ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
171
58%

Nie
84
28%

Zaszkodził
41
14%

 
Liczba głosów : 296

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 maja 2016, 11:01
rulonnpk napisał(a):Czy możliwe że po zwiększeniu dawki esc z 15mg do 20mg po tygodniu pojawił się ciągły stan napięcie ile czasu może to trwać dodam że zmniejszyłem na noc dawkę olanzapiny z 5mg do 2,5mg ???????????????
Pewnie, że możliwe, nawet wskazane, po
zwiększeniu bardzo często odczuwa się uboki, nie takie już jak przy wprowadzaniu leku, ale jednak.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2102
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 06 maja 2016, 11:04
Vengence napisał(a):
rulonnpk napisał(a):Czy możliwe że po zwiększeniu dawki esc z 15mg do 20mg po tygodniu pojawił się ciągły stan napięcie ile czasu może to trwać dodam że zmniejszyłem na noc dawkę olanzapiny z 5mg do 2,5mg ???????????????
Pewnie, że możliwe, nawet wskazane, po
zwiększeniu bardzo często odczuwa się uboki, nie takie już jak przy wprowadzaniu leku, ale jednak.

Vengence jak długo może to potrwać strasznie mnie to męczy boje się że nie minie???
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 maja 2016, 11:05
rulonnpk napisał(a):
Vengence napisał(a):
rulonnpk napisał(a):Czy możliwe że po zwiększeniu dawki esc z 15mg do 20mg po tygodniu pojawił się ciągły stan napięcie ile czasu może to trwać dodam że zmniejszyłem na noc dawkę olanzapiny z 5mg do 2,5mg ???????????????
Pewnie, że możliwe, nawet wskazane, po
zwiększeniu bardzo często odczuwa się uboki, nie takie już jak przy wprowadzaniu leku, ale jednak.

Vengence jak długo może to potrwać strasznie mnie to męczy boje się że nie minie???
Minie, ale dokładnie ile to będzie trwało to
ci nie powiem, sądzę, że max 2-3 tygodnie.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2102
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez vlad76 06 maja 2016, 11:28
Vengence tak się zastanawiam na co jest to lekarstwo ESCI, bo już sam nie wiem.
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
18 lis 2015, 09:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 06 maja 2016, 11:40
Ogólnie esc biorę od 8 tygodni dawkę zwiększyłem do 20mg od dwóch tygodni po tygodniu od zwiększenia dawki pojawił się efekt napięcie Vengence to zupełnie normalne nie przejmować się to minie ????
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 maja 2016, 13:13
rulonnpk napisał(a):Ogólnie esc biorę od 8 tygodni dawkę zwiększyłem do 20mg od dwóch tygodni po tygodniu od zwiększenia dawki pojawił się efekt napięcie Vengence to zupełnie normalne nie przejmować się to minie ????
A czemu zwiększałeś dawkę,
poza tym napiecię to nie jest jakiś straszny skutek uboczny, zajmij się czymś i staraj się jak najmniej wsłuchiwać w swój organizm,jeśli jest to bardzo silne, a masz bezno to możesz się poratować, wierz mi ja obecnie ledwo chodzę, napięcie czy niepokój
to naprawdę nie jest tragedia, tak jak pisałem, wcześniej minie!!
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2102
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 06 maja 2016, 15:20
Vengence napisał(a):
rulonnpk napisał(a):Ogólnie esc biorę od 8 tygodni dawkę zwiększyłem do 20mg od dwóch tygodni po tygodniu od zwiększenia dawki pojawił się efekt napięcie Vengence to zupełnie normalne nie przejmować się to minie ????
A czemu zwiększałeś dawkę,
poza tym napiecię to nie jest jakiś straszny skutek uboczny, zajmij się czymś i staraj się jak najmniej wsłuchiwać w swój organizm,jeśli jest to bardzo silne, a masz bezno to możesz się poratować, wierz mi ja obecnie ledwo chodzę, napięcie czy niepokój
to naprawdę nie jest tragedia, tak jak pisałem, wcześniej minie!!

