ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Re: Lexapro.

przez izaiza111 14 wrz 2010, 09:20
Witam wszystkich :smile: Ja już biore 3 opakowanie tabletek i jest do dupy.Było pare dni ok ale od wczoraj znowu to samo.Od rana złe samopoczucie i myśli,ze zaraz zemdleje itp.Te tabletki mi chyba nie pomogą :(
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez Zenonek 14 wrz 2010, 09:29
izaiza111,

to na co czekasz ? Zmieniaj lek.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez izaiza111 14 wrz 2010, 09:35
Lekarka kazała mi zwiększyć do 15 mg.
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

przez izaiza111 14 wrz 2010, 09:58
Właśnie zauważyłam.Mogłam się uprzeć,że chce asentre.Teraz jestem zła
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez Zenonek 14 wrz 2010, 10:03
Krwiopij napisał(a):lekarze lubią escitalopram. :mrgreen:
pacjenci mniej. :-|


Wiesz to jest dziwne, bo 3 opakowania= trzy miesiace, po takim czasie jak utrzymuja sie jakies objawy chocby fizyczne jak bezsennosc, napiecie itp itd to normalnie lek zostaje zmieniany..a tu co ? Wszyscy kazuja brac Esci pomimo ?

Czyzby Esci mial "mocne plecy" w Polsce ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez izaiza111 14 wrz 2010, 10:16
Nie wiem czy zwiększenie dawki coś pomoże.Po asentrze w ciągu 3 miesięcy to zapomniałam co to jest nerwica
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez Zenonek 14 wrz 2010, 10:24
izaiza111,

To teraz czas na...Amitryptyline ? zartuje ;)

Zapodaj sobie Seroxat, Fevarin albo Seronil - zaleznie od tego na co lekarz sie zgodzi ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez izaiza111 14 wrz 2010, 10:35
W sumie oprócz tego nieszczęsnego Lexapro brałam tylko Asentre więc nie znam się za bardzo na lekach :smile:
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez Zenonek 14 wrz 2010, 10:37
izaiza111,

To najwyzszy czas poznac temat i odrobic prace domowa....poczytaj sobie o lekach, wykuj na pamiec co trzeba, pozniej zrobimy ci kartkofke a potem sprawdzian :mrgreen:
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez izaiza111 14 wrz 2010, 10:48
Chyba tak zrobię i zaskocze panią doktor,żeby nie myślała,że może wcisnąć mi byle co :D
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Lexapro.

przez realbarca 15 wrz 2010, 20:19
ja tez biore lexapro , od tygodnia, mam nadzieje ze mi pomoże, biore go razem z paroksetyna, bo mam silna depresje
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
16 gru 2008, 12:12

Re: Lexapro.

przez Zenonek 15 wrz 2010, 20:25
realbarca,

ile bierzesz Paro i ile Esci ? Naraz ? to ladna kuracja, cos jeszcze bierzesz ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez rober6666 15 wrz 2010, 20:31
Ja biore juz chyba z 3-4 tyg escitalopram jako jeden z leków w CHAD
Co dziwne, na początku zero uboków, absolutne zero i bardzo szybka poprawa samopoczucia.
teraz zaczęly wystepowac dopiero uboki w postaci szczękościsku, nerwowości,nadpobudliwości, jadlowstrętu.
ale to i tak cud , że jakiekolwiek SSRI tak długo biorę. Brałem WSZYSTKIE i zawsze po 3 dniach max kończyłem w ciężkim stanie
dziwne że uboki dopiero teraz zaczęły występować.
Może ma wpływ tez stresowa sytuacja w jakiej obecnie sie znalazłem?
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Lexapro.

przez Zenonek 15 wrz 2010, 20:41
rober6666,

To powinno minac.

Ale ogolnie poprawa caly czas postepuje ?

Zawsze mozesz sie wspomoc lekiem Heminervin (sprawdz co to jest, ponoc niezly lek) , Spamilanem czy Lyrica, ewentualnie stabilizator uspokajajacy Neurontin jako dodatek... Widzisz ostatnio pojawilo sie kilka lekow ^^ znaczy my sie o nich dowiedzielismy.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do