ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Picia 01 sie 2014, 14:31
dziś mi mija 3 tydzień z esci...
trochę uboków minęło, jest trochę energii i trochę "nieswojości"
zobaczymy co dalej
jednak myśli ciążą
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
27 lip 2014, 00:29

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez braksił22 01 sie 2014, 16:35
U mnie trzeci dzień i jest masakra. Stany otępienia, nasilone lęki, piski w uszach, senność i wyczerpanie, a najgorsze są te jazdy z serduchem, które zwolniło na maxa. Niby rytm zatokowy, ale wywołuje to u mnie niepokój.
Od jutra przechodzę na dawkę 10 mg i już się obawiam, że będzie jeszcze gorzej, niż jest.
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Chada 01 sie 2014, 16:38
braksił22 napisał(a):U mnie trzeci dzień i jest masakra. Stany otępienia, nasilone lęki, piski w uszach, senność i wyczerpanie, a najgorsze są te jazdy z serduchem, które zwolniło na maxa. Niby rytm zatokowy, ale wywołuje to u mnie niepokój.
Od jutra przechodzę na dawkę 10 mg i już się obawiam, że będzie jeszcze gorzej, niż jest.


U mnie po tygodniu na 10mg oprócz silnego pocenia nic się nie działo złego.Nasilony niepokój może trochę.I ciężko było usiedzieć bez machania ręką nogą albo nawet ruchów głową w kolejce do lekarza jak już siedziałem sam.Ale przez to ierwsze zdanie musiałem odstawić i nie wiem co teraz brać ;/

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 00:20

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 01 sie 2014, 16:47
braksił22, mi na poczatku esci serducho waliło jak oszalałe. U każdego jak widać inaczej.

Chada, trzeba było przetrzymac początki, pocenie przeszloby
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Chada 01 sie 2014, 17:00
Tojaaa napisał(a):braksił22, mi na poczatku esci serducho waliło jak oszalałe. U każdego jak widać inaczej.

Chada, trzeba było przetrzymac początki, pocenie przeszloby


Wątpie na citalopramie było to samo 3 tygodnie i to wcale nie łagodniało.Wszystkie objawy ustępują ale nie to.Tak się nie dało żyć.Wiesz jaka ulga jak ciało normalnie suche bez escitilu :mrgreen: Ale psychika dalej w marnym stanie :roll:

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 00:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez braksił22 01 sie 2014, 17:00
Wybaczcie, miało być "piąty dzień" a nie "trzeci".

Chada
Pocić to raczej się nie pocę, a na pewno nie teraz. Owszem, jak były te upały, a ja zacząłem brać esci, to coś tam się pociłem, ale to chyba normalne.
Niepokój ruchowy jest przy mnie już od bardzo dawna, więc i teraz go mam. Ja muszę nawalać nogą, tak jak to moja świętej pamięci babcia mówiła, jakbym na maszynie szył.

Tojaaa
No mi ogólnie szaleje to serducho. Zwolniło strasznie, ale jak tylko chwyta mnie lęk, to zaczyna nawalać.
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Chada 02 sie 2014, 14:44
Kurde mam spory problem.Bo wróciłem do Esci bo depresja i lęki mnie męczyły coraz mocniej.Nie brałem tydzień.Odetchnąłem trochę od tego pocenia po esci ale jednak muszę brać bo pomaga a bez leku jeszcze gorzej.Problem też w tym że w wieku dojrzewania miałem nerwice i pociłem się na tle nerwowym.Z wiekiem to odeszło.Już wtedy przez to czasem dostawałem kurwicy ale szczęście że z wiekiem to minęło.Teraz po tym leku ciężko się ruszyć bo zaraz człowiek cały mokry pocenie poziom hard po Esci.Lekarka zmieniła mi na Trazodon ale po nim ciężko się na nogach utrzymać i działa dość dziwnie usypiająco esci działa super tylko to ale właśnie.Perspi blocki to nie mają do tego startu.Bez esci źle z esci z czasem również nie fajnie. :( Macie jakiś pomysł? Bo wstyd mi jak trochę pochodzę i co chwilę muszę się wycierać.Mokry jestem na całym ciele a to i tak z czasem nie mija po tym leku.Wszystkie uboki przechodzą a to nie.Dlaczego nigdy nie może być normalnie ;/ Faken czuję już sól na sobie jprd :D

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 00:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 02 sie 2014, 14:59
Chada, ile brałeś esci zanim odstawiłes?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Chada 02 sie 2014, 15:04
Tojaaa napisał(a):Chada, ile brałeś esci zanim odstawiłes?


Tydzień ale miałem doświadczenie z citalopramem i po 3 tygodniach na nim to też nie przeszło.Najgorsze że to lek który rzeczywiście mi pomaga a to lanie wody z niego to na najmniejszej dawce już jest.

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 00:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 02 sie 2014, 19:24
Chada, myśle, ze za szybko odstawiłes, 3 tygodnie to krótko, przeszłoby pocenie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez ponuryżniwiarz 02 sie 2014, 19:24
Nie bierz trazodonu rano bo to lek na spanie w małych dawkach jest, bierz całość wieczorem, po dłuższym stosowaniu może pocenie zniknie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
23 lip 2014, 21:44

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Laura1234 04 sie 2014, 20:37
Ponuryżniwiarz uwielbiam twój nick i ten obrazek. Co do pocenia rąk to miałam tak na wszystkich antydepresantach ale to znikało po 2 tygodniach.:)
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Osa1 04 sie 2014, 23:06
Uwierzylam kiedyś , ze przestanę sie pociec a tu esci tez poty... Mam tego gowna dosc
Offline
Posty
136
Dołączył(a)
26 lis 2013, 19:47
Lokalizacja
W krainie marzen...

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez braksił22 05 sie 2014, 00:10
Każdy inaczej reaguje na lek. Ja np. w ogóle się nie pocę po esci, ale za to mam szereg innych uboków. Jestem dopiero na początku leczenia esci, więc mam nadzieję, że uboki miną z czasem.

Teraz od 2 dni biorę 10mg i nie zauważyłem jakiegoś specjalnego nasilenia objawów.
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

Przeskocz do