ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez halenore 26 maja 2011, 11:02
Biorę Mozarin od prawie roku. Miesiąc temu z zwiększyłam dawkę. Ale czuję, że jest dupa. Escitalopram jak dla mnie w ogóle nie łagodzi lęków. Muszę na coś zmienić.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 26 maja 2011, 11:28
a na jakiej dawce teraz lecisz ???
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez halenore 27 maja 2011, 00:28
20 mg. Do tego od przeszło 2 tygodni żrę trittico 100mg na noc. An nie ustąpiły mi lęki, ani też nie śpię. Masakra! Nie mogę tego wytrzymać.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 28 maja 2011, 13:43
A mi już początkowa 5mg wchodzi super.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Duszolap 30 maja 2011, 11:48
Miko84, Allah

Ostatnio udzielałem się w temacie troszkę - popisze tutaj stwierdziłem może ktoś będzie miał podobne atrakcje to się lepiej poczuje że nie jest sam:)

Siedzę sobie na dawce 12,5 mg 3 tygodnie (a wcześniej 10mg) i powiem Wam, że niby jest to tak minimalna zmiana dawki a mój organizm odczuł to bardzo mocno - sen mam właściwie zakłócony cały czas i się to nie poprawia, a sprawy seksualne również kicha (zmniejszone odczucia, beznadziejny orgazm) - co ciekawe na 10mg było wszystko super - tylko w początkowej fazie jak zaczynałem brać 10mg miałem trochę takie klimaty z tym "odrętwieniem" odczuć ale nie trwało to tak długo.

Jestem teraz w totalnej kropce bo docelowo miałem iść na 15mg - powodem zmiany były falowe nawroty gorszych stanów (dla tych którym się nie chce czytać wcześniejszych stron) - tylko że jeżeli już na 12,5 mg mam takie hecki to nie zachęca mnie to ani trochę do brania 15 mg. Generalnie dołek ;/
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
21 lis 2010, 12:20

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 30 maja 2011, 11:58
Duszolap, ja przeszedłem z 10 mg na 15mg ....i tez mam gorzej .... mam wrazenie i czuję sie jakbym nagle odstawił Esci
Nie mam co prawda lęków ....ale wróciło przygnebienie , smutek , zal do całego swiata ....co do sexu nie wypowiem sie bo ostatnio nie praktykuje bo do tanga trzeba dwojga :(
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Margolka 30 maja 2011, 13:00
Allah, ja mam to samo.Teraz dawka 10mg od półtora tygodnia, w sumie dwa pełne miesiące leczenia i załamanie. Brak jakiejkolwiek motywacji, bezwład i obojętność, na zasadzie niech się dzieje co chce. Nie potrafię nawet dopilnować dziecka z zadaniami, dzisiaj rano się zorientowałam, że przez trzy dni nie odrobiłam z nią lekcji. Oczywiście poszła bez, ostatnimi czasy w ogóle nie sprawdzam się jako matka, jestem rozkojarzona, zapominam się, dzisiaj zostawiłam np,siatkę z chlebem w autobusie. Do tego mam silną nerwicę wykazaną w odczytach EKG, zaczynam się bać co dalej, nie chcę tak żyć. Chcę wrócić do zainteresowań, do swoich pomysłów, do niewymuszonego uśmiechu. Gdyby mi ktoś kiedyś powiedział,że można się czuć tak bezsilnym, nie uwierzyłabym mu ...
och życie czemu tak pędzisz?
nie dajesz sercu oddechu
czy kiedyś za tobą nadążę?
czy umrę nawet w pośpiechu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1068
Dołączył(a)
29 mar 2011, 16:25
Lokalizacja
Kraków

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Pinkii 30 maja 2011, 13:06
Margolka napisał(a):Allah, ja mam to samo.Teraz dawka 10mg od półtora tygodnia, w sumie dwa pełne miesiące leczenia i załamanie. Brak jakiejkolwiek motywacji, bezwład i obojętność, na zasadzie niech się dzieje co chce. Nie potrafię nawet dopilnować dziecka z zadaniami, dzisiaj rano się zorientowałam, że przez trzy dni nie odrobiłam z nią lekcji. Oczywiście poszła bez, ostatnimi czasy w ogóle nie sprawdzam się jako matka, jestem rozkojarzona, zapominam się, dzisiaj zostawiłam np,siatkę z chlebem w autobusie. Do tego mam silną nerwicę wykazaną w odczytach EKG, zaczynam się bać co dalej, nie chcę tak żyć. Chcę wrócić do zainteresowań, do swoich pomysłów, do niewymuszonego uśmiechu. Gdyby mi ktoś kiedyś powiedział,że można się czuć tak bezsilnym, nie uwierzyłabym mu ...



