ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Re: Lexapro.

przez pati ;) 15 lis 2008, 14:30
WITAM mialam maly problem z internetem i nie moglam pisac :roll:Fobia zycze ci z calego serca zebys miala tylko te lepsze dni a te gorsze zeby juz nigdy nie przychodzily i zebys miala to twoje pozytywne nastawienie caly czas :lol: mloda 12 napisalalas ze juz u Ciebie sie polepszylo ale masz uczucie ze zaraz cos zlego stanie sie mi sie wydaje ze to jest u ciebie jeszcze taki nawyk ze musi cos sie stac ale niedlug odzwyczajisz sie od tych mysli napewno bo jak juz sie lepiej czujesz to zaczniesz zapominac o tym i wyjdä ci te mysli z glowy ze musi cos sie stac bo ja widzisz mam caly czas w glowie ze cos sie stanie i wkrecam sobie to no i zaczyna mi sie krecic w glowie jest mi slabo i to najczesciej jak jestem na zakupach albo gdzies miedzy ludzmi no i wtedy musze pedzic szybko do domu :cry: straszne to jest moze kiedys wyjde z tego a ty po lexapro mozesz juz odbijac te mysli od siebie napewno i nie reagujesz juz tak jak na poczätku bo system nerwowy ci sie wzmocnil.Najbardzej mnie wkurza to ze ja jestem bardzo spokojnä osobä i mnie to spodkalo a znam takie aroganckie i zarozumiale dziewczyny ktöre ciagle cos do kogos maja i je to nigdy nie spodka takie zalamanie nerwowe chociaz nie zycze nikomu tego. a co do rozmowy z kims to masz racje zrozumie cie tylko osoba ktöra wie co to znaczy miec nerwice ja jak opowiadam komus to albo sie patrzy na mnie jak na nienormalnä albo mnie tak zaluje i urzala sie nademna za ja zaczynam miec moje objaw bo zaczynam sobie wkrecac wszystko i robi mi sie slabo. Ale po waszych wypowiedziach wierze ze mi sie polepszy tez. pozdrawiam Was ;)
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Re: Lexapro.

przez fobia 15 lis 2008, 17:14
no niestety te gorsze dni wrocily. Nieraz mam kilka dni lepszych pod rzad, ciesze sie ,ze leki zaczynaja dzielac i nagle znowu wracaje te gorsze :cry:
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez pati ;) 15 lis 2008, 23:53
to przykro mi ze ciebie teraz znowu dopadlo ale wierze i zycze ci zeby znowu przyszly te dobre dni napewno niedlugo bedzie znowu lepiej przeciez kiedys musi to sie skonczyc ja narazie nie mam tych lepszych dni tylko caly czas gorsze wiec rozumiem cie bardzo dobrze pozdrawiam
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

przez fobia 16 lis 2008, 13:36
dzieki pati;) :!: Mam nadzieje, ze te lepsze dni dotra do Ciebie wkrotce, tego Ci zycze :!:
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez kasia000 16 lis 2008, 13:46
ludzie-jesień jest-nie narzekajcie,przyjdzie zima śnieżek i zaczniemy czuć sie lepiej--trzeba mieć nadzieję;-))
kasia000
Offline

Re: Lexapro.

przez fobia 17 lis 2008, 03:22
jak narazie zamiast nadziei mam nerwa :twisted:
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez pati ;) 17 lis 2008, 13:49
witam ja narazie tez jestem od nadzieji daleko mam takie jakies glupie dni ostatnio jestem tak nerwowa ze chyba jak mi to niedlugo nie przejdzie to zwariuje :cry: pozdrawiam was

---- EDIT ----

witam co u was jak zdröwko u mnie dalej te gorsze dni panujä mam nadzieje ze u was lepiej pozdrawiam

---- EDIT ----

witam co u was jak zdröwko u mnie dalej te gorsze dni panujä mam nadzieje ze u was lepiej pozdrawiam

---- EDIT ----

witam co u was jak zdröwko u mnie dalej te gorsze dni panujä mam nadzieje ze u was lepiej pozdrawiam
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez mloda12 20 lis 2008, 12:50
witajcie dziewczyny:)
ostatnio pogoda chyba nie sprzyja dobremu samopoczuciu, pomimo że ze mną jest już duuużo lepiej ostatnimi dniami nie czuje się najlepiej, mam jakiegoś bezpodstawnego nerwa :cry:
myślę że może to wpływ paskudnej pogody.......mam taką nadzieję.....
w zeszłym tygodniu złapałam od dzieci grypkę żołądkową a poza tym musiałam jechać sama do miejsca odległego o 150 km i to już spowodowało u mnie nerwa i gorsze samopoczucie przez parę dni:((
Jaka ta choroba jest dziwna czasami!! nie sądzicie?
pozdrawiam Was serdecznie i nie dajcie się !!!!!!!

