ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 11 mar 2011, 10:46
miko84, spoko ...dziwne sny mnie nie przerażają ... a powiedz mi ile trwał mniejwiecej ten dziwny stan ?
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez EclipSe 11 mar 2011, 11:15
Ja od dzis wracam do Lexapro 10mg. Od ponad miecha biore Asentre 50mg, ale strasznie mnie demotywacja i brak checi do dzialania dopadla. Rok temu Lexapro na mnie zadzialala super, mam nadzieje ze tym razem bedzie tak samo.
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
06 sty 2008, 03:33

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Pinkii 11 mar 2011, 11:33
miko84 napisał(a):Ja mam podobnie, na nic nie mam ochoty i to jest znacznie silniejsze niż przed braniem escitalopramu. Pinkii po jakim czasie u Ciebie to minęło? (jestem 2 tyg na escitalopramie).



Tak około po 4 miesiącach. Niestety pierwsze pół roku nie było różowe, a i teraz bywa różnie. Niby czuję się dobrze, ale np przed wejściem do szpitala dostałam ataku paniki. W zasadzie Esci działa, ale jak pojawia się duży stres to nie daje rady. Moim zdaniem jest to lek dla ludzi już ogarniętych z nerwicą. Wydaje mi się że jakbym miała grubsze jazdy jak na początku NL to ten lek kompletnie by sobie z tym nie poradził.

-- 11 mar 2011, 10:35 --

Allah napisał(a):a ja mam pytanie.... biorę to od wczoraj czy mieliście od razu problemy ze snem ...niby śpie ale jakos tak niespokojnie...budze sie co 15-20 minut, wiercę i zaraz potem zasypiam i tak w kółko.
a i jeszcze .... można po tym prowadzic auto ??? Bo czuje się jakoś dziewnie.Mam lekkie zawroty głowy i czuje lekkie mrowienie w całym organiźmie.



Można prowadzić, nic chyba nie ma o tym w ulotce. Co do snów to ja- i wielu innych pacjentów mojego psycha na Esci- mieliśmy ogromne problemy z realnymi snami. Były to koszmary, ale nie potwory itp tylko takie koszmary z dna psychiki czyli np śmierć bliskich itd... Masakra.

-- 11 mar 2011, 10:36 --

EclipSe napisał(a):Ja od dzis wracam do Lexapro 10mg. Od ponad miecha biore Asentre 50mg, ale strasznie mnie demotywacja i brak checi do dzialania dopadla. Rok temu Lexapro na mnie zadzialala super, mam nadzieje ze tym razem bedzie tak samo.



A ja na Asertinie wpadłam w manię, tak mnie je*ło :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
903
Dołączył(a)
01 lut 2011, 23:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez paradoksy 11 mar 2011, 11:40
crylight, może po prostu trzeba zwiększyć dawkę?
zapytaj psychiatry.
paradoksy
Offline

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez schos 11 mar 2011, 12:07
miko84 napisał(a):Hej. Mirtor jest innym lekiem i możesz mieć inne efekty uboczne na początku ale to będzie raczej senność. Nie czujesz pozytywnego działania elicei? Ten lek potrzebuje u niektórych dłuższego czasu by zadziałać a efekty uboczne zazwyczaj przechodzą z czasem. To lek podwyższający poziom serotoniny a ta może podnosić temperaturę ciała. Ja np zazwyczaj marzłem a teraz (jestem na pramatisie, odpowiedniku elicei) jest mi dużo cieplej.


Jesli chodzi o pozytywne dzialanie elicei - to rzeczywiscie nie mam juz takiego napiecia i tak silnych stanow lekowych, ale... wciaz biore benzo wiec moze i to tak wycisza. Po Elicei jest troche lepiej, ale co z tego jak fizycznie czuje sie tak zmeczona i te ciagle bole zaladka, kilkakrotne budzenie w nocy , ze nie mam na nic sil.
Dzisiaj wieczorem zaczynam z Mirtorem.
schos
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez EclipSe 11 mar 2011, 12:10
Pinkii napisał(a):A ja na Asertinie wpadłam w manię, tak mnie je*ło :P


A co to znaczy ?
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
06 sty 2008, 03:33

