ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez małgorzata77 23 cze 2011, 22:27
biore ecisti prawie miesiąc nie licząc kilku dni, ogólnie jest lekka poprawa ale skutki uboczne są okropne powtorna senność w dzień , a wnocy ciężko jest zasnąć. I to paskudne przymulenie, rozdrażnienie i obniżenie sprawności psychoruchowej, i ogólnie brak kordynacji rąk-

wszytko zrak mi leci, dobrze że niezbiłam niczego zmywając ale niewiele brakowało. czy te obniżenie reakcji oraganizmu psychoruchowej minie ?
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
26 mar 2011, 15:00

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez zalamanyfacet 23 cze 2011, 23:32
no jests niby napisane, że efekty uboczne minął po kilku tygodniach, więc pewnie Ci minął.

-- 28 cze 2011, 13:57 --

Mam pytanie do kogoś kto się zna:
Czy możliwe jest, żeby escitil 10mg (biore 15 dzien) spowodował u mnie, że jedną źrenice mam większą minimalnie od drugiej, obie reagują normalnie na światło? Czasem lekko boli mnie głowa, ale jest to chwilowe, przed braniem leku tak nie mialem, miał ktoś podobne objawy?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
05 cze 2011, 05:36

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez depresyjny 24 cze 2011, 11:30
Ja jestem na 30 mg . Także spokojnie ludziska macie jeszcze zapas...d . Muszę bardzo długo czekac aż poszczególna dawka się ustabilizuję to jest mój ból. Już biorę 10 miesiąc. Jakieś kilka dni temu bardzo dużo wypiłem alkoholu.( baaardzo). Troszeczkę tak jak by zjechało no ale paniki nie robię. Będzie dobrze...
depresyjny
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez robert_53 27 cze 2011, 16:30
Jestem czwarty miesiąc na 10 mg ESCI. Lęki zmniejszyły się wydatnie i zauważalnie podobnie stany napięcia nerwowego ale nic mi się nie chce totalnie. Najchętniej bym spał cały dzień. Poradżcie co robić.
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
10 sie 2010, 19:14

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 28 cze 2011, 11:38
robert_53, kurde też miałem totalna niechęć do robienia czegokolwiek .... nic nie wymyśliłem przócz mobilizowania się "na siłę"
Może sa jakies medykamenty ...ale to już chyba do lekarza bys musiał się zwrócić.
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez nickyfour13 28 cze 2011, 17:49
Lekarz mi dołączył do Elicei mirtazapine. Tak dziwnie to sie jeszcze nigdy nie czułem po lekach a staż mam już spory. Skoro mi je przepisał razem to chyba wiedział co robi, tylko że ja sie czuje jakbym śnił na jawie. Idąc ulicą mam wrażenie jakbym spał w swoim łóżku. Może jednak łączenie tych leków to nie jest dobry pomysł. Zażywał je ktoś razem może? Mirtazapine zażywałem już kiedyś samą i takich jazd nie miałem zwłaszcza że zażywam teraz najniższą dawkę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
20 lut 2011, 19:52
Lokalizacja
Kraków

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez miko84 28 cze 2011, 19:28
Mirtazapina to powinna być wykorzystywana w salonach hipnozy... to silne działanie nasenne i zamulające mija z czasem w pewnym sensie.
miko84
Offline

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez nickyfour13 29 cze 2011, 14:52
Tzn. ja dostałem mirtazapine na problemy z zaśnięciem i brak apetytu po Elicei właśnie, tylko mam wrażenie że te leki się jednak troche "gryzą" ze sobą. Nie chce se zrobić w mózgu labolatorium szalonego naukowca.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
20 lut 2011, 19:52
Lokalizacja
Kraków

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez Angst 29 cze 2011, 16:58
Jest to nawet dosyc czesto spotykana kombinacja: mirtazapina na wieczor/noc i escitalopram na dzien.
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
18 cze 2011, 15:43

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez miko84 30 cze 2011, 08:05
Tyle, że wg badań antagoniści 5-ht2a (jak mirtazapina) mogą korelować z działaniem SSRI w sferze depresji atypowych.
miko84
Offline

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez zalamanyfacet 30 cze 2011, 17:32
biore 17 dzien escitil 10mg i dzis od rana czuje sie dziwnie dobrze, oby mi to nie minęło, pierwszą noc od rozpoczęcia kuracji spalem dobrze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
05 cze 2011, 05:36

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

Avatar użytkownika
przez nickyfour13 01 lip 2011, 19:32
ja przez pierwsze dwa miesiące czułem się nawet bardo dobrze, później jakby się trochę przyzwyczaiłem do efektu jaki daje lek i już nie odczuwałem go tak bardzo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
20 lut 2011, 19:52
Lokalizacja
Kraków

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez małgorzata77 01 lip 2011, 21:10
byłam u lekarza i odstawił mi wkońcu ecistil, paskudne skutki uboczne po nim były, przez miesiąc brania senność, bezsenność w nocy i mimowolne ruchu rak i nóg powoodowały że nie a dało rady funkcjonowąć normalnie
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
26 mar 2011, 15:00

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez Dymitr 09 lip 2011, 14:35
witam. zacząłem brać Eliceę 10mg, 4 dzień. ma mi to pomóc zejść z zomirenu. zacząłem go brać ok. 5 lat temu i zaczyna mnie wk.... ta obawa, że w listku tylko 4 tabsy zostały, itp. no ile można;) no i mam dość ciężki wjazd leku.
zomiren zacząłem brać w leczeniu choroby alkoholowej, alkohol odstawiłem definitywnie ponad 4 lata temu, 4lata i 3 mies. będzie, ja nie liczę. zdiagnozowano u mnie chwiejność emocjonalną ze skłonnością do impulsywności i próby odstawki kończyły się napadami agresji na przemian z lękiem. Deprechy raczej nie mam, miewam stany podobne ale to mogą być nawroty poalkoholowe, bardziej zachowania maniakalne i "amfetaminowe" u siebie obserwuję. żeby obraz był pełny to bawię się w kulturystykę, wysiłek mnie rozładowuje i uspakaja, po lekkim cyklu na prohormonach kończę tzw. odblok czyli środek podnoszący poziom testosteronu i przywracający naturalną gospodarkę hormonalną. proszę o opinię na temat: czy ładowanie Elicei na zejście z zomirenu uważacie za sensowne, czy przykurczom i drżeniom nóg zapobieże zwiększenie magnezu, jak długo wewnętrzne zawroty głowy, poczucie marszczenia się i kurczenia skory na głowie, ziewanie i ogólnie zwolnienie i słabość utrzymują się na wejściu leku? i jeszcze jedno, spadek libido to nie jest, ale ciężko zfiniszować - czy to też przejdzie. trochę chaotycznie to opisałem, ale liczę na fachowość forumowiczów.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 lip 2011, 14:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do