ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
157
59%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 268

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 21 kwi 2016, 20:59
Chyba coś w tym jest. Biorę 4 tygodnie i nie widzę poprawy a z każdym zwiększeniem dawki jest dramat. Sam chętnie bym przeszedł na paro albo crf.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 22 kwi 2016, 10:20
U mnie dzisiaj odrobinkę lepiej, nie mam aż takiego muła, ciut więcej energii i bardziej optymistyczny nastrój, ale i tak generalnie chujnia. :roll:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 22 kwi 2016, 10:44
Fatalnie. /cenzura/ z każdym zwiększeniem dawki jest masakra choć przed zwiększeniem wydaję się, że gorzej być nie może. Wszystkie te tabletki mam ochote wyjebać do kosza. Ręce pieką, lęk ogromny. Narzeczona przed chwilą zrobiła mi awanturę, że wszyscy widzą, że jest dużo lepiej tylko ja ciągle uważam, że nic się nie zmienia. Nie wiem o co już chodzi...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 22 kwi 2016, 10:57
sebo001 napisał(a):Fatalnie. /cenzura/ z każdym zwiększeniem dawki jest masakra choć przed zwiększeniem wydaję się, że gorzej być nie może. Wszystkie te tabletki mam ochote wyjebać do kosza. Ręce pieką, lęk ogromny. Narzeczona przed chwilą zrobiła mi awanturę, że wszyscy widzą, że jest dużo lepiej tylko ja ciągle uważam, że nic się nie zmienia. Nie wiem o co już chodzi...
Nie zwiększaj dawek, ile bierzesz 20mg?

-- 22 kwi 2016, 10:59 --

Ja znowu zamiast zmulenia maxymalnego, odczuwam otępienie lekkie, też mam dość już, człowiek wpierdala siano w lekarzy, leki, paliwo na dojazd, stara się i /cenzura/ z tego jest, :tel: :time:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 22 kwi 2016, 11:04
kurde ja mam tak samo wszyscy wokół niby widzą poprawę a ja nie bardzo daje ostatnia szanse esc dzisiaj wskoczyłem na 20mg no zobaczymy mam nadzieje że w końcu skasuje mi natrętne myśli....
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 22 kwi 2016, 11:11
rulonnpk napisał(a):kurde ja mam tak samo wszyscy wokół niby widzą poprawę a ja nie bardzo daje ostatnia szanse esc dzisiaj wskoczyłem na 20mg no zobaczymy mam nadzieje że w końcu skasuje mi natrętne myśli....
Bo może i jest poprawa, tylko ty byś chciał być całkowicie zdrowy i dlatego negujesz to, że jest lepiej, mi paroksetyna natręctwa zmiażdżyła, i według mojej subiektywnej opinii, jest to najlepszy z ssri

-- 22 kwi 2016, 11:15 --

Mało tego to nie wróciło, a nie biorę paro już z 1,5 roku, kulam się na innych lekach, które póki co pogarszają mój stan, czasem wręcz do niebotycznych rozmiarów.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 22 kwi 2016, 11:19
Vengence we wtorek wskoczyłem na 20mg. Depakina 500mg na wieczór. Może jest tak jak piszesz, zbyt wielkie oczekiwania odnośnie leku choć z drugiek strony jak czuję się fatalnie to tak jest. Nie masz otępienia z samej choroby? Moze po prostu wskocz znowu na Paro lub Wenle i trzymaj się tego.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 22 kwi 2016, 11:31
sebo001 napisał(a):Vengence we wtorek wskoczyłem na 20mg. Depakina 500mg na wieczór. Może jest tak jak piszesz, zbyt wielkie oczekiwania odnośnie leku choć z drugiek strony jak czuję się fatalnie to tak jest. Nie masz otępienia z samej choroby? Moze po prostu wskocz znowu na Paro lub Wenle i trzymaj się tego.
Ale ja nie chcę już serotoniny, bo robi ze mnie wraka człowieka.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez mirunia 22 kwi 2016, 11:41
sebo001 napisał(a):Fatalnie. /cenzura/ z każdym zwiększeniem dawki jest masakra choć przed zwiększeniem wydaję się, że gorzej być nie może. Wszystkie te tabletki mam ochote wyjebać do kosza. Ręce pieką, lęk ogromny. Narzeczona przed chwilą zrobiła mi awanturę, że wszyscy widzą, że jest dużo lepiej tylko ja ciągle uważam, że nic się nie zmienia. Nie wiem o co już chodzi...


sebo001, spróbuj w okresie wzmożonego lęku wesprzeć się afobamem 0,5, wszak lekarz przepisała Ci go na te gorsze chwile. Nie męcz się tak. Jak będziesz brał z rozsądkiem, to nie uzależnisz się od niego. Od jednego opakowania tym bardziej.
A z pewnością poczujesz się lepiej, lęki wyciszysz i będziesz miał możliwość wyjścia na jakiś spacer na powietrze. To zwiększenie dawki niestety znowu będziesz odczuwał przez jakiś czas, więc podratuj się.
Te zmiany w nastroju na lepsze są bardzo powolne, ale są.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4379
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 22 kwi 2016, 11:57
mirunia, objawy somatyczne i te lekowe towarzyszą mi cały czas. Nie wiem ile jeszcze mam czekać na efekty leczenia. Miałem w pon wrócić do pracy...u Ciebie i rolosza poszło to fajnie, liczyłem, że u mnie będzie podobnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez mirunia 22 kwi 2016, 12:24
sebo001, spróbuj się nie nakręcać tym złym samopoczuciem i nie wsłuchiwać się w objawy. Byłeś prawdopodobnie w gorszym stanie depresji/nerwicy na początku leczenia niż my i stąd ta różnica w "szybkości" poprawy. Poza tym, masz większą dawkę esci, ja jechałam cały czas na 10mg, teraz biorę co drugi dzień, odstawiam i też miewam gorsze dni podczas schodzenia z esci. Organizm musi się przestawić na inne tory.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4379
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 22 kwi 2016, 12:38
Nie wiem z czego to wynika. Myślę, że po prostu lek nie dla mnie ale czekam. W poniedziałek idę po zwolnienie do lekarza, zobaczymy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rulonnpk 22 kwi 2016, 15:33
czy ktoś z was po zwiększeniu dawki z 15mg do 20 mg esc miał dziwne pieczenie na języku i ogółem w gardle ????
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
24 mar 2016, 12:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 22 kwi 2016, 16:00
rulonnpk napisał(a):czy ktoś z was po zwiększeniu dawki z 15mg do 20 mg esc miał dziwne pieczenie na języku i ogółem w gardle ????
Ja nic takiego nie miałem, nie wkręcasz sobie?, co to za objawy!, może nie popiłeś wystarczającą ilością wody. 8)

-- 22 kwi 2016, 17:00 --

/cenzura/ jak ja się tragicznie czuję, masakra, nie wiem czy nie przestać brać tych wszystkich leków na jakiś, czas.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 23 gości

Przeskocz do