ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Zenonek 02 kwi 2011, 08:18
miko84, Ile juz to bierzesz ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 03 kwi 2011, 08:25
5 i pół tyg.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez muzyk 05 kwi 2011, 12:13
Witam i pozdrawiam wszystkich. Zaczynam lexapro, na razie 5mg przez tydzień. Od jutra 10mg. Mój problem to lęki i trochę agorafobia. Tak sobie myślę, że te lęki jakoś można by znieść (oczywiście nie mówię o jakimś super-nasileniu), ale w moim przypadku chyba zawsze jest to związane ze zwyżką ciśnienia, tętna. No i wtedy trudno funkcjonować (chwiejność, zawroty głowy itp. wzmagane lękiem). Na nadciśnienie też zacząłem brać lekarstwo. A jak jest u Was? Czy nadciśnienie to nieodłączny element lęku?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
05 kwi 2011, 11:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 05 kwi 2011, 12:41
U mnie nie nadciśnienie ale przyspieszenie akcji serca. Teraz to fajnie mija na escitalopramie.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Margolka 05 kwi 2011, 13:49
Witam wszystkich. Od 6 dni biorę Escitil w dawce 5mg, lekarka kazała mi go łykać przez miesiąc a potem przyjść na konsultację. Zastanawiam się czy taka dawka wystarczy aby lekarstwo zadziałało. Zdiagnozowano u mnie depresję.Od wielu lat mój stan się pogarszał ale radziłam sobie z tym jakoś próbując wzbudzać w sobie optymizm, nakręcając się myślami, że są ludzie w jeszcze gorszych sytuacjach niż ja. Ostatnimi czasy doszło jednak do tego,że przestałam pawie cokolwiek robić w domu i zmuszałam się do wykonania najprostszych czynności. Nawet przymus załatwienia np.sprawy urzędowej nie był mnie w stanie postawić na nogi. Odkąd zaczęłam łykać tabletki nie mam żadnych skutków ubocznych, no może w pierwszy dzień po zażyciu leku kiedy zamknęłam oczy i przez chwilę miałam wrażenie szybkiego przesuwania się trójwymiarowych i bardzo kolorowych obrazków:). Ponoć lek zaczyna działać po co najmniej dwóch tygodniach. Ja mam wrażenie,ze już przybyło mi energii do pracy,w sobotę cały dzień sprzątałam naokoło domu, czym sama siebie strasznie zaskoczyłam, nie jestem śpiąca i nie padam ze zmęczenia popołudniu. Nie wiem czy to możliwe, żeby lekarstwo już działało czy to może jakieś chwilowe ożywienie spowodowane świadomością, ze nareszcie moje życie ma szansę się zmienić? Jak myślicie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1068
Dołączył(a)
29 mar 2011, 16:25
Lokalizacja
Kraków

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 05 kwi 2011, 13:57
ja tez miałem tak że praktycznie od pierwszej tabletki miałem wrażenie jej działania w organiźmie ....ale czy pozytywnego ?? róznie to było .
Czasem czułem sie świetnie, wysypiałem sie, czułem że tabletki działaja ale za tydzień znowu dolina na maxa , zero snu i duza potliwość i tak na zmianę. Biore od 3,5 tygodnia 10mg dziennie. Może jest tak że dla tych co maja dodatkowo jeszcze stany lękowe zapisują większe dawki.
Ale skoro działa to świetnie ...i nie wazne czy to efekt leku czy placebo. Ważne że działa.
Mi tez lekarz powiedział że lek zacznie działać tak po 2 tygodniach ale w po 2 tygodniach czułem sie najgorzej.
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 05 kwi 2011, 17:18
U mnie dobrze, tak jakbym chciał zaczyna działać dopiero teraz czyli prawie po 6 tyg.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 06 kwi 2011, 08:22
miko84, jutro ide po następne pudełko na kolejny miesiąc pan doktor chyba sie nie zastrzeli jak zobaczy że ja jutro przychodzę. Napewno nie zaryzykuje zmiany leku po tak krótkim czasie.
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez muzyk 06 kwi 2011, 08:39
miko84, a mierzyłeś ciśnienie gdy masz przyśpieszoną akcję serca?

