WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

.

przez człowiek z lasu 30 sty 2008, 12:51
Ja bralem nealafax do dzisiaj(75-075), ze snem bylo ok..dzisiaj wlasnie przeszedlem na efectin 150, na razie jest ok, ale sny wspomagam imowane, a czy afobam to --alprox?? moze ktos wie?
pozdrowka

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:52 am ]
Ja bralem vealafax do dzisiaj(75-075), ze snem bylo ok ale wspomagam imowane..dzisiaj wlasnie przeszedlem na efectin 150, na razie jest ok, a czy afobam to --alprox?? moze ktos wie?
pozdrowka
Posty
41
Dołączył(a)
17 sty 2008, 12:30
Lokalizacja
z lasu

przez stapelia 30 sty 2008, 15:16
witam, jestem nowa - mam lękową i jestem po drugiej kapsułce Efectinu, no i czuje sie zle, mam mrowienie całego ciała, mdłości, wczoraj powiększone źrenice- dzis już nie. w nocy niby spalam ale budzilam sie ciagle i jakies koszmaty mialam. czy objawy mijaja po kolei? z dnia na dzien jest lepiej? czy trwaja 2 tyg i nagle mijaja?
bo nie wiem czy to wytrzymam :((
pozdrawiam
Agnieszka
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
30 sty 2008, 14:33

przez człowiek z lasu 30 sty 2008, 16:08
stapelia napisał(a):witam, jestem nowa - mam lękową i jestem po drugiej kapsułce Efectinu, no i czuje sie zle, mam mrowienie całego ciała, mdłości, wczoraj powiększone źrenice- dzis już nie. w nocy niby spalam ale budzilam sie ciagle i jakies koszmaty mialam. czy objawy mijaja po kolei? z dnia na dzien jest lepiej? czy trwaja 2 tyg i nagle mijaja?
bo nie wiem czy to wytrzymam :((


witaj stapelia,
a czy bralas cos przed efectinem?? czy od razu lekarz prezepisal eefectin??z tego co mowia to velafax jest odpowiednikiem efectinu, wiec tez mialem przez 5 -6 dni takie akcje.. nie wierzylem ze przejdzie, ale naprawde po antydepresanatach zawsze przechodzi.. po jakims czasie.. no prawie.
pozdrawiam
Posty
41
Dołączył(a)
17 sty 2008, 12:30
Lokalizacja
z lasu

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez pan zolpidem 30 sty 2008, 16:20
Czy jest jakiś tańszy odpowiednik efectinu, który mógłbym dostać mając receptę na efectin?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
09 gru 2007, 01:33
Lokalizacja
Wrocław

przez człowiek z lasu 30 sty 2008, 16:26
pan zolpidem napisał(a):Czy jest jakiś tańszy odpowiednik efectinu, który mógłbym dostać mając receptę na efectin?


Wlasnie nie wiem czy velafax jest tanszy czy drozszy, gdzies widzialem ktos podawal ceny. a na efectinie u mnie nie ma tylko na velafaxie...
pozdrawiam
Posty
41
Dołączył(a)
17 sty 2008, 12:30
Lokalizacja
z lasu

przez stapelia 30 sty 2008, 16:56
to wogole pierwsze lekarstwo jakie zazywam i szczerze mowiac po tych dwoch dniach mam lekko dosc. nie umiem sobie wmowic ze za dwa trzy cztery dni dzialania nieporzadane mina:((( jakby tak znikaly po kolei to byloby lepiej.. Tym bardziej ze mam takie fale- raz zimno raz goraco, raz mnie szczypie cale cialo raz glowa, nudnosci przyspieszone tetno, drzenie ciala. ehhh juz chyba wolalam moje lęki :(
pozdrawiam
Agnieszka
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
30 sty 2008, 14:33

przez człowiek z lasu 30 sty 2008, 17:49
stapelia napisał(a):to wogole pierwsze lekarstwo jakie zazywam i szczerze mowiac po tych dwoch dniach mam lekko dosc. nie umiem sobie wmowic ze za dwa trzy cztery dni dzialania nieporzadane mina:((( jakby tak znikaly po kolei to byloby lepiej.. Tym bardziej ze mam takie fale- raz zimno raz goraco, raz mnie szczypie cale cialo raz glowa, nudnosci przyspieszone tetno, drzenie ciala. ehhh juz chyba wolalam moje lęki :(



