ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ashleigh 26 kwi 2014, 19:31
lunatic napisał(a):Ashleigh,
jak ktoś będzie o coś pytał i bede znał odpowiedź to nic nie stoi na przeszkodzie zebym napisał, chodzi o to ze będzie to już o leku o ktorym jest ten dział, Elmopl tez pewnie bedzie tu dawać znać jak idzie jej leczenie bo bierze esci, ja o tym leku konkkretnie na swoim przykladzie moge powiedziec tylko tyle ze go przez tydzien bralem i bylem spiacy cały ten tydzien :D

Ok, rozumiem.
Ale nie bedzie i tak samo.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez emii 26 kwi 2014, 19:54
biore escilopram juz pol roku i znacznie poprawil on moja sprawnosc umyslową. Wczesniej ciezko bylo mi myslec, a teraz jest lepiej. Ale symptomy depresji nadal sie utrzymuja..
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 19:50

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez tomek0700 26 kwi 2014, 20:12
jaka bierzecie dawke escitalopram? ma mocniejsze dzialanie od citalopramu? Pani doktor mi kazala brac 5 mg i ew zwiekszyc jak 5 mg nie pomoze, glownie na biegunki ale podczas stresow nerwow caly uklad pokarmowy mi wariuje

i jeszcze pytanko do osob ktore z chodzily z tego leku, jakies objawy fizyczne mieliscie?
Offline
Posty
88
Dołączył(a)
06 sie 2012, 13:01

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ashleigh 26 kwi 2014, 22:15
tomek0700 napisał(a):jaka bierzecie dawke escitalopram? ma mocniejsze dzialanie od citalopramu? Pani doktor mi kazala brac 5 mg i ew zwiekszyc jak 5 mg nie pomoze, glownie na biegunki ale podczas stresow nerwow caly uklad pokarmowy mi wariuje

i jeszcze pytanko do osob ktore z chodzily z tego leku, jakies objawy fizyczne mieliscie?

Tez biore 5 mg. Od miesiaca dopiero zaczelam ten lek, w poniedzialek minie.
Co sie dzieje po skonczeniu leczenia tym lekiem nie wiem.

Calkiem dobrze do tej pory pracuje, ale dopiero od 2, 3 dni. Mialam zawroty glowy, az nie moglam chodzic.
Pisze, bo nie wiem, czy czytales wczesniejsze posty.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez littentree 26 kwi 2014, 22:37
Byliście senni na początku zażywania Esci? Dodatkowo mam powiększone źrenice i chwilami jestem nerwowy na zmianę z sennością. Nie wiem czy to Esci czy działanie Karbamazepiny...
littentree
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ashleigh 26 kwi 2014, 23:17
littentree napisał(a):Byliście senni na początku zażywania Esci? Dodatkowo mam powiększone źrenice i chwilami jestem nerwowy na zmianę z sennością. Nie wiem czy to Esci czy działanie Karbamazepiny...

Ja bylam senna, ale dopiero pozniej, jakis tydzien po wzieciu dawki tych 5 mg.
Teraz rano mam problem, bo chodze spiaca, ale potem przechodzi...coraz mniejsze uczucie bycia spiaca, ale mam teraz problem, ze mi sie nic nie chce. Zmuszam sie do pracy w domu. Ale potem przechodzi, i to sie zmienia na lepsze, to znaczy mniej sie zaczynam czuc spiaca. Biore lek na noc, razem z Gaba 500 mg. ( juz pisalam wczesniej) Teraz codziennie zaczyna byc lepiej od jakis 2, 3 dni.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez littentree 27 kwi 2014, 06:09
Hej,

Miał ktoś z Was po Esci coś takiego jak kopanie nogami w łóżku razem z bezsennością? Dzisiaj pierwszy raz to miałem. Jestem na Esci 10mg trzeci dzień.
littentree
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 27 kwi 2014, 13:10
Co tu tak cicho? Dark wszystkich pogonił? :D
Byliście senni na początku zażywania Esci? Dodatkowo mam powiększone źrenice i chwilami jestem nerwowy na zmianę z sennością. Nie wiem czy to Esci czy działanie Karbamazepiny...
Ja akurat zwiększonej senności nie miałam, ale chyba jestem tu wyjątkiem. To znaczy byłam senna, ale nie bardziej niż przed lekiem. Łączę to raczej z osłabieniem organizmu chorobą, bo ogólnie byłam bardzo słaba (fizycznie i psychicznie) i się, że tak powiem, pokładałam, kiedy tylko mogłam. Jeśli chodzi o źrenice to nie sprawdzałam w lustrze, ale miałam takie wrażenie, że oczy wybałuszam ;). To pewnie przez ten efekt ogólnego rozdygotania, podkręcenia, nerwowości właśnie.