Vengence to napięcie trwa już od niedzieli przeszkadza mi to strasznie w zasypianiu tak się zastanawiam czy to nie od papierosów z tego wszytkiego od kilku tygodni zacząłem znowu popalać dodam że nie paliłem 8 lat (:
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 maja 2016, 15:45
rulonnpk napisał(a):
Vengence napisał(a):
rulonnpk napisał(a):Ogólnie esc biorę od 8 tygodni dawkę zwiększyłem do 20mg od dwóch tygodni po tygodniu od zwiększenia dawki pojawił się efekt napięcie Vengence to zupełnie normalne nie przejmować się to minie ????
A czemu zwiększałeś dawkę,
poza tym napiecię to nie jest jakiś straszny skutek uboczny, zajmij się czymś i staraj się jak najmniej wsłuchiwać w swój organizm,jeśli jest to bardzo silne, a masz bezno to możesz się poratować, wierz mi ja obecnie ledwo chodzę, napięcie czy niepokój
to naprawdę nie jest tragedia, tak jak pisałem, wcześniej minie!!

Vengence to napięcie trwa już od niedzieli przeszkadza mi to strasznie w zasypianiu tak się zastanawiam czy to nie od papierosów z tego wszytkiego od kilku tygodni zacząłem znowu popalać dodam że nie paliłem 8 lat (:
Szlugi mogą pogarszać twój stan i to dość znacznie, sam wiem jak paliłem to lipnie się czułem, a pijasz kawę?
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2102
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 06 maja 2016, 16:01
Vengence 2x dziennie
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez cytrynka84 06 maja 2016, 16:16
rulonnpk, jak to napięcie będzie się utrzymywać i nie dasz juz rady go znieść zmniejsz dawkę.

-- 06 maja 2016, 15:19 --

Napięcie jest straszne,bez benzo bardzo ciezko je wytrzymać.
Life is brutal!

Wenlafaxyna 225mg
Mirtazapina 45mg
Offline
Posty
2015
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez erka333 06 maja 2016, 20:29
rulonnpk a jak się czułeś na 15 ? z własnego doświadczenia wiem że przy esci powinno się wolno podnosić dawkę bo dosyć długo się rozkręca wbrew pozorom, na napięcie polecam coś uspokającego, ja brałam hydro i było ok, niestety fajki to nie jest dobry pomysł chociaż ja też palę :/
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
25 mar 2016, 22:27

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 07 maja 2016, 08:43
erka333 napisał(a):rulonnpk a jak się czułeś na 15 ? z własnego doświadczenia wiem że przy esci powinno się wolno podnosić dawkę bo dosyć długo się rozkręca wbrew pozorom, na napięcie polecam coś uspokającego, ja brałam hydro i było ok, niestety fajki to nie jest dobry pomysł chociaż ja też palę :/

Jestem podłamany niewiem skąd to ciągłe napięcie najgorzej jest wieczorem jak próbuje zasnąć niewiem co robić bardzo się boje że to nie minie i wyląduje w szpitalu (: hydro minie pomaga
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez erka333 07 maja 2016, 19:40
rulonnpk nie martw się, zobaczysz , minie, ja od początku wejścia na esci przez ok 5 tygodni miałam takie napięcie zaraz po obudzeniu i trzymało mnie po kilka godzin, do tego wywracało mi wnętrznościach, koszmar, z zasypianiem nie mam problemu może dlatego że esci biorę na noc bo nie dam rady rano .
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
25 mar 2016, 22:27

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rolosz 07 maja 2016, 20:39
erka333 napisał(a): ja od początku wejścia na esci przez ok 5 tygodni miałam takie napięcie zaraz po obudzeniu i trzymało mnie po kilka godzin, do tego wywracało mi wnętrznościach


Ja też przez pierwszy miesiąc tak miałem. Sytuacje stresowe przeżywałem dwa razy mocnej niż bez esci. Jak sobie przypomnę ... :hide:
Biorę esci 2 miesiące. Mam wrażenie, że działanie leku się ustabilizowało. Ale podczas tych pierwszych 1,5 miesięcy trochę mną huśtało z góry na dół. Minus jaki cały czas obserwuję jest taki, że zamula, chociaż już z mniejszą częstotliwością. Ale jak już mnie przymuli to na całego. I urządzam sobie przymusowe popołudniowe drzemki, co wcześniej mi się nie zdarzało.

erka333 jak teraz u Ciebie?
Offline
Posty
1398
Dołączył(a)
23 mar 2016, 21:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], FormatC i 39 gości

Przeskocz do