-- 06 kwi 2011, 09:00 --

A jeszcze jedno zauważyłem. Moje złe samopoczucie, ataki paniki, przyspieszona akcja serca najczęściej idą w parze ze zmianami pogody, ciśnienia barycznego. Kiedy jest taki dzionek: trochę słońca, deszczu, chmur, to prawie pewne, że będę czuł się źle. Też tak macie?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
05 kwi 2011, 11:54

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Margolka 06 kwi 2011, 09:27
Hejka. Escitil siódmy dzień, no i chyba jednak się za wcześnie pochwaliłam brakiem skutków ubocznych. Wczoraj padnięta chciałam zasnąć i cóż, dziwne uczucie w klatce piersiowej, przyspieszone bicie serca. Miewałam tak jak się objadłam na wieczór no ale nie wczoraj. Odwracałam się z boku na bok, kiedy już przysypiałam budziło mnie i tak kilka razy. W nocy obudziłam się dwukrotnie. Głupie uczucie, bo serce łopotało jak przestraszone, jednocześnie nie czułam lęku usiłując znaleźć dogodną pozycję do zaśnięcia.Ogólnie ostatnimi czasy najlepiej zasypia mi się na brzuchu. Jestem raczej niskociśnieniowcem, bez trzech kaw dziennie nie żyję, choć robię je bardzo słabe z łyżeczki kawy rozpuszczalnej i piję je z mlekiem. Czasami rano po obudzeniu miewam ciśnienie 90/45. Tętno utrzymywało się ostatnio na poziomie około 90. Za dużo, ale też stresu mi na co dzień nie brakuje.
Mam wrażenie, że po Escitilu zwolniło. Mam do Was pytanie, czy zażywanie leków z tej grupy wpłynęło jakoś na waszą wagę i apetyt? Ja jestem dość puszystą osobą a w ostatnim okresie deprecha doprowadziła mnie do napadów obżarstwa i w krótkim czasie dobyło mi jeszcze parę kilo. Teraz jak łykam tabletki, te napady ustąpiły. Ale czy samo zażywanie lekarstwa nie powoduje np,większego odkładania się wody w organiźmie albo innych sensacji? Z kobietami jest pewnie inaczej niż z mężczyznami ale ciekawi mnie Wasza opinia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1068
Dołączył(a)
29 mar 2011, 16:25
Lokalizacja
Kraków

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 06 kwi 2011, 10:18
Co ja mogę Was powiedzieć od siebie: bierzcie jak nadłużej ten lek, bo czasami zaczyna późno działać. Nie skakać z leku na lek bo to zły pomysł :)

Margolka mi się na początku apetyt zmniejszył a teraz wraca do normy.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 06 kwi 2011, 12:33
Margolka, u mnie apetyt bez zmian raczej .... jem tyle samo co kiedyś, odkładania sie wody nie zauważyłem i tycia także nie.
Przyspieszone bicie serca ...miałem ale to było raczej zwiazane z nailającym sie lękiem, który wzmógł sie od momentu rozpoczecia zażywania Esci. Ktos tam pytał kiedys o poped seksualny .... początkowo wydawało mi sie że nic sie nie zmieniło ....ale popęd w moim przypadku wzrósł znacząco. Moze to subiektywne odczucie i poprostu po ustabilizowaniu sie wszystkiego w głowie jest tak jak byc powinno a nie jest to zadna zwyżka :D
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Margolka 06 kwi 2011, 13:41
No to pocieszające jest to co piszecie. Ja mam nawet taką cichą nadzieję,ze w końcu może uda mi się trochę schudnąć. Co do tego apetytu erotycznego, to jak na razie u mnie też nie spada, wręcz bym powiedziała, że w głowie mi głupotki :) No może dlatego,że z moim miłym widuję się w weekendy i mam dużo czasu by zatęsknić.
och życie czemu tak pędzisz?
nie dajesz sercu oddechu
czy kiedyś za tobą nadążę?
czy umrę nawet w pośpiechu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1068
Dołączył(a)
29 mar 2011, 16:25
Lokalizacja
Kraków

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Miniu_25 06 kwi 2011, 14:28
Miko, fajnie że już u Ciebie dobrze, jak biore Elicee od kliku dni i raczej czekam na efekty jeszcze.
Powiedz jak jest teraz u Ciebie z tymi chęciami do robienia i lękiem przed aktywnością bo to mnie męczy teraz też strasznie i jak tam teraz z nastrojem.

Pozdrawiam wszystkich
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
20 mar 2011, 11:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 30 gości

Przeskocz do