ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Re: Lexapro.

przez izaiza111 30 wrz 2010, 14:20
My zawsze się będziemy bać :smile: Ile miałaś przerwy w braniu leku?
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez fobia 30 wrz 2010, 14:38
izaiza111, ostatnim razem jekieś 5 miesięcy tylko :cry:
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez izaiza111 30 wrz 2010, 15:01
To u Ciebie nie będzie tak zle :smile: Szybciutko wskoczysz na 10mg i będzie coraz lepiej :smile: Tego Ci życze.
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

przez fobia 30 wrz 2010, 20:43
izaiza111, dziękuję Kochana :*
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez zaqzax 30 wrz 2010, 21:57
czy odczuwał ktoś z Was po tym leku silne pobudzenie, napięcie i nerwowość ?
bo ja przy dawce 20mg odczuwam dosyć spore pobudzenie i silne napięcie, przez
to jestem bardzo nerwowy, do tego pocę się mocno.
czy jest to objaw który minie ? jeśli tak to po jakim czasie ?

wkurzaja mnie juz te leki, dzisiaj czuje mniejsza depresje ale wieksze napiecie co
objawia sie taka drazliwoscia i pobudzeniem, ciagle sie to tak waha, jak nie jedno
to drugie.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Lexapro.

przez Moolik 30 wrz 2010, 23:04
a jak długo zazywasz 20 mg napewno nie długo i to efekt na zwiekszenie dawki napewno minie ;]
Moolik
Offline

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez zaqzax 30 wrz 2010, 23:41
Moolik napisał(a):a jak długo zazywasz 20 mg napewno nie długo i to efekt na zwiekszenie dawki napewno minie ;]


po raz kolejny zwiekszam dawke do 20mg, biore ją równo tydzień.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Lexapro.

przez izaiza111 01 paź 2010, 07:05
Zgadzam się,może to być efekt zwiększania dawki.Ja nie mogę jeszcze nic powiedzieć,bo 15mg biore dopiero 3 dzień.

[Dodane po edycji:]

fobia,
Jak się dzisiaj czujesz?Ja się czuję w miarę dobrze ale cały czas myślę o tym kiedy poczuję się zle :shock: Na siłe się czymś zajmuję.Ja się boję,że po tym leku coś mi się stanie i umrę :( Zazdroszcze ludziom,którzy biorą tabletki i nie boją się.Ja się boję wziąć nawet paracetamol
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez fobia 01 paź 2010, 11:54
izaiza111, wkońcu przespałam całą noc bez lęku :smile: przez to czuję się nieco lepiej, od dziś biorę 10 mg. Nie bój sie po tym leku nic Ci się nie stanie i nie umrzesz, ale wiem ,że nie latwo konrtrolować taki myśli ;)
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez izaiza111 01 paź 2010, 12:07
fobia,
Cieszę się,że jest Ci lepiej :smile: Ja już bym chciała,żeby to były 2 tyg. i zaczęło coś lepiej działać.Teraz siedze i mam takie lekkie zawroty głowy.Nie wiem czy to od leku czy z nerwów.
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez Moolik 01 paź 2010, 12:52
zaqzax no wiec nie ma sie co martwic ja jak z 5 mg przechodziłem na 10 miałem podobnie teraz jest ok tzn nie ma juz skutkow ubocznych ale leki wciaz sa i mam zamiar zwiekszyc do 15 zobczymy jezeli to nie pomoze to siegam po seroxat bo juz serio nie wiem czego probowac
Moolik
Offline

Re: Lexapro.

przez fobia 01 paź 2010, 14:01
izaiza111, już nie jest tak dobrze jak było rano ;/ po tabletce zaczęlo mi się kręcić w głowie i czuję się trochę skołowona :roll: no ,ale trudno , trzeba jakoś prztrwać ;)
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez izaiza111 02 paź 2010, 07:06
fobia,
Ja od wczoraj też mam zawroty głowy.Nawet jak się budze w nocy to je czuję.Nienawidze ich,zawsze wywołuję we mnie lęk :(
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez fobia 02 paź 2010, 10:50
izaiza111, te zawroty są nieprzyjemne, ale przejdą. We mnie też zawsze wzbudzają niepokój
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do