WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

przez atrucha 13 maja 2006, 21:13
Kolejne doświadczenie.. Wróciłam do Efectinu. Niestety okazało się z czasem,że źle sie czuję po Velafaxie. Nie ma przedłuzonego działania i zaraz po wzięciu tabletki miałam spore odruchy wymiotne. Ogólnie fatalnie się czułam..Gorzej niż bez tabletki. Podobnie jak Magda. Po Efectinie - nie ma tak nagłego i mocnego uderzenia. Rozkłada się to w czasie. Łagodnie i skutecznie.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez Magda-27 13 maja 2006, 21:41
Atrucha ja się rzeczywiście czułam gorzej jak wzięłam tabletkę, ale ja już odstawiam ten lek. Podobno to jest normalne, że gorzej czuję się w te dni kiedy zażywam lek, a lepiej w te kiedy go nie biorę. Lekarka powiedziała mi, że w ten sposób organizm się odzwyczaja od danej substancji. W moim przypadku to chyba świadczy o tym, że nie mam dużego problemu z odstawianiem i powinnam sobie poradzić bez problemu bez leku :)
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez emal23 15 maja 2006, 17:07
Witam!
Ja biore od tygodnia ten lek w dawce 37mg na dobe rano. Psychiatra zapisał mi to na Depresjie-nerwicowo-lękową, wczesniej na początku leczenia stosowąłem Cloranxen. I po 7 dniach czuje super samopoczucie, żadnych zmartwień, leków, poprostu jest ok. Na początku co prawda były silne skutki uboczne i miałem juz odstawić ten lek, ale wytrzymałem i naprawde było warto.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 maja 2006, 17:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Magda-27 15 maja 2006, 17:30
Witaj Emal :)
Pewnie, że warto. Ja na początku też miałam skutki uboczne przez jakieś 5 dni, a później wszystko się skończyło i było bardzo dobrze. Moim największym problemem były wymioty i po tym leku zniknęły, mam już 4 miesiące luzu. Teraz już lek odstawiłam i czuję się super :):):)
Życzę wszystkim żeby na nich tak leki działały i żeby szybko zdrowieli :mrgreen:
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez emal23 15 maja 2006, 18:31
Umnie ze skutków ubocznych wystąpiły: zawroty głowy, seność, suchość w ustach, ból głowy, splatnie oczu, ogólne osłabienie i raz wymoiotowałem. Ale tak jak piszesz po 5-6 dniach wszystko ustąpiło i jest ok :D
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 maja 2006, 17:00

Avatar użytkownika
przez Magda-27 15 maja 2006, 18:33
Bardzo się cieszę, że jest ok.
Mnie na początku też strasznie mdliło, kręciło się w głowie i potwornie słaba byłam, ale wszystko na szczęście minęło.

[ Dodano: Pon Maj 15, 2006 6:35 pm ]
Emal jeżeli masz jakieś pytania to zapraszam na gg :)
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez forever 19 maja 2006, 20:23
czesc
ja biore Efectin juz 3 miesiace. Mialam-przede wszystkim lęki, obnizenie nastroju i zmeczenie. Po miesiacu odczulam niewielka poprawe jesli chodzi o naped i nastroj, zwiekszylam dawke do 150er. Lęki pozostaly takiejaki bylu wiec dolaczylam 2 lek-Spamilan. Biore go juz 2 tygodnie i leki zmniejszyly sie o 70%. Mysle o zmniejszeniu dawki Efectinu teraz biore 1,5 kaps. A jak Wy odstawiacie efectin- chyba niektorzy biora co 2 dni?
pozdr, aha to ja sama sie lecze jestem lekarzem. Ciesze sie z mojego sukcesu terapeutycznego :), teraz wiem co przypisywac chorym :)
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

Avatar użytkownika
przez Dora 20 maja 2006, 10:36
Witam. Czy ktos moze mi poradzic, czy mozna laczyc efectin z alkocholem? Bardzo dziekuje. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
20 maja 2006, 10:32

przez Szczęściara 20 maja 2006, 22:09
Forever

ja tez biore 150 ! Osobiście uważam że EFECTIN jest super ! Mnie bardzo pomaga, pomimo że lęki nadal są. Za to Efectin idealnie poprawił i ustabilizował nastrój.

