ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 12 maja 2011, 23:04
nickyfour13, ja wpierdzielam za dwóch .... nie wem czemu tak masz.. Ale tyć nie tyję...
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 13 maja 2011, 08:43
Adamo wiem i sam się dziwię. Czuję to działanie serotoniny (opóźniony znacznie orgazm i inne sprawy), ale poprawy nastroju nie ma. Jest za to blokada na zniżkę nastroju, więc to i tak dobrze. Nie mam już spadków i rano nie budzę się z myślą "po co ja się wogóle obudziłem". Może po prostu to za słaby lek dla mnie. Tak jak pisałem, brałem 3 najsilniejsze SSRI i ich działanie odczuwałem wg "tabelek" - najsilniejsza paroksetyna, później sertralina a na końcu escitalopram. A jestem zdania, że SSRI im silniejsze efekty uboczne z początku tym wystąpi lepsze działanie antydepresyjne w przyszłości.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Zenonek 13 maja 2011, 10:36
miko84, Albo za duzo oczekujesz od lekow ? Nie wiem czym sie przejawia u Ciebie ten zly nastroj....To, ze nastapila stabilizacja to i tak juz bardzo dobrze. Radzilbym wytrwac jeszcze chociaz z 2-3 miesiace na tym leku.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 13 maja 2011, 10:38
miko84, powiedz mi ile czasu brałes dawke przejściowa 15 mg za nim przeszedłeś na 20mg
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez into the void 13 maja 2011, 11:28
Ritka7x, u mnie waga wzrosła o około 1kg, mam nabrzmiałe i bolące piersi (niezależnie od dnia cyklu)
efektów ubocznych poza tym chyba żadnych ( męczące sny jak przy fluoksetynie, ilość snu spora ale też podobnie jak na tamtym ssri)

i jest u mnie własnie tak jak pisze Marek77, motywacje, inicjatywa - leżą, nie ma powera i nawet nie próbuje z tym walczyć bo jakoś tak.. tak troche wegetuje, chociaz nastroj spokojniejszy, luźniejszy..
mam wizyte na 9 czerwca i jeszcze całe opakowanie Esci `10mg, to chyba bedzie koniec mojej przygody z tym lekiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
17 mar 2011, 22:31

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Ritka7x 13 maja 2011, 13:50
Into the void a policzki Ci czasem nie spuchły?....a ma się przy tym leku wzrost apetytu czy bardziej woda się zatrzymuje?...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 13 maja 2011, 15:19
into the void, co znaczy "meczace sny" ja mam takie troche typu fantasy bardzo lightowe.
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez linka 13 maja 2011, 17:46
Ritka7x, obiecuję ci, jeszcze jeden post o tym puchnięciu i dostaniesz kolejne ostrzeżenie. Wszędzie to samo, dostałaś już kilka odpowiedzi, chyba dotarły?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 13 maja 2011, 19:54
Allah 15 mg brałem tylko pare dni, około 5.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Ritka7x 13 maja 2011, 21:11
linka no i co z tego... to chyba moja sprawa czy piszę o puchnięciu czy nie,bożee to forum to chyba nie praca maturalna lol....i dostałam odpowiedzi, ale w działach do innych leków,a teraz mi chodzi o lexapro właśnie...i tutaj w tym dziale to pierwszy raz się pytam,a nawet jakbym napisała Wiele razy to Nie Powinno was to Interesować,bo ja nikogo nie obrażam żebyś cie mogli miec do mnie Ale.
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 13 maja 2011, 23:14
miko84, thanx....ja mam brać 1,5 miesiąca bo na tyle starczą 2 pudła
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez into the void 16 maja 2011, 10:48
Ritka7x, nie wiem co do tych policzkow, czasem jak sie nie wyśpie ale to nie zaleznie od lekow.. mam oczy podpuchniete i ryj jakis taki moze wiekszy, nie wiem.. ogólnie to moja twarz wg mnie jest wielka zawsze, ale to inna bajka

apetyt chyba bez zmian, czasem mam lekkie mdlosci i zwlaszcza rano czasem nie mam ochoty na jedzenie mimo, ze czuje głód

mi albo sie woda zatrzymuje albo mam jakies problemy z prolaktyna (albo jedno i drugie) bo piersi bolą i wielkie są

ale tak jak ludzie piszą.. nie przytyje sie z dnia na dzien.. jak zauwazysz ze cos sie dzieje to odstawisz i tyle

ja na początku mocno sie schizowałam waga ale przytylam ten 1kg - 1,5kg (moja dieta bogata jest niestety w słodycze)

podsumowujac, wg mnie to nie jest lek przy którym sie tyje z powietrza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
17 mar 2011, 22:31

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Ritka7x 16 maja 2011, 17:06
dzięki za cenne info ;)
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Duszolap 18 maja 2011, 00:29
Pytanie do facetow - czy mieliscie jakies powazniejsze problemy seksualne podczas przyjmowania leku? Ja obecnie jestem w trakcie transferu z 10mg (ktory bralem ok ol roku) na 15mg (przyczyny podalem tu Wam ok 2 tyg temu)
Oprocz typowych mdlosci i problemow ze snem zanotowalem bardzo niefajny efekt mianowicie znacznie oslabione odczucie orgazmu;/ Nie wiem czy to jakis efekt przejsciowy czy juz tak zostanie w kazdym razie nie nastraja mnie to optymistycznie do przejscia na 15mg (obecnie biore dawke przejsciowa 12,5)
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
21 lis 2010, 12:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do