ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 03 kwi 2016, 21:48
Grabarz666 napisał(a):
sebo001 napisał(a):... znam ludzi którzy na samych lekach funkcjonują zupełnie normalnie i nie korzystają z psychoterapii ze względów finansowych...

Jestem przykładem osoby, którą leki przywróciły prawie całkowicie do normalności i psychoterapia jest zbędna.


jesteś po prostu podatny na sugestie :) ahh ten efekt placebo . i to mirta cię tak przywróciła do normalności ?:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 03 kwi 2016, 22:30
Jak u was ze sprawnością psychomotoryczną na Esci ? Jestem 12 dzień na leku i nadal jazda autem jest problemem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Grabarz666 03 kwi 2016, 23:04
Kalebx3 napisał(a):dla mnie esci jest o wiele lepsze od klomipraminy .

W kwestii skuteczności przeciwdepresyjnej raczej nie jest lepszy, ale na pewno lepszy w kwestii bezpieczeństwa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1043
Dołączył(a)
12 cze 2015, 15:40
Lokalizacja
nauka

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Waldziuu 04 kwi 2016, 14:07
Witam proszę o pomoc mam chorobę pewną..tzn nie mogę wysikać się w miejscach publicznych jedynie na cpnach itp długo by tu pisać..morduje się z tym 7 lat.. byłem u 3 psychiatrów i każdy mi dawał inne leki ale ja ich w ciula robię ciagle bo nie biorę leków.. a dla czego?mam 24lata i jestem uzależniony od sexu bardzo.. i co się dzieje..jak nie biorę nic..erekcja taka,że szok..twardy jak skała.. a jak zacząłem brać..Asentra kilka lat temu,teraz mam przepisane

escitalopram actavis 10mg + trittico na sen.. po tym erekcja jest minimalna..człowiek sflustrowany bo trzeba się namachać tyle,aż człowiek spocony jest bo jest miękki non stop i tak od 7 lat..pobiorę 3 dni i odstawiam w pieron tabletki a lekarzom mówie ze biorę.Jak powiedziałem im o tym.. to mówią,że każdy lek tak bedzie działał..

generalnie miałem

Kwetaplex
Alprox
Asentra
Hydroxzyzyna VP
Promolan,Sympramol
no i teraz
trittico+ escitalopram actavis 10


regularnie brałem tylko promolan/sympramol +hydroxyzyna ponieważ po tym oprócz senności 0 skutków ubocznych ale i poprawy na to sikanie..


teraz w domu leżą trittico+escitalopram actavis 10 brałem prze 2 dni i oprócz bólu głowy to spadek libido niesamowity :( żeby to było tymczasowe np tydzień a potem wraca mimo brania a tu ludzie piszą,że to dopóki się bierze nie bedzie :( boję się brać tego z tego względu,że jak coś sie porobi z libido? i potem odstawię i nie bedzie libido? albo jak pobiorę z mc i odstawię sam.. i coś się porobi w głowie od tego..

wzdęcia mi się z nerwów robią..z sikaniem to samo..wejdę do wc i wystarczy,że ktoś przyjdzie i ja mogę wyjsc.. bo nie dam rady..przez to nie mam pracy :/ tak to bym już dawno za granicą siedział..nie mogę sie daleko ruszyć i jestem uziemiony w domu :evil: boje sie brać tabletek o to libido..

byłem na psychoterapi nie pomogła..

do tego mam uprawnienia na tira..za mc idę robić kwalifikacje na przewóz towarów i nie chce być otumaniony.. bo tam trzeba myśleć..

generalnie oprócz wzdęć z nerwów i sikania nic się takiego nie dzieje.W nocy też co 2h się budzę.Wziąłem pierwsze co to trittico 1/3 tabletki bo tak kazał.. i co sen ok z koszmarami.. ale na drugi dzień fap fap sie nie da.. mimo tak małej dawki..teraz już 3 dzień jestem bez trittico i libido wróciło prawie.Boje się,że jak zaczne brać to zniknie i nigdy nie wróci.I tak każdego okłamuje,rodzine,lekarzy,że biore a ja nic nie biorę..

