ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 kwi 2014, 19:27
dzis zarzylem piwerwsze pol tabltki, zobaczyny co bedzie sie dziaalo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 kwi 2014, 19:28
Ja na paro mialam ta sennos na początku,potem przeszlo
Na esci tez ta senność wystapila,byla wręcz okropna,trochę przeszlo,ale pozostala ta senność popoludniowa,ktora zazwyczaj daje się czymś zająć,ale od ostatnich paru dni,jest to a wykonalne....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 11 kwi 2014, 19:28
elmopl79,
tu pisze np ktos kto ciągle jest senny po SSRI i mu to nie przechodzilo, niektorzy pisza ze pomogło dolozenie Wellbutrinu, niektorzy pisza ze pomogła zmiana pory przyjmowania leku
http://www.healthboards.com/boards/depr ... iness.html
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 11 kwi 2014, 19:32
To ja mam tak, że mi się normalnie wszystko chce. Ani nie mam lenia ani nie jestem jakoś pobudzona. Co do senności. Po każdym SSRI więcej spałam i do tego np. w dzień, ale takich akcji, że usypiam na siedząco nie miałam.
elmopl79, ewentualnie poczekaj do wizyty u swojego lekarza. Zazulka, mi też powiela skakała, brałam magnez i nic (może za krótko). Przeszło mi na esci ;).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 kwi 2014, 19:36
sennosc mi nie grozi gdyz aby zasnac zazywam leki nasenne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 kwi 2014, 19:41
Inez
U Ciebie to moze ten lamitrin zadzialal..
ja tez go mialam zaleconego,ale jak uslyszalam,ze to na padaczkę,to sie wystraszylam....moze zamiast zwiększać esci,powinnam jednak wziasc ten lamitrin.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 11 kwi 2014, 19:42
elmopl79,
z drugiej strony moze to byc celowy efekt dzialania leku przez jego dzialanie wyciszające, w tym badaniu http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23809402
nadmiernej senności po paroksetynie doszli do wniosku, ze to nie jest efekt uboczny leku tylko ze to jest jego farmakologiczne dzialanie i ze to jest korzystny efekt, moze w przypadku esci jest podobnie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 11 kwi 2014, 19:46
wieslawpas
Tylko bądź cierpliwy. Nie zrażaj się początkowym gorszym samopoczuciem i daj szansę lekowi, żeby się rozkręcił.
Ja też miałem dokuczliwe stany napięcia fizycznego i psychicznego, ataki paniki, bardzo duże problemy ze snem i antydepresant naprawdę mocno mi pomógł.
Wiem, że lubisz skakać po lekach, zmieniać je, jak tylko pojawią się skutki uboczne, ale tak robiąc nigdy sobie nie pomożesz.
Cierpliwości i wytrwałości życzę.
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez wisnia80 11 kwi 2014, 19:55
elmopl79 napisał(a):Wisnia
Ty to nie bądź taka wisnia,jeśli nie masz takich objawów,to lepiej sie nie wypowiadaj w tej kwestii,bo guzik wiesz na ten temat.....a szkoda!


A właśnie że będę się wypowiadał. :mrgreen:
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 kwi 2014, 20:00
Lunatic
Ale mnie po jakims czasie ok.3tyg.ta senność na paro przeszla.....fakt bylam wtedy jeszcze na polowce tabletki,ale jak zwiekszylam na cala ta senność sie nie pojawila.Ale za to mialam uczucie pożaru w zylach....o kurcze,to bylo cos potwornego.Normalnie ogien,nie cieplo,tylko ogien Serce walilo mi jak nie wiem i dostalam ataku paniki....no i wtedy trafilam na gogotowie:)

-- 11 kwi 2014, 19:04 --

Inez
lekarka Ci powiedziala,ze lamitrin nie daje skutków ubocznych?
Mnie tam lekarz nic nie wytlumaczyl,poza wykresem.Narysowal krzywa lamana i powiedział,ze to jest mój obecny nastrój,poczym na tym samym wykresli walna dluga pizioma krechę i powiedział,ze tak będzie po lamitrinue:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 11 kwi 2014, 20:00
elmopl79, może, nie wiem. Może jakbym zaczekala jeszcze z tydzień to by mi Lamitrin nie był potrzebny, bo by się uspokoilo wszystko samo.
Co do tego, że ten lek jest na padaczkę, ale też jest na CHAD. Tak jak hydroksy na uczulenie ;). Mi lekarka wyjaśniła wszystko, więc się nie obawiałam. Zero skutków ubocznych, więc lajcik.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 11 kwi 2014, 20:45
Hejelmopl u mnie..hmmm zapracowana bez chwili na lenistwo:-) ogólnie ok...a tak jak mam się czegoś czepić to od dwóch tygodni czuję że nie dosypiam-a śpię 7_8 godzin, bo rano ciężko jest mi się rozkręcić, delikatne uciski w klatce, jakaś delikatne przygnebienie.Ostatnio mam pod górkę w pracy młyn, prywatnie-śmierć w rodzinie, mąż za granicą i na święta nie wraca :-( to tyle marudzenia:-) czuję żę funkcjonuję normalnie, brak lęków, jestem odważniejsza, silniejsza a i najwazniejsze przeszły bóle miesiączkowe, a doskierały mi ogromnie, bez tabletki nie wyszłam z łóżka- rewelacja

-- 11 kwi 2014, 19:49 --

Przypomiało mi sie że skarżylam sę na libido i rozmawiałam o tym z lekarzem który stwierdził że elicea nie powinna mieć na to wpływu...hmmmczas na zmiany...w zwiazku
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 11 kwi 2014, 20:53
Ellora
To bardzo,bardzo sie ciesze!!!Jestes kolejna osoba-przykladem jak powinien zadzialac lek i jak powinno wygladac leczenie koorwucy:brak lęków,poprawienie nastroju,motywacja,odwaga,sila....o to wlasnie chodzi!!!-przynajmniej ja bym sobie zyczyla takiej kuracji:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 11 kwi 2014, 21:08
Kiedyś miałam podzielną uwagę, pisząc moglam rozmawiać, teraz nie potrafię tak, skupiam się na jednej rzeczy i nie angażuje się w nic poza nią...to mi pasuje.Ale nie spodziewałam się że zasziała na bóle-konanie w moim wydaniu-miesiączkowe :-) jesli wszystko będzie dobrze to w lipcu odstawiam i mam nadzieję że nigdy więcej już nie wróci do mnie to kurestwo i nie przypałęta się inny syf...Unikam slowo, zdrowa, bo odawiam się go, myśle że jeszczeza wcześnie, czekam do lipca.Elmopl nie wiem od czego zależy powodzenie w leczeniu jedni dobrze po jednym leku a tak jak ty po kombinacjach i piszesz ze jeszcze to nie to....nie wspomne juz o osobach które prawie nie ruszyły z miejsca...pozdriam i zawiadam że będę rzadziej pisała.Trzymajcie się :105:
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do