ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 09 kwi 2014, 14:56
Tojaaa :papa:
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 kwi 2014, 15:02
Luki_is_back, co u Ciebie? Jak samopoczucie? Hehe pewnie przeswietne. Pozdrawka cieple
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 kwi 2014, 15:51
No ok, ale czemu leczenie jest takie trudne? Przez to, że mózg jest do końca niezbadanym organem a psyche też trudne do ogarnięcia mówiąc kolokwialnie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 09 kwi 2014, 15:53
To prawda, czuję się świetnie. Czuję się nawet lepiej niż w rok, dwa temu, gdy nie miałem nerwicy.
Jest we mnie więcej optymizmu niż dawniej, inne myślenie, życie mnie nie przeraża i w domu układa się super.
Jutro wizyta u lekarki. Będę się starał tryskać humorem, żeby powiedziała: "panie Łukaszu, myślę że to odpowiedni moment na spróbowanie życia bez leków".

Czemu trudno wyleczyć. No tak, mózg jest najsłabiej zbadanym organem, a nerwica ma szereg przyczyn. Nigdy nie jest tak, że jedna sprawa wywołuje nerwicę. Przyczyny są już w naszym wychowaniu, domu rodzinnym, w bagażu doświadczeń przez całe życie, w podatności na stres,w naszych nawykach żywieniowych, trybie życia.
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 09 kwi 2014, 16:02
czy zmniejszenie dawki wplynie od razu na lepsze samoppczucie?tzn czy zmniejszy skutki uboczne?
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 09 kwi 2014, 16:04
margor26
Wcale tak nie musi być, że mniej leku to i mniejsze skutki uboczne. Za to na pewno gorszy efekt leczniczy.
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 09 kwi 2014, 16:14
Luki_is_back napisał(a):margor26
Wcale tak nie musi być, że mniej leku to i mniejsze skutki uboczne. Za to na pewno gorszy efekt leczniczy.

Lepiej sie czulam jak bralam 5mg jak zwiekszylam do 10mg to myslalam ze umre. Mysle ze za szybko zwiekszylam dawke moglam dluzej pobrac az organizm bardziej sie przysfoi.
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_is_back 09 kwi 2014, 16:18
Wiesz co, i tak w końcu będziesz musiała wejść na 10 mg. Poczekasz tydzień i znów się okaże, że takie same skutki uboczne. Nie lepiej mieć to już za sobą? Przecież to tylko kilka dni i przejdzie.
Luki_is_back
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 kwi 2014, 20:10
margor26, nie kombinuj, rób tak jak lekarz każe. Musisz wytrzymać. Albo próba leczenia albo dalej życie takie jak dotychczas.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 09 kwi 2014, 21:14
ja juto mam spotkanie z lekarzem i zapytam czy mam to brac, jesli nie na duzych skutkow ubocznych to moglbym sprobowac zawsze jest jakas szansa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7731
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 kwi 2014, 21:25
wieslawpas, no skoro lekarz ci to przepisał to nie rozumiem czemu masz tego nie brać. Nie skupiam się na skutkach ubocznych. Każdy tego typu lek może mieć jakieś. Ja za każdym razem mialam, ale wolałam to niż czuć się dalej tak jak przed lekami. Coś za coś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 09 kwi 2014, 22:25
inez3, bo ten lek to przypsiall mi lekarz o któego bylem z doskoku, musze sie zapytac swojgo stałego lekarza czy moge brac ten lek. Jak on powie ze tak to bede go bral.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7731
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 10 kwi 2014, 06:23
Tak się składa, że ten lek też mi przepisał inny lekarz, bo mój stan się pogorszył, a moja psychiatra była na urlopie. Zaczęłam brać, bo 2 tyg już bym nie wytrzymała. Zrobisz jak uważasz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez agusiaww 10 kwi 2014, 08:36
wieslawpas dla nas to ratunek skutki uboczne, ja dzis w nocy wskoczyłam na wenle, bo taki mialam lęk że myslałam ze zejde, dobrze ze miałam zachomikowane pól opakowania. Ale jak mi lekarz powie zeby zmienic na esci to zmienie.
Lucki czasami jest tak ze sa choroby wspolistniejace, ktore wplywaja na to ze wywoluja depresje, lęki, takze leczenie ginekologiczne :? i niestety, wtedy jest kompleks lekow.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: NoMoreDepression i 36 gości

Przeskocz do