ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Anna Maria 13 kwi 2014, 11:52
elmopl79, rano i wieczorem. Dalej mam wahania nastroju, niestety, a na to ma wpływ dieta odchudzająca zapewne.
Anna Maria
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 13 kwi 2014, 11:53
Ashleigh,Jestem ciekawa czy esci faktycznie spowalnia akcje serca,a jak jestem na dziennym,to mam okazje to zbadać.
Bo jedyne co mi sie tam podoba(no oprócz wspanialych ludzi),to ta,ze zkecaja wszelkie badania.Mnie juz tak przebadali,ze w życiu nie mialam zrobionych tylu badan.Pytali nawet czy chce spironwtrie,a ja glupia pinda powiedzialam,ze nie chce....no ale i tak mialam pirobione kupe badan....

-- 13 kwi 2014, 10:55 --

Kasiontko
A jaka dawke esci bierzesz...?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Anna Maria 13 kwi 2014, 11:57
elmopl79, 30
Anna Maria
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 13 kwi 2014, 12:05
elmopl79,
w jednym z badan na sporej grupie osob spowolnil tętno w porownaniu z placebo ale tylko nieznacznie, o 2 uderzenia na minute, ogolna konkluzja badania jest taka ze i esci i inne SSRI mają wpływ na tętno
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 13 kwi 2014, 12:29
Kasiontko
No przecież pisalas o tym....

Lunatic
No tak mi sie wlasnie wydaje....czasami pielęgniarki maja problem ze zmierzeniem u mnie ciśnienia,bo slysza uderzeń....dlatego wywnioskowalam,ze pewnie obniza tętno.Zreszta cisnienie tez,bo ja za każdym razem jak mi mierzą,to mam90/60.....Raz tylko mialam120/85,ale wtedy to sie czulam tragicznie.....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 13 kwi 2014, 12:35
elmopl79,
to moze Ty senna jestes z tego niskiego ciśnienia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 13 kwi 2014, 12:51
Lunatic
Tez tak myslalam,ale ta senność zawsze pojawia sie miedzy12-13....a o9daja nam leki,wiec bardziej pasuje mi na esci,moze dodatkowo obniza cisnuenie....musialabym zmierzyć cisnienie o tej wlasnie godzinie.
Popoludniu juz mam100/70 i wtedy juz czuje sie ok.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 13 kwi 2014, 12:57
elmopl79 napisał(a):Luki
A jak podnosiles dawki paro,to nie odczuwales takiego"pożaru",w zylach?
Ja tak mialam,cos okropnego.Przez to trafilam na pogotowie z atakiem paniki i walacym sercem.A na pogotowiu trafilam akurat na p.psychiatre i ona stwierdziła,ze to zwykly objaw nerwicowy,ze nie od lekow.....w co wcale sie z nią nie zgodzilam,bo to bylo ewidentnie przy podniesieniu dawki.Wczesniej ani piznuej juz tego nie mialam


Nie, nic takiego nie miałem.
Jedyne skutki uboczne, które miałem na paro cały czas, to nocne zlewne poty i siniaki na nogach, które powstają nie wiadomo skąd.
Okropnie to wygląda, a lato już blisko.
Teraz, gdy 3 dni biorę mniejszą dawkę, to nocne pocenie jest mniejsze, więc to z całą pewnością po lekach, zresztą częsty efekt na dużych dawkach.
Co do ciśnienia i pulsu, to miałem jazdy z tym przed braniem leków. Serce mi szalało, puls skakał. Robiłem ekg i wyszło ok, oprócz pulsu >120 i wysokiego ciśnienia. Ewidentnie na tle nerwowym.
Na lekach to się uspokoiło. Teraz ciśnienie mam od 120/75 do 140/85. Puls 65-75. Dla mnie to dobre ciśnienie, bo cała rodzina ze strony ojca leczy się na nadciśnienie, więc mam po kim mieć podwyższone.
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez ozesek 13 kwi 2014, 13:23
elmopl79 ja też jestem senna po esci po dwóch godz. od jego zażycia, a potem czuję się już lepiej, poza tym staram się już nie stresować tym, że on jeszcze nie działa "tak jak bym chciała" ;) zauważyłam, że większość osób zauważa znaczną poprawę po upływie dwóch miesięcy, a ja biorę go dopiero dwa tygodnie. Już widzę niewielką poprawę, bo np. nie boję się już sama chodzić z pracy na pks'y, przybrałam wreszcie na wadzę i co najważniejsze, zaczęłam czuć się dobrze w pracy (wcześniej jechałam na zwolnieniach). Być może pomógł też mój upór :8): bo ja nienawidzę się poddawać. Tyle razy już przez to przechodziłam i dawałam radę, że poddanie się nie wchodzi już w grę. Niestety z nerwicą tak jest. Albo damy jej wygrać, albo zbierzemy się do kupy i pokażemy kto tu rządzi 8)
"Przechytrzyć lęki"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
17 mar 2014, 14:57

