ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Spooky 31 sty 2012, 18:51
raczej utrzymania...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
686
Dołączył(a)
10 sty 2012, 23:43

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez mephion 31 sty 2012, 19:13
jestem rozczarowany... :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
24 lis 2011, 14:35

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Spooky 31 sty 2012, 19:19
mnie też większość leków tak rozczarowała...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
686
Dołączył(a)
10 sty 2012, 23:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez Nola 04 lut 2012, 22:14
Ja nie brałam żadnego przez dłuższy czas, ale zupelnie inaczej zareagowałam na oba leki co może byc jakąś wskazówką w Twoim przypadku. Ja po zastosowaniu elicei dowiedziałam się, czym jest akatyzja natomiast po paroksetynie czułam się dobrze.
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
01 lut 2012, 19:01

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez pisanka 04 lut 2012, 23:02
miałaś akatyzję po elicei? ja ją biorę od 3 tygodni i zastanawiam się czy jest to w ogóle możliwe, bo póki co ciągle śpię.. wiem, że biorę ją dosyć krótko, ale czy ktoś jeszcze spotkał się z tym podczas brania elicei?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1585
Dołączył(a)
19 sty 2012, 13:20
Lokalizacja
warsaw

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez Nola 05 lut 2012, 17:15
Miałam, ale niestety, to tylko pokazuje jak bardzo to co u nas w mózgu siedzi może się róźnic (chciałabym, aby dotarło to do lekarzy którzy ssri przepisują wszystkim osobom na wstępie). Moim problemem jest raczej dopamina stąd takie objawy :)
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
01 lut 2012, 19:01

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez geranium 07 lut 2012, 21:50
Co to jest akatyzja? Bralam paro przez 2 miesiące, było dużo lepiej, ale zaczęłam tyc, teraz zostalymi tylko te rzeczy które zawsze byly na mnie za duze. I teraz dostalam
Elicee , podobno mam nie mieć tak potwornego głodu... zobaczymy...

-- 07 lut 2012, 21:14 --

A teraz przeczytałam ulotkę że po tym też się tyje. Z drugiej strony jak to fajnie ze zostaly tylko takie problemy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
07 lut 2012, 16:34

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez pisanka 08 lut 2012, 00:29
mam nadzieję, że się nie tyje po elicei, bo jak chorowałam kilka miesięcy na helicobcter to sporo schudlam i nie mam zamiaru wracać do tamtej wagi ;P ale za to apetyt mi wrócił :/ powiedzcie mi, że nie przytyje.. pleaseee :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1585
Dołączył(a)
19 sty 2012, 13:20
Lokalizacja
warsaw

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez geranium 08 lut 2012, 08:17
Jeśli wrócił "normalny" apetyt to raczej nie powinnas przytyc. Po paro ja jadlam co godzinę i nie mogłam tego zatrzymać, po godzinie od jedzenia byłam znowu tak glodna, jakbym nie jadła nic przez kilka dni. Powiedziałam to lekarce i z tego powodu przepisala mi elicee. Głową do gory, ja zamierzam schudnac.

-- 08 lut 2012, 08:46 --

Już wiem co tp jest akatyzja... przeczytałam ulotkę.... :why: :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
07 lut 2012, 16:34

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez pisanka 08 lut 2012, 10:47
no wlasnie ja przez pierwszy tydzien na elicei nie mialam apetytu w ogole, nic nie jadlam, niby odczuwalam uczucie glodu, ale nie mialam ochoty jesc, potem stopniowo zaczelo sie normowac i zaczelam jesc i wydaje mi sie, ze teraz jem normalnie. nie mam jakis super atakow glodu, ale tez jem obiady, sniadania, kolacje, czasem cos w miedzyczasie bez jakiegos objadania sie. uff... mam nadzieje, ze nie zaczne od nich tyc :/

-- 18 lut 2012, 23:08 --

czy po elicei powinnam być spokojniejsza, czy weselsza? biorę ją od 5 tygodni i nie wiem czy coś działa czy nie działa :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1585
Dołączył(a)
19 sty 2012, 13:20
Lokalizacja
warsaw

