ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 mar 2014, 15:37
No widzicie, dla mnie nie ma większego koszmaru niż ten strach inne skutki uboczne mi nie dokuczają, chyba, że mdłości, a poniewaz za każdym razem jak mi niedobrze to się boję to taka spirala.

Aktualnie najgorsze są poranki kiedy się budzę i od razu się denerwuje, ściśnięty żołądek, mimo głodu nic nie mogę zjeśc i od razu wszystkie myśli lawinowo - jak przezyje dzien bla bla bla...

Właśnie wróciłam z "wycieczki" po sklepach z rodzicami i nie było tak zle. Jedynie w którymś momencie mnie zemdliło i już mi się włączyła lampka ucieczki, ale starałam sobie wytłumaczyć, że "najwyżej zwymiotuje na środku i co takiego się stanie". Benzo wzięłam o 10 i dalej jestem uspokojona. Jak na razie jest dobrze :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 mar 2014, 15:39
elmopl79,
a z jakiego powodu masz zawroty głowy? przy stanach lękowych to się moze zdarzać, wtedy benzo pomogą
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 09 mar 2014, 15:53
Lunatic
Nie wiem z jakiego powodu.Jesli to nerwicowe,to esci powinno mnie jakos zabezpieczać.....

Inez
Wszysto to przejdzie.Dobrze,ze umiesz to kontrolować umyslem i wytlumaczyc sobie,ze to"nic takiego"
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 mar 2014, 15:55
no to bierzesz benzo i jezeli zawroty miną tzn ze nerwicowe, jezeli nie mina to jest inny powod
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 mar 2014, 15:56
elmopl79 napisał(a):Lunatic
Nie wiem z jakiego powodu.Jesli to nerwicowe,to esci powinno mnie jakos zabezpieczać.....

Inez
Wszysto to przejdzie.Dobrze,ze umiesz to kontrolować umyslem i wytlumaczyc sobie,ze to"nic takiego"


elmpol79
Po kiepskim poranku i tak dzisiejszy dzień jest bardzo udany :).

Co do Twoich zawrotów głowy to powinnaś to powiedzieć lekarzowi. Ja zawroty głowy mam na początku zażywania leku i przy odstawianiu, ale to już takie delikatne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 mar 2014, 16:00
przy zaczynaniu czy odstawianiu tez sa zawroty, ale nie po takim długim czasie od zaczecia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 mar 2014, 16:03
A co do benzo to powiem Wam, że boję sie uzaleznienia chociaż ja biorę tylko 0,25 mg afobamu i pomaga. Przy wcześniejszym wchodzeniu w leki nigdy się niczym nie wspomagałam. Teraz jakoś gorzej. Ogólnie się dziwie, że nastapiło u mnie pogorszenie. Na początku czyli grudzien i do zeszłego tygodnia brałam Pramolan 50mg rano i w porze obiadowej. Pomogło - znów robiłam wszystko, chodziłam na fitness, zdarzało mi się nawet jechać autobusem - czekałam na wizytę u psychiatry, bo może wystarczyło zwiększyć dawkę, ale akurat tak się złożyło, że moja pani psych. pojechała na urlop i zaproponowała mi żeby iść do innej. Poszłam i tak mi dała Servenon. Nie brałam przez 2 tyg bo myślałam, że wytrzymam do wizyty u swojej Pani dr., ale niestety wszystko się pochrzaniło i tak wylądowałam z antydepr.

-- N mar 09, 2014 4:04 pm --

lunatic napisał(a):przy zaczynaniu czy odstawianiu tez sa zawroty, ale nie po takim długim czasie od zaczecia


Tak tak, to prawda, więc stąd moja sugestia aby iść do lekarza i powiedzieć o tym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 mar 2014, 16:16
inez3,
przydałoby się, u mnie jak brałem 10 mg paroksetyny zawroty głowy były pierwszym znakiem ze akurat musze troche zwiększyć dawkę bo obecna nie radzi sobie, jezeli takie coś sie utrzymuje przy standardowej dawce dla lekarza tez to powinien byc znak ze lek sobie nie radzi za dobrze
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 mar 2014, 16:24
lunatic,
Masz rację, może dawka źle dobrana. Jednym słowem do konsultacji.
Kurcze, a ja już myślałam, że nigdy nie wyląduje na antydepr. Ehh, życie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 09 mar 2014, 16:28
Ja zawroty miałam jak mnie zaczęła k...dopadać...czsami takie ze myślałam że sie przewrócę...i na początku brania tez były, potem przeszlo, no czasami jeszcze sie uaktywniają ale nie wiem od czego to zależy-zmęczenie, zdenerwowanie
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 mar 2014, 16:28
mi kiedys lekarz powiedzial ze traktuje te leki jak codzienny kosmetyk, nie wiem o co mu chodzilo, ze do tego przywykłem czy co
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 09 mar 2014, 16:31
U mie dzis taka nuda, a moi domownicy jak zwykle przed tv :x nudyyyyy....cos dzisiaj humoru brak i nosi mnie delikatnie....
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 09 mar 2014, 16:45
Ellora,
odpal Battlefielda i wskocz na serwer, potrzebuje kogoś do działka w czołgu :D
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 09 mar 2014, 16:55
Te zawroty Glowy moga byc na tle nerwowym.Macie racje,lek moze sobie po prostu nie radzi.
Mowilam mojej p.dr.o wszystkim(no wtedy nie mialam tych zawrotow Glowy),a wręcz czulam sie bardzo dobrze.
Dlatego stwierdziła,ze lek mi służy.Ale od paru dni towarzyszy mi jakieś napięcie.

-- 09 mar 2014, 16:01 --

Inez
Pramolan jest bardzo slabiutki i jest tak,ze dziala jakis czas,a potem niestety nawet przy zwiększeniu dawki leku nic juz nie dziala....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Przeskocz do