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 13 kwi 2014, 13:28
elmopl79,
Ja juz jestem pewny ze te uczucia oszolomienia i niejasnosci umyslu sa u mnie przez stany lekowe
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 13 kwi 2014, 13:30
lunatic napisał(a):elmopl79,
to moze Ty senna jestes z tego niskiego ciśnienia
Może to być, ale... Ja też mam takie niskie ciśnienie (120/80 miałam tylko w akcie paniki ;)), a wzmożonej senności po leku nie mam. Wręcz przeciwnie, powiedziałabym: trochę mnie nosi, jak po kawie. Elmopl79 chciałaby przestać być senna, a ja chciałabym przestać być "najarana". Każdemu dogodzić się nie da ;) Właśnie mijają 4 godziny od zażycia, chciałaby sobie poleżeć, książkę poczyta i się nie da, bo mnie nosi. Nastawię rosół, niech sobie pyrka, a ja na rower, spuścić parę :D

moze dodatkowo obniza cisnuenie....musialabym zmierzyć cisnienie o tej wlasnie godzinie
Ja specjalnie pytałam lekarki, czy ten lek obniża ciśnienie, bo przy moim tak niskim mogłoby to się nieciekawie skończyć. Powiedziała, że nie powinien. Ale sprawdź, może u ciebie akurat tak jest. Ja jestem pewna, że u mnie nie. A zresztą, co mi tam. Też sobie sprawdzę ciśnienie, w końcu to dwie minutki roboty.

-- 13 kwi 2014, 12:40 --

lunatic napisał(a):elmopl79,
Ja juz jestem pewny ze te uczucia oszolomienia i niejasnosci umyslu sa u mnie przez stany lekowe
Wziąłeś jakiś wspomagacz-uspokajacz kontrolnie i ci po nim przeszło?

-- 13 kwi 2014, 13:08 --

Zmierzyłam
113/71 na prawej i kontrolnie po chwili jeszcze na lewej: 103/65. Jak na mnie to prawie nadciśnienie :D

-- 13 kwi 2014, 13:29 --

ozesek napisał(a):[b]poza tym staram się już nie stresować tym, że on jeszcze nie działa "tak jak bym chciała" ;)
Też się starałam a i tak mnie dopadło. Jak to przy nerwicy: racjonalne tłumaczenie to jedno, a czucie to drugie, i jedno z drugim jakoś nie chcą iść w parze, w każdym razie nie w tym samym momencie :-|
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 13 kwi 2014, 14:45
Cześć. Ale dziś leniwo spiacy dzień. Chodzę snieta i co chwila chce mi sie spać. Czekam juz na wtorek i wizytę u dr. Ciekawe co mi powie, czy ja jestem takim opornym przypadkiem, ze esci i paro nie działa jak trzeba? Czy podwyższy dawkę paro czy zmieni mi znów lek..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 13 kwi 2014, 14:47
Na pewno podwyższy Ci dawkę paro, która na lęki wynosi 40 mg. Dopóki nie będziesz brała odpowiednio długo takiej dawki, a może trochę niższej, nie będziesz wiedziała, czy paroksetyna Ci pomoże, czy nie.
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 13 kwi 2014, 15:09
Zazulka,
zmniejsza sie po benzo, nasiliło mi sie to po fluo i kiedys ten sam stan nasilil sie po jednym leku aktywizujacym, ktory z czasem coraz bardziej nasilał lęki, wychodzi z tego ze nasilenie stanow lękowych daje takie objawy

-- 13 kwi 2014, 14:14 --

myliłem to kiedyś z osłabieniem i brakiem energii i pewnie dlatego wszystko pobudzające co brałem tylko mi to jeszcze bardziej nasilało, bo nie w tym był problem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do