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 11 mar 2011, 14:14
Mi te problemy ze snem przeszły jakoś ostatnio, czyli trwało to ok 1,5 tyg u mnie.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Ahmed 11 mar 2011, 14:20
miko84, ok... dzięki. Biore to drugi dzień ..ale nie czuję się zbyt komfortowo jak narazie. A nie kreciło Ci sie w głowie przez pierwsze dni ?
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Avatar użytkownika
Offline
Kwadratullah
Posty
1437
Dołączył(a)
18 lis 2010, 21:36
Lokalizacja
Panjshir

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

Avatar użytkownika
przez Pinkii 11 mar 2011, 14:46
EclipSe napisał(a):A co to znaczy ?


Robiłam bardzo głupie rzeczy i bardzo głupio się zachowywałam. Do tego chodziłam nakręcona jak na amfetaminie, porażka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
903
Dołączył(a)
01 lut 2011, 23:00

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez Zenonek 11 mar 2011, 15:31
Pinkii,

Teoretycznie Escitalopram powinien zadzialac na Ciebie wybornie....Jednak jak nie jest tak super to imo nie jest to trafiony lek.

Skoro Sertralina tak dobrze na Ciebie dzialala...a przeciez Escitalopram teoretycznie jest mocniejszy i bardziej selektywny (sertra oddzialuje slabo na Noradreanaline).

Zostajesz przy nim czy masz zamiar zmieniac ?

Czesto wspomagasz sie benzo?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez Miniaa 11 mar 2011, 18:15
schos napisał(a):
miko84 napisał(a):Hej. Mirtor jest innym lekiem i możesz mieć inne efekty uboczne na początku ale to będzie raczej senność. Nie czujesz pozytywnego działania elicei? Ten lek potrzebuje u niektórych dłuższego czasu by zadziałać a efekty uboczne zazwyczaj przechodzą z czasem. To lek podwyższający poziom serotoniny a ta może podnosić temperaturę ciała. Ja np zazwyczaj marzłem a teraz (jestem na pramatisie, odpowiedniku elicei) jest mi dużo cieplej.


Jesli chodzi o pozytywne dzialanie elicei - to rzeczywiscie nie mam juz takiego napiecia i tak silnych stanow lekowych, ale... wciaz biore benzo wiec moze i to tak wycisza. Po Elicei jest troche lepiej, ale co z tego jak fizycznie czuje sie tak zmeczona i te ciagle bole zaladka, kilkakrotne budzenie w nocy , ze nie mam na nic sil.
Dzisiaj wieczorem zaczynam z Mirtorem.



Tylko pamiętaj, że na Mirtorze okrutnie się tyje :P

Ja biorę tydzień Elicee i na razie czekam na efekty, skutków ubocznych brak.
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
Offline
Posty
519
Dołączył(a)
06 sty 2010, 20:10
Lokalizacja
Kraków

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez miko84 12 mar 2011, 10:09
Allah mi się nie kręciło w głowie wogóle, ale z efektów ubocznych to nadal mam nasilenie takiej nerwowości/"skoczności" - wszystko robię szybko i nie mam cierpliwości do wielu rzeczy. Z innych efektów ubocznych - nadal się silnie pocę i mam problemy z apetytem. No i dość silną anhedonię. Poprawy nastroju nie mam chociaż nie mam też spadków i zamartwiania się, więc to na plus. Chcę żeby w końcu jakiś lek na trwałe podniósł mi nastrój.
miko84
Offline

ELICEA (Escitalopram-Depralin,Lexapro)

przez miko84 12 mar 2011, 10:10
Ja biorę 2 tyg escitalopram i tez czekam na efekty. Tyle, że u mnie są nadal skutki uboczne.
miko84
Offline

LEXAPRO (Escitalopram-Elicea,Depralin)

przez EclipSe 12 mar 2011, 11:30
Wczoraj powrot do Lexapro 10mg, zejscie z asentra 50mg. 2h po zjedzeniu lekki bol glowi i zawroty, ale przeszlo. Ogolnie humor na plus i wiecej energi i checi do dzaialania niz na asentrze. Mam nadzieje, ze rownie dobrze zadziala na stany lekowe. Pamietam, ze 2 lata temu ten lek przywrocil mnie do zywych :).
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
06 sty 2008, 03:33

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do