealizacji, bez znaczenia na skutki uboczne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
29 cze 2012, 14:38
Lokalizacja
3miasto

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez aperecium 26 lip 2012, 12:38
@Krystian wynik TSH wskazuje na niedoczynność, zrób jeszcze T3 i T4 i z wynikami odwiedź endokrynologa. Swoją drogą dziwne, że badania w kierunku niedoczynności nie wykonuje się obowiązkowo przy diagnozowaniu depresji/nerwicy lękowej. Być może nie potrzebujesz wcale SSRI a suplementacji hormonalnej.
aperecium
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Anna Maria 26 lip 2012, 13:02
Dostałam od lekrza Aciprex 10 mg.Ma mi pomóc przy lęku społecznym.Zobaczymy :/
Anna Maria
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez krystian2222 26 lip 2012, 23:36
Ja już byłem u endokrynologa tydzień temu ale kazał mi rozszerzyć badania o przeciwciała i TT3 i TT4, a miałem tuylko FT3 , FT4, TSH ,
Jak się okazuje wszystko wręcz idealnie po za TSH. Powiedział, że jak chce to może mi na siłe zapisać lek ale lecaenie zdrowej tarczycy może doprowadzić tylko i wyłącznie do powikłań i depresji. Zapisał mi PROPRANOLOL w celu `wyciszenia organizmu wewnątrz ` powiedział, że ludzie się leczyli psychotropami rok czasu a wystraczyło miesiąc pobrać właśnie to za 4 zł chyba i przechodziło po paru tygodniach
;o no nie wiem, jakoś średnio w to wierze, ale kupiłem .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
29 cze 2012, 14:38
Lokalizacja
3miasto

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Anna Maria 27 lip 2012, 12:51
krystian2222, propranolan działa depresyjnie
Anna Maria
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez strumyk 06 sie 2012, 10:49
witam.jestem nowa na forum.moja przygoda z nerwica trwa juz prawie wieki.brałam rózne leki ,a ostatnio przez 2 lata Asertin.nagle po tych 2 latach nastapiło całkowite załamanie,znowu płacz,trzesawka.kołptanie serca,zaburzenia równowagi itp.obecnie od 10 dni boire Aciprex 10 mg,ponoc jest to lek nowej generacji.chciałam zapytac o wasz przeżycia z tym lekiem,kiedy zaczał działac i jakie skutki uboczne?ja ma drżenie rąk i nóg,zawroty głowy i spadek samopoczucia.kurcze mam 2 dzieci i musze normalnie funkcjonowac a tu taki krok w tył.pomóżcie.
Ostatnio edytowano 06 sie 2012, 16:21 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z uwagi na tematykę
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 sie 2012, 10:40

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez harpoonek 06 sie 2012, 15:57
Sprawdziłam, jaka substancja jest w tym leku. Tutaj masz temat -> escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594.html

Ja brałam go kilka miesięcy (Mozarin, ale to to samo). Najlepiej na mnie działał ze wszystkich leków, jakie brałam. Przede wszystkim przestałam wtedy tak bardzo bać się ludzi i rozmowa z nimi nie była już taką tragedią. Skutków ubocznych praktycznie w ogóle nie miałam, ale wiadomo - każdy reaguje inaczej na dany lek. Lekko drżały mi właśnie ręce i czasami kręciło się w głowie, ale szybko minęło.
U mnie zaczął działać po około 2-3 tygodniach.

Ja zrobiłam wielki błąd, bo odstawiłam na własną rękę.
Wtedy to dopiero była jazda. Zawroty głowy, dezorientacja, takie jakby prądy przechodzące przez całe ciało, czasami dosłownie nie wiedziałam, gdzie jestem - takie chwilowe zaćmienia. Jakbyś chciała odstawiać, to TYLKO pod opieką lekarza. Skutki uboczne odstawienia u mnie trwały bardzo długo...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2012, 19:32

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez strumyk 06 sie 2012, 20:22
mam nadzieje ze te wszystkie skutki uboczne szybko mina.tymbardziej ze odstawiłam 7 dni temu asertin ,który brałam 2,5 roku.niewiem ,zabardzo licze na ten aciprex i boje sie zebym sie nieprzeliczyła.brałam juz tyle leków ze trudno zliczyc.chciałabym wkońcu normalnie funkcjonowac.prosze o opinie o tym leku.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 sie 2012, 10:40

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez harpoonek 06 sie 2012, 23:24
Cały temat dotyczy tego właśnie leku... poczytaj.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2012, 19:32

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez strumyk 07 sie 2012, 07:19
po tym co przeczytałam na postach to teraz boje sie tego aciprexu.tak na niego liczyłam po tych wszystkich specyfikach,ktore brałam.dzisiaj mija 12 dzien brania,przez 4 dni 0,5 mg a potem 10 mg.niewiem czy mi pomorze.mam nogi jak z waty,drza mi ręce i nudnosci.jak długo trzeba czekac na efekty?a moze powinnam odstawic?pomocy!!!
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 sie 2012, 10:40

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez harpoonek 07 sie 2012, 12:38
Ja się bałam praktycznie każdego leku, jaki miałam brać. Ale tutaj trzeba zaufać lekarzowi.

Poczekaj jeszcze trochę. Skutku uboczne powinny zaraz minąć. Ale żeby lek rozwinął swoje działanie czasami trzeba go brać kilka tygodni...
I nie polecam odstawiania na własną rękę...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2012, 19:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do