ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 10 kwi 2014, 18:42
Tojaaa napisał(a):margor26, byłaś zadowolona z paro? Jaka dawkę brałas i po jakim czasie poczulas sie dobrze?

Tak bylam zadowolona chodz długo sie rozkrecal ten lek bywaly gorsze dni ale ogolnie czulam sie sobą i czułam że żyję.
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 kwi 2014, 18:42
Lunatic
A od dawna?Miales tak na innych lekach?Czemu tak sie dzieje?
Wtedy na początku brania esci,wlasnie taki stan doprowadzam mnie do ataków paniki...
To uczucie nie swojego umyslu jest okropne....Jak temu zapobiec,zmienic lek?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 10 kwi 2014, 18:45
Tojaaa napisał(a):margor26, byłaś zadowolona z paro? Jaka dawkę brałas i po jakim czasie poczulas sie dobrze?


zapomnialam napisac bralam przez 2 tyg 10mg potem 20 po miesiacu juz bylo w miare dobrze
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 kwi 2014, 18:46
Margor
Ja na paro mialam dokladnie to samo.Czulam,ze żyje,czulam normalność,choć czasami byly i gorsze dni,ale nie tak jak na esci.....

Co z tego,ze nie mam lekow,jak czasami powraca to uczucie niejasnoaci umyslu,i braku możliwości zapanowania nad nim,tak jakby to nie byl mój umysl,a to uczucie jest przerażające,dolujace u sprawia,ze codziennie o tym myślę.Czy to przejdzie?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 kwi 2014, 18:46
elmopl79,
od paru dni po zaczęciu fluo, mialem tez na innych SSRI ale przechodzilo mi to po tygodniu, dwóch, we wtorek mam wizyte u lekarza, zapytam go o co z tym chodzi, czy to przejsciowy skutek uboczny czy moze byc taka stała reakcja na wzrost serotoniny, tez mnie to wkurza bo potrzebuje sie skupic nad czyms a cos takiego to utrudnia

-- 10 kwi 2014, 17:48 --

elmopl79,
a dokładniej jakbys miała to opisać? nie jest to uczucie takiego odrealnienia jakbys byla z boku wszystkiego i miała utrudnioną rejestrację bodźców z zewnątrz? takie troche jakby oszołomienie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 10 kwi 2014, 18:52
Każdy dzień to męka. Dlaczego nic na mnie nie działa? Esci i paro mogę wsadzić sobie w d.pe. Może wtedy podziała?

-- 10 kwi 2014, 18:54 --

Paro w dawce 20 wpitalam od 3 tygodni. I co? Jajco. Esci zarlam prawie 3 miesiące i jajco. Może pól litra lepiej zadziała i szybciej niż jedno i drugie razem wziete
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 kwi 2014, 18:58
elmopl79,
jest cos takiego co sie nazywa derealizacja, ma sie przy tym poczucie ze swiat jest tak jakby oddalony a Ty jestes z boku,nie wiem czy wlasnie tego nie odczuwa sie jako takiej niejasności umysłu, z jednej strony pisze ze to jest objaw lęku a z drugiej pisze ze to moze byc objaw uboczny SSRI (przynajmniej mam takie info na ulotce Seronilu)
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 kwi 2014, 19:01
Lunatic
Dokladnie tak.A wręcz czasami czuje sie jak jakis niedorozwój....to tak jakby to nie byl mój umysl,jakby ktoś orzelaczyl guziczkiem cos w moim mozgu.Brak koncentracji,brak skupienia sie i dziura w glowie pogdzas wyslawiania sie.....Mowisz,ze Ci to przeszlo....kurcze u mnie znowu wrócili od dwóch dni znowu czuje sie takim niedorozwojem umyslowym,który nic nie umie,na niczym sie nie zna....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 10 kwi 2014, 19:03
elmopl79 napisał(a):Margor
Ja na paro mialam dokladnie to samo.Czulam,ze żyje,czulam normalność,choć czasami byly i gorsze dni,ale nie tak jak na esci.....

Co z tego,ze nie mam lekow,jak czasami powraca to uczucie niejasnoaci umyslu,i braku możliwości zapanowania nad nim,tak jakby to nie byl mój umysl,a to uczucie jest przerażające,dolujace u sprawia,ze codziennie o tym myślę.Czy to przejdzie?

a co na esci tak nie masz?
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 kwi 2014, 19:05
Objaw uboczny ssri?czyli co,odstawic leki,zmniejszyć dawke,czy zmienic lek?
Co w takim przypadku.....?!Cala reszta jest w porządku Nie mam ataków paniki,itd.Tylko ten umysl...orzeciez tak nie da sie funkcjonować!!!
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 kwi 2014, 19:07
elmopl79,
wydaje sie ze to jest objaw uboczny SSRI spowodowany wzrostem lęku w początkowej fazie leczenia i to wpisali tak, dopytam lekarza bo tez mnie to interesuje co to jest i co to znaczy jak sie to dłuzej utrzymuje, czy ze lek nie dziala dobrze przeciwlękowo czy co

-- 10 kwi 2014, 18:08 --

dam Ci znac co powiedział
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 kwi 2014, 19:11
Margor
Na esci jest zupełnie inaczej....Co prawda esci pizbawila mnie ataków paniki,lęków,ale nie do końca jest tak jak powinno byc.Owszem mialam tez i dni rewelacyjne na esci....ale czuje,ze nie do końca jest tak jak powinno byc,a wręcz moge powiedziec,ze cos jest nie tak-chodzi mi glownie o to uczucie nie swojego umyslu....na paro nie przypominam sobie czegos takiego,nawet chwilowego.

Czy to uczucie minie,czy oznacza zmianę na inny lek
Czy esci moze zwiększać prolaktyne?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 10 kwi 2014, 19:14
elmopl79 napisał(a):Margor
Na esci jest zupełnie inaczej....Co prawda esci pizbawila mnie ataków paniki,lęków,ale nie do końca jest tak jak powinno byc.Owszem mialam tez i dni rewelacyjne na esci....ale czuje,ze nie do końca jest tak jak powinno byc,a wręcz moge powiedziec,ze cos jest nie tak-chodzi mi glownie o to uczucie nie swojego umyslu....na paro nie przypominam sobie czegos takiego,nawet chwilowego.

Czy to uczucie minie,czy oznacza zmianę na inny lek
Czy esci moze zwiększać prolaktyne?


ja zdecydowalam sie na powrot do lekow bo mialam raczej objawy depresyjne uczucie drzenia gula w gardle i scisk w zoladku lekow i atakow paniki nie mialam tego wyzbylam sie po paroksetynie.
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 kwi 2014, 19:16
Lunatic
Ok.bede wdzieczna za informacje.Ja twz pytalam lekarza swojego o to,to powiedziala,ze ten lek tak nie robi.
Doktorek na oddziale powiedzial to samo,pi czym dodam,ze to dormtyczt natrętnych myśli i zaproponowal paro,bo niby esci jest za slabe na natrectwa....

-- 10 kwi 2014, 18:17 --

Lynatic
Akw masz to caly czas,bo mnie ten stan,ja go nazwalam"sieczki",przechodzi popoludniu.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do