ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 10 mar 2014, 18:14
lunatic napisał(a):Ja mam jutro rozmowe kwal. w sprawie pracy i w ogole ani cienia niepokoju nie mam z tego powodu,czy to znaczy ze jestem juz zdrowy czy na odwrot,tak mi wszystko obojetne ze to objaw chorobowy,to dopiero pytanie :pirate:


A może warto się nad tym nie zastanawać? Nie denerwujesz się to ok. Każdy inaczej reaguje.

Jak to moja pani psycholog mówi, analizowanie każdej sytuacji jest moim największym problemem (i jak widać większości nerwicowców). Po co się nad tym zastanawiać? Jest jak jest i trzeba to przyjąć.

-- Pn mar 10, 2014 6:24 pm --

elmopl79,
Ja byłam kiedyś na takiej terapii dziennej, ale popołudniami codziennie. To była terapia grupowa. Poza zwykłymi sesjami były też zajęcia z muzykotarpii i terapii ruchowej. Szczerze mówiąc to było jedno z najlepszych doświadczeń w moim życiu. Ludzie tam byli z różnymi problemami, ale słuchając ich wypowiedzi można było nabrać dystansu do swoich problemów. Jak się terapia kończyła to aż mi było szkoda. Bardzo się ze wszystkimi zżyłam choć na początku było ciężko. Jeśli masz możliwość to skorzystaj. Można się wiele o sobie dowiedzeć, zobaczyć swoje problemy z perspektywy innych osób. Czasem jak siedziałam i słuchałam innych to moje problemy wydawały mi się niczym...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 18:38
A co to jest otwarty,na czym polega?

Cięższe przypadki?Czemu?

-- 10 mar 2014, 17:44 --

No na plus jest to,ze w końcu dobiora mi leki/dawke i to mnie trzyma przy podjęciu pozytywnie tej decyzji.
Z drugiej strony boje sie zmiany leku,boje sie.....chyba wyjsc z domu.Az sie nie poznaje i to mnie bardzo wkurza.Zrobilam sie jak....takie cieple kluchy.

-- 10 mar 2014, 17:58 --

Inez
A leczylas sie wtedy farmakologicznie?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 10 mar 2014, 19:08
elmopl79, tak, wtedy właśnie zaczynałam z asentrą.

-- Pn mar 10, 2014 7:10 pm --

Tojaaa, jak tam dzisiejszy dzień? Napisz co u Ciebie.

U mnie minęło ok, ale 30 min. przed wyjściem z pracy tak się już nie mogłam doczekać aż wyjdę, że zdenerwowałam się do tego stopnia, że do teraz mnie trzyma. Nawet to, że ojciec przyjechał jakoś mnie nie uspokoiło. Co to jest?
Ostatnio edytowano 10 mar 2014, 19:14 przez inez3, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 mar 2014, 19:13
inez3,
nie zastanawiam się tylko jak przeglądałem Wasze wypowiedzi odnośnie niepokoju przy nowych sytuacjach to mi się akurat skojarzyło, poza tym kiedyś było zupełnie na odwrót, denerwowałem się przesadnie, bardzo przesadnie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 19:16
Inez
Pytam,bo niby ja tez na lekach ale zupelnie nie czuje sie na silach żeby tam isc....

A co do nerwa po pracy....moze to kumulacja dzisiejszego napieci....bo pewnie gdzieś podświadomie denerwowala....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 mar 2014, 19:17
elmopl79,
na otwartym jest się w szpitalu cały czas, nie wychodzi sie do domu
nie wiem czemu cięższe tam były, a może nie cięższe tylko mi tak się zdawało, ale osoby na moim oddziale zachowywały się tak podczas rozmowy ze nie przypuszczałoby się ze są chore na coś, a te z otwartego to w rozmowie od razu było widać ze mają jakieś problemy, ciężko się z nimi gadało
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 19:50
Lunatic
Jak tam bylam ustalic termin,to widzialam w większości ludzi przed emerytura....i jakieś takie dziwne mi sie to wydawalo...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 mar 2014, 19:54
a gdzie jest ten oddział, w szpitalu czy w jakiejś innej placówce?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 20:06
Lunatic
To jest w placówce obok jest tez i szpital.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 mar 2014, 20:18
ja bym poszedł, no chyba ze juz przerobilas jakąś długą psychoterapie wcześniej
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 20:33
Lunatic
Chodzilam cztery lata temu na terapie....nie chce jyz wracac do dziecinstwa....

-- 10 mar 2014, 19:34 --

Ale ta terapia nie trwala dlugo....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 10 mar 2014, 21:02
DRODZY MĘŻCZYZNI w dn Waszego swieta przesylam najlepsze życzenia- miłości, zrozumienia, spokoju ducha, spełnienia marzeń, ale tych ktorych nie wypowiada się na głos, oby życie przemienilo te najgorsze chwile w momenty najwspanialsze takie które powoduja usmiech na samo ich wspomnienie :105:
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 mar 2014, 21:12
jakiego święta?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 10 mar 2014, 21:16
10 marca obchodzimy Dzien Mezczyzn :-) nie wiedzieliscie? Moi mężczyzni krzycza o tym juz od tygodnia:-)

-- 10 mar 2014, 20:21 --

Poczytajcie n przegladarce
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 7 gości

Przeskocz do