ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez KoalaLala 27 cze 2015, 18:34
opinia koali od nerwowo bolącej nóżki o hydro:
po wzięciu 15 mg wieczorem przed stresującym dniem, ten dzień zniosłam dobrze, jakby na lekkim uspokojeniu, dzisiaj od rana czułam się okropnie, bo od kilku dni pobolewała mnie łydka (bez ściemy), poszłam z tym do fizjoterapeutki i przyznała, że coś jest naruszone, ale powiedziała, że bez problemu udało się jej to poluzować i już nie ma co boleć. mój pojebany mózg tego nie kuma i od rana koduje stan i nogi (kostki) i łydki. odkurzając byłam bliska paniki, a popołudniu byłam umówiona na pochodzenie po sklepach z mamą, więc wzięłam 25 mg hydro i... nic to nie dało. cały czas senność taka, że ledwo wyszłam z domu, w sklepach ciężko, stres niezbity, łydka 'boli', takie pojebane uczucie jakbym miała ją krótszą Oo

więc dzisiaj hydro nie pomogło, ostatnio trochę, więc idąc tym tropem, może jutro będzie lepiej:))
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
22 mar 2015, 20:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Don Kamillo 27 cze 2015, 19:04
Nie ma cudów. Hydroksyna to słaby lek, bardziej usypiacz. na lęki jakieś benzo (alprozpam). Bynajmniej mnie nie muli, a poniekąd maskuje złe samopoczucie po 20-30 minutach ;)

Powodzenia, i zdrowia życzę ;)
A pierwsza kwestia, w sumie najważniejsza to zawsze wierzyć w siebie nawet po najcięższych przejściach..
Offline
Posty
507
Dołączył(a)
18 sty 2015, 18:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez KoalaLala 27 cze 2015, 19:35
Don Kamillo napisał(a):Nie ma cudów. Hydroksyna to słaby lek, bardziej usypiacz. na lęki jakieś benzo (alprozpam). Bynajmniej mnie nie muli, a poniekąd maskuje złe samopoczucie po 20-30 minutach ;)

Powodzenia, i zdrowia życzę ;)


Skonsultuje wszystko co tutaj radzicie z psychiatrą

dzięki :)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
22 mar 2015, 20:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez rinakata 29 cze 2015, 20:22
Witajcie. Kolejny raz wróciłam do escitalopramu. Po tym leku bardzo przytyłam - przekonałam się o tym gdy je odstawiłam, waga zaczeła spadać. Jestem pewna że to od tego bo gdy wrociłam do tego loku znów zaczęłam tyć- i waga wraca do punktu gdy wcześniej brałam lek :/ A biorę go w dawce 5 mg - mialam zwiekszyc ale czuje że poki co ta dawka bardzo mi pomaga. Wcześniej też. Biorę je około 3 tygodni może trochę ponad - i już przybrałam ponad 3 kg.... :/
A nie może mi się zwiekszac waga ponieważ mam problemy z jajnikami a u mnie większa waga rownia się większe stadium choroby...
Wcześniej probowalam z sertaliną ale nie dzialala - już ktoryś raz probowalam brat serte ale nic.. bylam nerwowa, lęki nie mijały.
brałam wredy 50 mg. Co mam teraz zrobić żdeby zatrzymać tycie ? Jem normalnie.
Na jaki inny lek moge zmienić ktory nie powoduje wzrostu wagi !? Help...
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lu_80 29 cze 2015, 20:31
rinakata, nie mam pojęcia. Ja jadę na 20mg i nie mam wahań w wadze.
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez rinakata 29 cze 2015, 20:59
20 mg na escitalopramie czy citalopramie ?
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lu_80 29 cze 2015, 21:02
Esci.
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez rinakata 29 cze 2015, 21:04
No to faktycznie... aż zazdroszczę.. Lek działa na mnie dobrze. Ale jeśli waga będzie szła do góry w takim tempie to już nie będzie tak dobrze... Nie wiem co mam robić.
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez mada1987 30 cze 2015, 06:53
Ja przez rok brania esci przytyłam 10 kg, przestałam uprawiać jakikolwiek sport, dbać o to, co jem. Teraz jestem na diecie i schudłam 5 kg, ale nie odpuszczam i chcę wrócić do swojej wagi. Uważaj po prostu na to, co jesz, znajdź odpowiadającą sobie dietę, odrzuć fast foody, cukier..Ja nie jem makaronów, ryżu, pieczywa, słodyczy, tłustych rzeczy i chudnę...Jest lato, wypoczywaj aktywnie, pływanie, spacery etc.
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lu_80 30 cze 2015, 17:19
mada1987, wpierw lęk musi pozwolić cokolwiek zrobić ;)
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez mada1987 30 cze 2015, 19:15
Ok, ruszać się nie trzeba, jak ktoś nie czuje się na siłąch, ale jeść bez opamiętania też nie trzeba. Wiadomo, że się ma większe łaknienie i od tego się przybiera, ale można kupować rzeczy lekkostrawne, małokaloryczne i nimi się najadać. W depresji, czy bez, człowiek je co dziennie :P Od żarcia się tyje, a nie od tabletek :P
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Patryk29 30 cze 2015, 21:20
mada1987 napisał(a):Ok, ruszać się nie trzeba, jak ktoś nie czuje się na siłąch, ale jeść bez opamiętania też nie trzeba. Wiadomo, że się ma większe łaknienie i od tego się przybiera, ale można kupować rzeczy lekkostrawne, małokaloryczne i nimi się najadać. W depresji, czy bez, człowiek je co dziennie :P Od żarcia się tyje, a nie od tabletek :P
'

Nie koniecznie, leki zatrzymuja wode w organizmie i moga wplywac niekorzystnie na metabolizm. Przy takiej mircie czy mianserynie, nawet jakbys wode pila sama z chlebem suchym to i tak przytyjesz. :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lu_80 30 cze 2015, 21:25
2 tyg na 20 mg. Na razie "dupy nie urywa".
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez mada1987 30 cze 2015, 23:36
Patryk29 napisał(a):
mada1987 napisał(a):Ok, ruszać się nie trzeba, jak ktoś nie czuje się na siłąch, ale jeść bez opamiętania też nie trzeba. Wiadomo, że się ma większe łaknienie i od tego się przybiera, ale można kupować rzeczy lekkostrawne, małokaloryczne i nimi się najadać. W depresji, czy bez, człowiek je co dziennie :P Od żarcia się tyje, a nie od tabletek :P
'

Nie koniecznie, leki zatrzymuja wode w organizmie i moga wplywac niekorzystnie na metabolizm. Przy takiej mircie czy mianserynie, nawet jakbys wode pila sama z chlebem suchym to i tak przytyjesz. :mrgreen:


Chleb jest kaloryczny :). Jedz otręby, to na pewno nie przytyjesz :P. Bez przesady, cudów nie ma, tyje się od żarcia, nie leków, czy wody. Tyjesz, jeśli mniej spalasz, niż przyjmujesz. Warto przyjrzeć się swojemu jadłospisowi i wywalić zbędne śmieci albo zamienić je na o połowę mniej tuczące i gwarantuję, że nic się nie będzie w organiźmie zatrzymywać, a na pewno nie tłuszczyk ;)
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do