DEPRALIN (Escitalopram-Elicea, Lexapro)

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 09 lut 2012, 13:26
Dostałam Escitil, przez tydzień 5mg, potem 10. Na razie jedynymi objawami ubocznymi są mdłości i ból głowy, do przeżycia.
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Magnolia1 09 lut 2012, 14:46
Witajcie. Od soboty biorę depralin, 10mg na dobę. Już po pierwszej tabletce ścięło mnie z nóg. Nagle. Potem było już tylko gorzej, zaczęło spadać ciśnienie i tętno. po dzisiejszej nocy , całkowicie nieprzespanej, nie wiem co robic dalej- tętno nie wyczuwalne na nadgarstkach ani na szyi, ciśnieniomierz czasami "złapie" ale też rzadko, zawsze miałam skoki ciśnienia, musiałam brać propranolol, teraz moje ciśnienie nie przekracza 90/60, tętno 50- 60. Dodam że depralin dostałam na napady lękowe z agorafobią. lekarz ma być dopiero w połowie marca. i teraz pytanie co robić? czy to efekt tego leku czy wyłażą napady lękowe (wstaję tylko do łazienki a i to na czworakach bo chodzic się nie da). mam wrażenie że się zatrzymam, nie mogę oddychać, ciągle czarno przed oczami, na nogach nie postoję dłużej niż minutę. to koszmar jakiś! nie wiem czy zmniejszyć dawkę do 5mg czy w ogóle przestać to brać. kawa nie działa, stres nie działa, zielona herbata też nie. nic nie jest w stanie ruszyć tego cholernego cisnienia i tętna. ratunku!! :why:
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
09 lut 2012, 14:37

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez mephion 09 lut 2012, 17:27
Magnolia1, to mogą być napady lęku - o ile wcześniej już tak miałaś. Nie kojarzę tego typu objawów ubocznych przy Depralinie ale różnie to bywa. Może bierzesz jakieś inne leki, lub odstawiłaś jakieś inne leki? Jakby co zawsze można wziąć przez 2-3 pierwsze dni 0,5 tabletki i zobaczyć jak będzie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
24 lis 2011, 14:35

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Magnolia1 10 lut 2012, 22:59
Też mi to "śmierdzi" napadem lękowym... chociaż kilka razy z tego powodu leczyłam się na nadciśnienie. teraz widocznie mój organizm stroi sobie ze mnie żarty bo "wie" że w drugą stronę ( z za niskim ciśnieniem) walczyć nie umiem. Odnośnie leków- miesiąc temu zeszłam z benzo, uzależnienie po 7 latach (z przerwami, teraz całkowite odstawienie), schodząc z benzo zostały mi 2 leki do odstawienia jeszcze- neuroleptyk (teraz biorę jedynie jeden wieczorem) i przeciwpadaczkowy (malutka dawka, za jakieś 2 tygodnie z niego zejdę). ale spadki ciśnienia wystąpiły dopiero po Depralinie i tak niestety mnie trzyma. zdziwiło mnie to bo przeczytałam to forum od deski do deski i nikt nie miał spadku. biorę teraz pół tabletki i na pewno do wizyty lekarskiej (w marcu) całej tabletki nie wezmę. odstawiłam benzynki- było coraz lepiej, jeden epizod lękowy pokonany , prysnął przy konfrontacji jak bańka mydlana, po depralinie- koszmar, napad lękowy który trwa już tydzień? z domu na krok nie wyszłam i nie wyjdę...

-- 10 lut 2012, 22:21 --

dla kogoś kto zawsze miał ciśnienie nie mniejsze niż 130/85 obecne 90/60 z pulsem 60 jest koszmarem. nie da się chodzić, spać,nic się nie da, nawet wiadro kawy nie jest w stanie go podnieść (sprawdziłam chociaż szczerze nienawidzę kawy). :(
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
09 lut 2012, 14:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Przeskocz do