---- EDIT ----

a i jeszcze tak na marginesie-pati, fobia- ile macie lat?
[Strach przed cierpieniem jest gorszy od samego cierpienia. /alchemik/.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
03 kwi 2008, 20:54

Re: Lexapro.

przez pati ;) 20 lis 2008, 15:08
witam was .....mloda12 ja tez mam ostatnio tylko nerwy nie wiem moze lexapro jeszcze nie dziala to dopiero 3tydzien mija jak biore go no i jeszcze ta pogoda do tego tak wieje ze to tez mnie denerwöje :roll: ja tez uwazam ze to dziwna choroba taka nie obliczalna nigdy nie wierz jak sie za chwile bedziesz czuc a ja zawsze mam tak ze jak sie lepiej poczuje to wiem juz z göry ze za chwile bede sie zle czuc juz wbilam sobie to do glowy.Ja mam 30 lat a wy ???? POZDRAWIAM
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez mloda12 20 lis 2008, 17:21
skąd ja znam te samopoczucia:)))) tez tak miałam i nawet jeszcze czasami miewam.
ale pocieszę Cię pati:) tym że w trakcie leczenia tych samopoczuć jest coraz mniej i rzadziej, są okresy np tygodniowe lub dwu że będziesz się czuła bardzo dobrze. i będziesz zapominać o tych złych choć one i tak do mnie jeszcze wracają raz na jakiś czas ale dzięki leczeniu można o nich szybciej zapomnieć i mniej się nimi stresować.
ale widzisz jest tak że czuję się w miarę dobrze dzisiaj i mam wyjście w miejsce gdzie będzie dużo osób, miejsce nieznane bo jeszcze tam nie byłam i to już wpędza mnie w beznadziejne myśli np: co będzie jak będzie mi słabo , albo zemdleję ....itp itd......
takie wyjścia są dla mnie ciągle stresem......
a ja mam 35 lat:)
[Strach przed cierpieniem jest gorszy od samego cierpienia. /alchemik/.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
03 kwi 2008, 20:54

Re: Lexapro.

przez pati ;) 21 lis 2008, 19:00
witam mloda 12 dziekuje za pocieszenie to naprawde duzo dla mnie znaczy bo ja mam jeszcze do tego objawy somatyczne ale dzieki temu ze wiem jak u Ciebie czy u Fobi byly poczätki brania lexapro to mi lepiej jest no i ze ten lek dziala .Ale z tym wychodzeniem z domu to jest straszne wierze ci bo ja tez jak mam gdzies isc gdzie duzo ludzi jest to juz jest dla mnie katastrofa moge przewidziec juz z göry jakie objawy bede miala no ale wierze ze kiedys z tego wyjdziemy. A Ty masz juz naprzyklad tydzien albo dluzej ze czujesz sie dobrze i wszystko jest w porzädku i funkcjonujesz jakbys nigdy tej choroby nie miala i puzniej wracaja gorsze dni czy jeszcze codziennie myslisz o tych objawach i lapjä cie lenki.I ile bierzesz juz laxapro?POZDRAWIAM
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Re: Lexapro.

przez fobia 21 lis 2008, 23:19
hej pati;)- to nie bylo pytanie do mnie ale ja tez Ci odpowiem ;)
Ja obecnie biore lexapro od 3,5 miesiaca codziennie po 1 tabletce czyli 10mg.
Miewam juz tak ,ze kilka dni czuje sie dobrze- jakby ta choroba nigdy mnie nie dotyczyla albo tylko w niewielkim stopniu ale przychodza jeszcze dni gdzie czuje zalamke- tak jakby ktos nagle przyslonil mi to swiatelko w tunelu , ktore juz widzialam :cry:
Dodam tez ,ze "wspomagalam sie " zomirenem czy tez xanaxem (to samo tylko inna cena i nazwa;) ) to dziala uspokajajaco i przeciwlekowo , ale latwo sie od tego uzaleznic - i tak bylo w moim przypadku ale juz wychodze z tego i biore 1 tablete srednio co 2-3 dni.
pozdrawiam
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez pati ;) 22 lis 2008, 20:44
witam Was bardzo dziekuje Fobia ze odpisalas no to mnie pocieszylas ze juz po 3 miesiacach bywajä te dobre dni bo ja narazie mam tylko dobre godziny bo co jakis czas mnie mnie lapie nie mialam narazie zadnego jeszcze calego dnia zebym czula sie dobrze ale po twojej wypowiedzi widze ze jeszcze musze troche poczekac no ale to zawsze jakas nadzieja na lepsze ja mam chwile ze mysle pozytywnie i chce to przetrwac ale nie raz mam juz tak dosyc tego ale chyba kazdy z was miewa takie momenty nic mi sie nie chce a wszystko co robie uwazam ze robie bez sensu.A jeszcze mam takie male pytanko bo nie raz przy lenkach mam dziwne uczucie jak by mi cukier spadal i zaczynajä mi sie rece trzes i dziwnie sie czuje ale jak szybko zjem cos slodkiego to mi przechodzi mierzylam cukier i mam w normie wczesniej zanim zachorowalam na nerwice nigdy tego nie mialam dlatego chcialam sie spytac czy ktos z was mial przy nerwicy tez takie odczucia. pozdrawiam i dziekuje za odpisy
wszystko w zyciu ma swöj sens dlatego uwierz w siebie
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
07 lis 2008, 16:56
Lokalizacja
nerwolandia

Re: Lexapro.

przez fobia 22 lis 2008, 21:08
mnie tylko czasami sie tak rece trzesly, ale lekko. Czytalam, tez ze przy nerwicy sie to zdarza. Pati;) ja mialam tak jak Ty na poczatku- tylko godziny czy minuty dobre a reszta- katasrofa. Trzymam za Ciebie kciuki, bedzie dobrze..
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do