Pocieszę Cię. Czekałam pół roku aż esci zacznie działać tak naprawdę. Przez pierwszych kilka miesięcy (biorę te 10mg) byłam tak rozkojarzona że parę razy wlazłam pod samochód :roll: To minie, nie martw się. Generalnie esci początkowo nawet wywoływało u mnie stany depresyjne, ale potem przyszła poprawa. A odczyty EKG mam zawsze kiepskie, musisz się dużo relaksować i zwolnić tempo życia. Głowa do góry.



Muszę się i ja troszkę pożalić... Mija rok jak biorę esci. Niestety ostatni miesiąc czuję że lek mnie nie ogarnia, pojawia się lęk... Ostatnio zwiałam z masażu, boję się iść na prawo jazdy... Do tego mam mdłości i problemy z układem trawiennym, wszystko mnie boli- mięśnie i kości, czuję się jak połamana... Nie wiem już sama czy to NL czy znowu jakieś gówno mnie dopadło, ale jest kiepsko. Jeśli chodzi o seks to jest koszmarnie, od kilku miesięcy zero, mój narzeczony już dostaje szału, a ja... A mi się nie chce i co zrobię! Plus te 8kg na wadze więcej- to mnie też dobija. Co dalej, co dalej... :-|
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
903
Dołączył(a)
01 lut 2011, 23:00

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 30 maja 2011, 13:12
a ja mam teraz psychike blisko ziemi brakuje tylko aby ktoś mi ja wdeptał w ziemie i przestał bym istnieć.
Chce mi sie ryczeć , żyć sie nie chce... a widoków na poprawe brak .
Po 2 miesiącach całkiem fajnych odczuć po esci jest generalnie masakra.
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Pinkii 30 maja 2011, 13:48
Niestety przechodziłam to samo i wiem jak się czujesz :-| Jedyne co możesz teraz zrobić to :
-płakać, jeśli masz taką ochotę
-wypocząć, zrelaksować się czyli-> wypad za miasto, kąpiel z bąbelkami, otaczaj się ładnymi rzeczami i jedz to na co masz ochotę
-pamiętaj że nie musisz nikogo uszczęśliwiać i jeśli masz chęć się źle czuć i zostać w domu to tak zrób
-daj sobie czas na uwolnienie emocji, wyj, krzycz, płacz, potem na pewno przyjedzie ukojenie i wtedy warto wyjść do natury, przecież po każdej burzy przychodzi słońce

Mi to pomagało i szybko mi minął ten stan. Tobie też minie ale nie trzymaj żalu w sobie, wywal to z siebie. Mój psych twierdził że właśnie tak psychika wyrzuca emocje te złe z nas- poprzez realistyczne sny, samopoczucie, zły, że wtedy to się trawi i nie warto tego w sobie trzymać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
903
Dołączył(a)
01 lut 2011, 23:00

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 30 maja 2011, 15:30
Albo zmienić lek : P
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez into the void 30 maja 2011, 15:52
ja już Esci nie dam więcej szans.. 10mg nie daje rady a przy większej dawce pewnie spałabym jeszcze więcej (aktualnie potrzebuje około 11-12h snu..) dołki powracają, motywacji nie ma.. i jeszcze stresy/przygnębienie zajadam słodyczami.. bardziej dokucza mi też mój nieidealny wygląd co pogłębia moją frustrację..

9 czerwca mam wizytę, myślę o wenlafaksynie... :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
17 mar 2011, 22:31

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 30 maja 2011, 20:10
Czyżbym był jedyną osobą, którą esci uzdrowił nie powodując jednocześnie żadnych skutków ubocznych? :shock: W ogóle nie jestem senny i zmulony tak jak to było po flu. Mam niebywałą jasność umysłu.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin, lenuxin)

przez myszka45 31 maja 2011, 12:22
Nie odpowiadał mi escitalopram(lenuxin) teraz przeszłam na wellbutrin .Mam do odstąpienia nowe całe nie otwierane opakowanie lenuxin 10 mg ważne do 2012 r. jak coś to piszcie. Tak jest już ze mną ciągłe zmiany leków a pożniej mi zostają wykupione opakowania.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
18 maja 2011, 20:52

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 36 gości

Przeskocz do