Jeśli chodzi o nogi to nie wiem. Nie cierpię na bezsenność, wręcz zasypiam błyskawicznie. A co tam moje nogi wyprawiają, gdy ja śpię, tego to już nie wiem :D
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez pimpek82 27 kwi 2014, 15:33
Ashleigh, bardzo Ci dziękuje za odpowiedź.Dalas mi nadzieje,że mogę sie pozbyć tych zawrotow,bujanek.
U mnie jest tak,ze caly dzień je mam z krótkimi przerwami i tak od roku.czasami zdazy mi sie dzień bez,ale takich dni jest mało.Wtedy az skacze z radości :).Jak sie czymś zajmę np. Sprzątaniem to w tym momencie ich nie czuje.Czyli to siedzi w psychice a nie ze cos mi fizycznie dolega.
I tak sie zastanawiam czy waro wchodzić w lek i brać go miesiącami czy nie i czekać z nadzieja,ze przejdą te bujanki?
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
28 mar 2013, 10:42

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ashleigh 27 kwi 2014, 21:06
pimpek82 napisał(a):Ashleigh, bardzo Ci dziękuje za odpowiedź.Dalas mi nadzieje,że mogę sie pozbyć tych zawrotow,bujanek.
U mnie jest tak,ze caly dzień je mam z krótkimi przerwami i tak od roku.czasami zdazy mi sie dzień bez,ale takich dni jest mało.Wtedy az skacze z radości :).Jak sie czymś zajmę np. Sprzątaniem to w tym momencie ich nie czuje.Czyli to siedzi w psychice a nie ze cos mi fizycznie dolega.
I tak sie zastanawiam czy waro wchodzić w lek i brać go miesiącami czy nie i czekać z nadzieja,ze przejdą te bujanki?

Bujanki nie przejda, skoro Twoj lekarz stwierdzil, ze masz je na tle emocjonalnym. Ja sie mordowalam prawie 2 lata, a ostatnie miesiace to byl koszmar-wiecznie pijana, lacznie z przewracaniem sie. I jeszcze poszlam do laryngologa, przywalil mi lek, ze niby mam oczoplas. Po 6 tyg. juz nie chodzilam wogole, bo kolowalo mi sie w glowie, ze hej. Jak przyszly sprawy miesieczne, to jeszcze i bol glowy, niespanie i nerwy zszarpane do reszty.
Biore to ESC, biore hormony, choc nie ustalo u mnie, to co kiedys ustanie, i jest o wiele lepiej.
W sumie stan mojej psychiki nie byl zly, ale zawroty glowy sparalizowalo moje zycie i rodziny. Teraz sie to odbudowuje. Bedzie kochana dobrze, nie zarzucaj leczenia, bo i ja na to liczylam, i zmarnowalam czas tylko.
Nie marnuj go, a ESC wystarczy brac przez pol roku minimum. Sama bedziesz wiedziala.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez littentree 27 kwi 2014, 21:12
Zazulka napisał(a):Co tu tak cicho? Dark wszystkich pogonił? :D
Byliście senni na początku zażywania Esci? Dodatkowo mam powiększone źrenice i chwilami jestem nerwowy na zmianę z sennością. Nie wiem czy to Esci czy działanie Karbamazepiny...
Ja akurat zwiększonej senności nie miałam, ale chyba jestem tu wyjątkiem. To znaczy byłam senna, ale nie bardziej niż przed lekiem. Łączę to raczej z osłabieniem organizmu chorobą, bo ogólnie byłam bardzo słaba (fizycznie i psychicznie) i się, że tak powiem, pokładałam, kiedy tylko mogłam. Jeśli chodzi o źrenice to nie sprawdzałam w lustrze, ale miałam takie wrażenie, że oczy wybałuszam ;). To pewnie przez ten efekt ogólnego rozdygotania, podkręcenia, nerwowości właśnie.

Jeśli chodzi o nogi to nie wiem. Nie cierpię na bezsenność, wręcz zasypiam błyskawicznie. A co tam moje nogi wyprawiają, gdy ja śpię, tego to już nie wiem :D



Hej,

Z tymi nogami to nie we śnie tylko przebudziłem się dzisiaj wcześniej i nogami zacząłem dziwnie ruszać , w sensie jakbym się zaczął odpychać piętami.

Ktoś tutaj na forum pisał , że miał taki przypadek, ale ten wątek ma prawie 900set stron, więc nawet nie zaczynam szukać tego postu. :)
littentree
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez pimpek82 28 kwi 2014, 14:03
Ashleigh, dziękuje za odpowiedz. Zostawiłam Ci wiadomość na pw.Jak miała bys chwilkę zerknij proszę :)
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
28 mar 2013, 10:42

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 28 kwi 2014, 14:59
tomek0700, ja biorę 10 mg, a zaczynałam od 5 przez 2 dni. Co do efektów odstawiennych - na wszystkich lekach miałam to samo - lekkie zawroty głowy. Co do esci to nie wiem, jeszcze nie odstawiłam.

littentree
, bezsenność miałam, ale kopania nogami nie. Z tym, że każdy może mieć różne skutki uboczne. Obserwuj to i w razie co idź do lekarza.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 28 kwi 2014, 15:04
To jest zespół niespokojnych nóg. Czasem się zdarza podczas leczenia i dobrze to skonsultować z lekarzem.
Luki_is_back
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości

Przeskocz do