Rozumiem Cie, ale nie rezygnuj ,zalezy od czlowiek jak dlugo to znosi, mowia ze 2 tyg ale widac szybciej, dasz rade tylko uwierz w to ze Ci pomoze, wiem co przechodzisz, tez bylo zimno, telepalo mnie, tez chcialem sie poddac, przyznam ze do tego bralem alprox troche mi pomagal, ale to tylko chwila te kilka dni, trzymam za Ciebie kciuki...pozniej powiesz no w koncu sie polepszylo:)
pozdrawaim
Posty
41
Dołączył(a)
17 sty 2008, 12:30
Lokalizacja
z lasu

przez eva79 30 sty 2008, 18:57
Dzisiaj przez przypadek wzielam 2 tabletki efectinu:O
Zamiast 75 to 150.No i mam niezla pikawke.Dziwnie sie czuje.Nieby senna ale nie do konca.UUUU
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
09 sty 2008, 13:01

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 30 sty 2008, 19:03
stapelia musisz przejść przez to.... efectin daje mocne objawy uboczne, ale to napewno minie. po tygodniu poczujesz się lepiej, zobaczysz!
jeśli chodzi o tańszy odpowiednik to jest coś takiego jak efector lub symfaxin. ale trudno dostępne w aptekach dlatego najczęściej trzeba zamawiać.
alprox to to samo co afobam (alprazolam). szkoda że uzależnia ;)
pozdrawiam ślicznie :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

przez stapelia 30 sty 2008, 19:17
ehh to dopiero drugi dzień, a najbardziej boje sie nocy.niby dostałam cos na sen ale boje sie zażywać zeby sie nie uzależnić. dziś obudziłam sie o 4 z jakiegoś koszmaru i ciężko było mi zasnąć. i doły mnie łapią a wcześniej nie miałam dołów tylko lęki. a można coś ziołowego na sen zażywać??
pozdrawiam
Agnieszka
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
30 sty 2008, 14:33

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 31 sty 2008, 11:43
a jak często brałaś coś na sen? pamiętaj, że nie uzależnisz się tak szybko... coś ziołowego również możesz zażywać bez problemów.
pamiętam , że ja też miałam koszmary senne i budziłam się co jakiś czas... ale w końcu doczekałam się dnia kiedy to przeszło. co do dołków, ja miałam poważne myśli samobójcze, zaczęłam się tego strasznie bać. po za tym codziennie głowa mnie bolała. czułam się taka pusta w środku, jakbym była bez uczuć... pamiętam to.
ale minęły 2 tygodnie i zaczęło robić się coraz lepiej. więc musisz zacisnąć zęby i przejść przez to. dobrze jeśli masz kogoś przy sobie kto będzie cię wspierał. napewno będzie ci wtedy raźniej :)
pozdriawiam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

przez stapelia 31 sty 2008, 12:32
nigdy nie brałam nic na sen- lekarz zapisał zolpic ale boje sie go wziąć bo tam jest napisane ze nie można łączyć z antydepresantami. ale chyba gość wie co robi. dziś w nocy wzięłam 3 perseny forte i oka nie zmrużyłam. nie wytrzymam kolejnej nieprzespanej nocy :( zwłaszcza ze pod wieczór sie gorzej czuje choć biorę effectin o 8 rano. muszę spać przy zapalonym świetle bo mam jakieś dziwne zaburzenia widzenia :)))
pozdrawiam
Agnieszka
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
30 sty 2008, 14:33

przez człowiek z lasu 31 sty 2008, 14:56
alprox to to samo co afobam (alprazolam). szkoda że uzależnia ;)

dzieki serdeczne,

szkoda ze dzisiaj tak paskudnie...nawet efectin sie przy pogodzie oslabia..
pozdrowka
Posty
41
Dołączył(a)
17 sty 2008, 12:30
Lokalizacja
z lasu

przez eva79 31 sty 2008, 15:28
Mam pytanie.Biore efectin 75 er juz ponad miesiac.Najpierw przez okolo 3 tygodnie bralam polowe(odsypywalam).Potem przeszlam na cala tabletke.I niby wszystko ok.Lęki znacznie się zmniejszyly,nie mam ataków.Oczywiscie przeszlam na poczatku przez traume pierwszych dni (mdlosci,poty,bol glowy etc) ale potem to przeszlo.Niestety od kilku dni czuje cos dziwnego.Cos jakby drętwienie języka oraz ogromną sennosc.Zasypiam o 22giej i śpie az do 9tej.Dla mnie to dziwne troche.Czy ktos z Was mial takie cos po efectinie.A jesli to po tym to dlaczego objawia sie po takim czasie?
Z gory dzieki za odp.
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
09 sty 2008, 13:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do