ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 10 mar 2014, 11:19
Tylko, że Tojaaa nadal ma ataki paniki, ciągłe uczucie niepokoju, biegunki i natrętne myśli. Nie są to delikatne objawy, widać że kobieta bardzo się męczy. Pracuje i studiuje dzięki silnej woli, tylko to jest walka o przetrwanie, a nie normalne życie. Bardzo mi jej szkoda.
W jej przypadku lek jest nie trafiony. Na szczęście jutro ma wizytę u psychiatry i trzeba mieć nadzieję na zmianę leczenia i autentyczną poprawę.
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 10 mar 2014, 11:53
elmopl79 napisał(a):Inez
Dobrze,ze wzielas sobie ten"stojak",ha,ha,ha...:)
A ja dziś wstałam bez stojaka :brawo: i mam zamiar czymś się zająć, bo jakieś głupie myśli mnie ogarniają. Pogoda piękna, może więc chwilkę spędzę z psami w ogródku, może rower.... A wieczorem może brzuszki poćwiczę chwilkę, dowartościuję się. Jak myślicie? Plan dobry? (Kurcze, a obiecałam sobie - zero planowania, zero perfekcji, zero frustracji, gdy mi z planów nic nie wyjdzie)
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 10 mar 2014, 12:07
Plan bardzo dobry.
Trzeba korzystać z tego słoneczka, bo tak mało mamy dni słonecznych w roku. A po zimie nasze organizmy potrzebują światła słonecznego.
Nie planuj za dużo. Zrób najpierw pierwszy krok, czyli np. przejażdżka na rowerze i dalej, na co będziesz miała ochotę.
Sam bym gdzieś wyszedł w taką piękną pogodę, ale trzeba siedzieć w biurze.
Luki_Nerwusik
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 10 mar 2014, 12:21
Ja dzis na szkoleniu pol dnia. Jakoś idzie. Łeb mnie boli.

Luki
Jest tak jak piszesz. Robię, co muszę na sile, bez radości, bez chęci, a nie o to przecież chodzi.dzieki ze mnie rozumiesz

Lunatic, ja biorę tabsy od 4 miesięcy a studiuje od 2 lat na magisterce. Jakoś dawalam rade
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 10 mar 2014, 12:34
Ja nie mogę do siebie dojść po 2 dniach urodzin. Najpierw przygotowania, później obżarstwo, popijawa i bezsenna noc. A na drugi dzień kinder bal z 5 piątką szalejących urwisów.
Po tym weekendzie jestem tak wypompowany, że cieszę się że się skończył.
Teraz byle do piątku i zwyczajnego weekendu.

Tojaaa, jestem bardzo ciekawy, jakie leczenie zaordynuje Twoja lekarka. Kurcze musi się skończyć ta męczarnia.
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 12:47
jeszcze jedna rzecz, im silniejsze objawy choroby tym działanie leku jest lepsze, wyraźniejsze, bardzo zauważalne, w przypadku łagodniejszych wiele razy te leki działają jak palcebo, różnica jest kosmetyczna

