ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Pomocy!!!

przez tofik1986 12 paź 2010, 10:37
O 9 wzięłam pierwszą tabletkę Mozarinu, coś sie dzieje, czuję jak mi serce wali, mam dreszcze, trzęsą mi sie ręce, i dostałam strasznej biegunki, czuje ścisk w gardle....czy to normalne i kiedy przejdzie....i czy wogóle....zaczynam panikować a to nie dobrze....w moim przypadku....
Ostatnio edytowano 13 paź 2010, 17:34 przez Amon_Rah, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przenoszę do tematu o Mozarinie.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
06 paź 2010, 11:23

Re: Pomocy!!!

Avatar użytkownika
przez linka 12 paź 2010, 10:43
Czy w ulotce są wymienione takie możłiwe skutki uboczne?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Pomocy!!!

przez tofik1986 12 paź 2010, 10:44
są wymienione takie oprócz uczucia duszności i drżenia...ale po za tym żeby tak po pierwszej tabletce....
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
06 paź 2010, 11:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Pomocy!!!

przez miko84 13 paź 2010, 11:14
Serotonina tak działa na niektórych. Jak objawy będą za silne to lekarz zmniejszy dawkę lub zmieni lek. Większość niestety musi przeczekać jakieś skutki uboczne, bo po czasie czasami mijają i lek zaczyna pozytywnie działać.
miko84
Offline

WItam

przez ewunia1212 15 paź 2010, 20:11
Mozarin byl dla mnie straszna porazka mam teraz prefexine-{venlafaxinum} czy mial ktos z was ten lek jestem otepiała mam tylko nadzieje ze to przejsciowe.prosze podzielcie sie doswiadczeniem.pozdrawim
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
13 kwi 2010, 13:19

Re: Lexapro.

przez depresyjny 15 paź 2010, 21:39
Tak to jest z tymi lekami. Odstawia się i próbuje nowe. ehh....Ja brałem pół roku venlafaxynę, ale doszedłem do wniosku że nic już się nie posuwa do przodu a większe dawki wywołują skutki norradrenalinowe, więc przeskoczyłem na escitalopram....
Lekarz mówi że takie zmienianie nawet po długim braniu to normalka, nawet potrzeba i czekanie na zatrybianie coraz to nowych leków to normalna kolej rzeczy i że jest duża szansa, że./..................hehe....nie chce mi się pisac.........
depresyjny
Offline

Re: Lexapro.

przez izaiza111 17 paź 2010, 09:47
fobia,
Co u Ciebie?Jak sie czujesz?
Ja miałam dobry tydzień ale dzisiaj niestety znowu jestem jakaś roztrzęsiona.Chyba będę chora,bo boli mnie gardło.Dzieci wyzdrowiały to teraz czas na mnie.
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez fobia 17 paź 2010, 10:42
izaiza111, no na razie jest różnie, raz lepiej raz gorzej, ale coraz rzadziej wspomagam się zomirenem więc chyba wszystko idzie naprzód ;)
Roztrzęsiona faktycznie możesz być przez chorobę, ja zawsze jak coś mnie bierze to od razu i nerwiczka daje o sobie znaki ;)
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez _Pete_ 19 paź 2010, 18:38
Mam zamiar potestować lexapro. Czy z Waszych doświadczeń wynika, że się po nim tyje? Chętnie bym przytył...
_Pete_
Offline

Re: Lexapro.

przez izaiza111 19 paź 2010, 18:43
Ja jak na razie nie przytyłam.Na początku za to strasznie schudłam.Miałam totalny jadłowstręt
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez _Pete_ 19 paź 2010, 18:48
Bad news:/ Ktoś jeszcze coś podpowie?
_Pete_
Offline

Re: Lexapro.

przez fobia 19 paź 2010, 20:57
_Pete_, ja też na nim nie przytyłam :D

[Dodane po edycji:]

izaiza111, jak się czujesz?
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez zaqzax 19 paź 2010, 21:29
Ktoś się orientuje czy ktokolwiek brał dawkę większą niż 20mg ?
czyli np. 25 czy 30mg ?
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Lexapro.

przez fobia 19 paź 2010, 21:57
zaqzax, ja doszłam tylko do 10mg, ale chyba czytałam ,że 20mg to max jaki mozna brać
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości

Przeskocz do