WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Avatar użytkownika
przez rolingstone 25 sty 2008, 12:34
witam efectinowców :)

od wczoraj biorę znów 150 mg, bo na 75 mg miałem raz dobrze, a raz źle, straszne wahania. Może 75 mg to było za mało. Zobaczymy.

Pozdrawiam!
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

Avatar użytkownika
przez silesiaster 26 sty 2008, 13:57
skończyłem brać 250 mg teraz setaloft - przerwałem bez zmniejszania dawki - zobaczymy jakie fazy beda:)

pozdrawiam

PS wogle te leki zadne nie działajątylko xanax - rulez:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

Avatar użytkownika
przez zajka 27 sty 2008, 09:50
zaczolem brac lek wczoraj, i juz efekty uboczne, rozszerzone zrenice, pobudzenie, chore fazy, problemy z zoladkiem, dziwnie sie czuje, i boje ze ten lek zrobi zemnie roslinke, nie wiem czy nie odstawie, lek zaczyna dzialac po dwoch tygodniach, a ja nie wiem czy dam rade tyle to brac bo wariuje
Znam Takich Ludzi Którzy Za Zycia Umierają....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
21 sty 2008, 18:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez eva79 27 sty 2008, 19:23
postaraj sie dac rade.To jest dobry lek.Ja tez przechodzilam przez takie pieklo.Ale teraz juz widze efekty.Trzymaj sie.
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
09 sty 2008, 13:01

Avatar użytkownika
przez rolingstone 28 sty 2008, 09:31
Witam, po zwiększeniu dawki z 75 mg do 150 mg od kilku dni czuję nasilony lęk. Czy to normalne?
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 28 sty 2008, 21:13
tak to normalne :) zobaczysz jak to jest przy 150mg, odrazu poczujesz się lepiej. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez rolingstone 29 sty 2008, 09:35
Dzięki. Czekam na poprawę. Rozumiem, że Ty też bierzesz 150 i też miałaś lęki na początku. Jak długo i czy je czymś zbijałaś? Cholera i jeszcze piszczy mi w uszach :)
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 29 sty 2008, 10:27
biore 150mg już od dwóch tygodni. musze przyznać że czuje się naprawde o wiele lepiej niż przy 75mg. współczuje tego pisku w uszach, słyszałam że to częsty objaw (ale przechodzi). mnie to na szczęscie nie dotkneło. kiedy miałam lęki wspomagałam się afobamem (lek na uspokojenie, na ataki lęku i takie tam). mam jeszcze troche problemy ze snem ale mam nadzieje, że to przejdzie.
to jest twój pierwszy lek?
bo ja przed efectinem brałam chyba jeszcze 4 inne rodzaje ;)
pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez rolingstone 29 sty 2008, 11:16
no ja też brałem już seroxat (trochę pomagał), anafranil (bardzo pomagał), zoloft (wcale) i teraz efectin. Nawet było ok na 75 mg, ale były nawroty lęku i lekarz zwiększyła do 150. Też mam benzodiazepinę na wszelki wypadek, ale staram się bez.

Pozdrowienia
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

przez Wera 29 sty 2008, 11:43
rolingstone
mnie przy dawce 150 zaczęło szumieć w uszch i trwa to do dzisiaj czyli 3 miesiące choc efectinu nie biore ponad miesiąc. Z tymi szumamu mam przekaz do szpitala. Może to nie od sfectinu zobaczymy bardzo sie boje iść do szpitala ale nie mam wyboru te szumy mnie bardzo męczą i cały cazs jestem na środkach uspakjających - afobam plus cloranxen. Wiem, że moge się uzaleznić ale wybrałam mniejsze zło, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez jolkaj 29 sty 2008, 11:55
no hej ja zażywam 3 miesiąc efectin dawka 150 ale idę dziś do lekarza dalej mam bóle w klatce piersiowej i duszności nie wiem co mi na to pomoże. zobaczymy mam nadzieję że to mi przejdzie.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

Avatar użytkownika
przez rolingstone 29 sty 2008, 15:33
Wera napisał(a):mnie przy dawce 150 zaczęło szumieć w uszch i trwa to do dzisiaj czyli 3 miesiące choc efectinu nie biore ponad miesiąc


to faktycznie coś nie tak. życzę powodzenia, nie martw się!

zajka napisał(a):i boje ze ten lek zrobi zemnie roslinke, nie wiem czy nie odstawie


nie zrobi, nie ma takiej możliwości, przetrzymaj, wspomagaj się czymś (afobam)
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 29 sty 2008, 17:41
ja wspomagam się już afobamem od jakiegoś czasu i czuje, że mój oranizm bardzo to lubi... zaczynam za bardzo się w to wkręcać i za często brać. podoba mi się taki świat bez lęków, ale przecież nie można tak całe życie. więc uważajcie bo to strasznie uzależnia.
a szkoda....

jak u was ze snem przy efectinie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

przez jolkaj 30 sty 2008, 09:31
u mnie sny są czasami koszmarne, dziwne a czasami jakbym widziała coś co się wydarzy w najblieszej przyszłości,
męczą mnie bóle w klatce piersiowej ale lekarka po wczorajszej wizycie zostawiła mi wszystkie leki tak jak mam nadal tzn.efectin 150 i sulpiryd 50 x 2
jak myślicie czy na działanie tego leku można jeszcze liczyć??
a co z myślami natretnymi czy on wycisza??
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do