od wczoraj pogorszyło sie z brzuchem i nie wiem co mam brac.. czy ten escitalopram actavis 10 czy promolan ... eh morduje się tyle lat z tym.A nie chce wspomagać sie w tak młodym wieku tabletkami na potencje

nie wiem co robić..gdyby tabletki nie wpływały na libido..to bym je brał już z 7lat... tylko o to mi chodzi..nic wiecej s tak to po 2,3dniach rezygnuje z brania bo nie staje..
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
04 kwi 2016, 13:51

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 04 kwi 2016, 14:43
Waldziuu, Z czym ty masz /cenzura/ problem, z laniem w miejscach publicznych, o ja /cenzura/. :P
sorry, ale nie mogłem się powstrzymać, wybacz, nie bierz ssri na takie rzeczy, te leki powinny być podawany wyłącznie w silnych zaburzeniach psychicznych, a nie taka rzecz, jeżeli chcesz brać ssri to musisz dołożyć coś na libido np: wellbutrin, albo spróbować z łagodnym lekiem - tianeptyna(coaxil) albo moclobedmid.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 04 kwi 2016, 17:52
Waldziu to prowo na 100000 %. :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Waldziuu 04 kwi 2016, 18:11
sebo001 napisał(a):Waldziu to prowo na 100000 %. :D


uwierz chciałbym by to była prowokacja :evil:
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
04 kwi 2016, 13:51

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 04 kwi 2016, 19:27
14 dzień i odczuwam delikatne działanie przeciwlękowe jednak nadal widzę i czuję się jak pijany, odrealniony a to bardzo chujowe. Prowadzenie samochodu nadal sprawia problem. Czy taki objaw minie ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 04 kwi 2016, 19:42
sebo001 napisał(a):14 dzień i odczuwam delikatne działanie przeciwlękowe jednak nadal widzę i czuję się jak pijany, odrealniony a to bardzo chujowe. Prowadzenie samochodu nadal sprawia problem. Czy taki objaw minie ?
Powinno minąć!!
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 04 kwi 2016, 19:58
Obyś Vengence miał rację bo to objaw który w tym momencie mi najbardziej dokucza i przeszkadza. Dlaczego esci się u Ciebie nie sprawdziło ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 04 kwi 2016, 20:05
sebo001 napisał(a):Obyś Vengence miał rację bo to objaw który w tym momencie mi najbardziej dokucza i przeszkadza. Dlaczego esci się u Ciebie nie sprawdziło ?
Po pewnym czasie działało w miarę dobrze, ale paroksetyna jest lepsza jak dla mnie, nie lubię esci bo strasznie ciężki miałem początek z tym lekiem, byłem bliski samobója na tym leku, poza tym ssri to ssri, dają ci dobry humor, ale prawie zero napędu, nic się nie chcę na tych lekach, ciągle człowiek jest zmęczony, jakiś otumaniony, po prostu chujnia. :evil:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 04 kwi 2016, 20:18
Derealizacja jest moim problemem od dłuższego czasu. Esci miało pomóc wrócić na ten świat a nie jeszcze pogłębić odrealnienie ! Psycholka prosi o cierpliwość...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Waldziuu 04 kwi 2016, 20:19
sebo001 jak po ESCI jest z libido u Ciebie?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
04 kwi 2016, 13:51

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez sebo001 04 kwi 2016, 20:24
Spadek libido jest u mnie konsekwencją samej depresji i jego spadek odczułem wyraźnie jeszcze przed lekiem. Wszystko funkcjonuje jak trzeba ale po prostu nie mam ochoty na sex. Esci mnie nie wykastrowało. Paroksetyna dla porownania już w pierwszych dniach mnie wykastrowała.

Waldziuu serio nie bierz psychotropów na problem z sikaniem w miejscach publicznych bo to bzdura a nir poważny problem, serio. Sikaj w domu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 27 gości

Przeskocz do