Lunatic
Tak sadzisz?To czemu lekarze są zdania,ze lepiej przyjsc jaknajwczesniej z objawami nerwicy,czy depresji,bo wtedy latwiej i szybciej sie to dziadostwo leczy....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez xyz90 10 mar 2014, 12:47
Ja w niedziele też przeholowałam z nadmiarem obowiązków, byłam tak zmęczoną, że nie mogłam zasnąć i dziś czuję trochę skutki tego wszystkiego. Jednak powinnam spokojnie wkraczać do normalnego życia, bo to wszystko się odbija na moim zdrowiu, czuję się dziś strasznie zmęczona i odczuwam lekkie odrealnienie.
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu
Czas i tak upłynie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
13 lut 2014, 09:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 10 mar 2014, 12:50
A ja dziś chyba znów skutki uboczne odczuwam. Jestem spieta, ale nie boję się. Nie mdli mnie, nie jest mi słabo, natomiast mam całe ciało potwornie ociężałe, głowę ciężką, ze mam wrażenie, że jej nie utrzymam... Najchętniej bym się położyła. Chyba, że to po afobamie + esci.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 10 mar 2014, 12:52
elmopl79
Jedno nie wyklucza drugiego.
Jeśli np. z człowiekiem jest tak źle, że jest przykuty do łóżka i każda czynność boli, to sprawienie że po lekach będzie wychodził z domu jest już sukcesem i zauważalną poprawą.
A jeśli inny pacjent ma objawy somatyczne, jak drżenie, pocenie, czerwienienie się to takie niewielkie uciążliwości są często trudne do zwalczenia lekami i poprawa w tym przypadku nie będzie taka widoczna.
Oczywiście, im szybciej pójdzie się do lekarza, tym szybciej można stanąć na nogach. Kiedy lęki, czy inne objawy mocno się nasilą, to leki trzeba brać dłużej, żeby stan się poprawił.
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 10 mar 2014, 12:54
Fakt, za bardzo się skupiam na sobie ..
xyz90, nic ci nie jest. Jesteś zmęczona jak każdy zwykły człowiek :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 10 mar 2014, 12:56
LUKI
A Ty nie bales sie wchodzic na ak wysoka dawke paro?Tzn.nie miales lęków z tym związanych,ze za dużo,ze byc moze niepotrzebnie...?!

Tojaaa
Leki musza jakos dzialac,moze nie do końca tak jakbys chciala,ale myślę,ze one jednak trochę dzialaja....chocby nawet tak,ze sue zmuszasz pomimo zlego samopoczucia....
Gdyby nie dzialaly,to taki stres:praca,studia,nauka....bylyby awykonalne....
basen,kino,obiad w knajpce....zmyszanie sue to jest wlasnie ta praca nad sobą i leki myślę,ze w tym wlasnie pomagaja.
Ja na seroxacie tez mialam roznie,ale tez suw zmuszalam,pomimo codziennych akcji w ubikacji,takich,ze prawie mdlalam....ale potem ubieralam sue i wychidzilam,pomimo,ze trzepalo mna z zimna...
leki dawaly mi ta sile do zmyszenia sie do czegokolwiek.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez smutna82 10 mar 2014, 12:58
Tojaaa,kochana daj znac co powiedział lekarz,no i czy zmienil ci leki.

a ja zycze Wszystkim milego dzionka i lece do swoich obowiązków :)
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 10 mar 2014, 13:00
elmopl79,
Nie wiem jak sie powinno leczyc,watpie zeby ktos na poczatku jakichs objawow lecial od razu do psychiatry,gdzies o tym czytalem ze antydepresanty sa najbardziej skuteczne przy silnych objawach,jakies zaburzenia przewlekle o mniejszym stopniu nasilenia leczy sie trudniej
Co do nasilenia tych objawow to kazdy tutaj opisuje na swojej podstawie,ja w przeciagu tych wielu lat mialem 4 stopnie nasilenia,ktore by pewnie wiele osob tez dopasowalo do siebie odpowiedni stopien,w najciezszym jakakolwiek aktywnosc typu praca,studia jest niemozliwa
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 10 mar 2014, 13:01
elmopl79 napisał(a):LUKI
A Ty nie bales sie wchodzic na ak wysoka dawke paro?Tzn.nie miales lęków z tym związanych,ze za dużo,ze byc moze niepotrzebnie...?!


Mnie po miesiącu na 20 mg paro nie poprawiło się kompletnie nic, a doszła jeszcze sztywność mięśni, szczękanie zębami.
Lekarka stwierdziła, że trzeba mieć nadzieję, że po zwiększeniu dawki coś pozytywnego się zadziałała i zaleciła szybkie wejście na 40 mg.
Tak też zrobiłem i po jakichś 3 tygodniach na tej dawce powoli zaczęło mi się poprawiać i wróciła radość życia i lęki zaniknęły.
Nie wiem, czy jak bym czekał 3 m-ce na 20 mg to by poprawa była taka sama, raczej w to wątpię.
Ostatnio edytowano 10 mar 2014, 13:09 przez Luki_Nerwusik, łącznie edytowano 1 raz
Luki_Nerwusik
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do