Co do lęków, to mój lekarz także dorzucił mi coś żeby sie ich pozbyć - dostałam depakine chrono. Dopiero zaczynam brać i czekam na efekty.

A te Twoje lęki są jakies ogólne, takie stany lękowe, czy tez ujawniają sie w związku z czymś konkretnym?

Jak sobie radzisz kiedy się pojawiają??


Dora

generalnie nie wolno nic pić ! NIC! Natomiast ja słyszałam że jesli chcesz np wypić lampkę wina, to tego dnia pomijasz dawke leku.
Ale NIE WOLNO SIE UPIJAĆ! Efectin i alkohol w połączeniu mogą mieć fatalne skutki :?
Szczęściara
Offline

przez forever 21 maja 2006, 11:22
szcesciara,
moje leki sa uogolnione czasami sa dni gdy sa silniejsze, rowniez
sytuacje typu duze wymagania je nasilaja. Ten lek który dodalam- Spamilan-on nasila dzialanie lekow przeciwdepresyjnych- jak pisalam
na nim troche zmniejszyly mi sie leki -chociaz dzisiaj powatpiewam w to(czuje sie wylekniona). Teraz biore 1,5 kaps efectinu-z jednej kaps. wysypuje polowe kuleczek czyli moja dzienna dawka effectinu to 100mg er rownocesnie zwiekszam spamilan do optymalnej.
pozdr.
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

Avatar użytkownika
przez Dora 21 maja 2006, 12:14
Dzieki za rade. Nie pije juz 3 tygodnie (od czasu jak biore efectin) i ciezko mi wytrzymac.. Nie wiem jak dam rade pol roku!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
20 maja 2006, 10:32

przez forever 21 maja 2006, 13:34
szcesciara skad jestes ja z warszawy moze mialabys ochote sie spotkac?
co do alkoholu to mnie do niego nie ciagnie tym bardziej ze nie likwidowal moich objawow(co innego mala ilosc na lekach-wowczas czulam sie jak w raju ale balam sie o objawy niepozadane,. spozywalam ze wzgledu na znajomych male ilosci tlumaczac sie tym ze biore leki na wrzody i ze nie mode pic na nich alko. Lepsza taka wymowka niz mowic ze jestem na lekach antydepr.
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

przez atrucha 27 maja 2006, 00:40
Nikogo nie namawiam do picia alkoholu.. Z mojego punktu widzenia (mój organizm - moje doświadczenia!),drink nie działa destrukcyjnie. Ale tylko dla posiadających umiar..i szare komórki. Ot tak - kilkuletnie doświadczenie.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Czy to odpowiednia dawka?

przez Ania1976 27 maja 2006, 19:47
Hej,

Mam bardzo silna nerwice lekowo-depresyjna z depersonalizacja od lat. Po ciazy wrocilam do Effectinu. Dwoch Psychiatrow przepisalo mi Effectin 75 ER 1x dziennie. Przestraszylam sie ''olbrzymich'' kapsulek i koniecznosci rozpuszczania ich w wodzie. Wymusilam na Lekarzach branie dawki 37.5 1x dziennie i to nie ER. Czuje poprawe, ale nadal niewielka. Dusznosci przewlekaja sie z lekami depersonalizacyjnymi. Niby Lekarze powiedzieli, zebym po 10dniach przeszla na 75 ER, ale ja nadal obawiam sie polykania tych granulek. Psychiatra wspomniala cos o rozkrecaniu kapsulek i lykaniu tylko tych granulek, ale czytalam na Forum, ze to niszczy zoladek. Biore Effectin od 3dni i poki co mam straszny jadlowstret.
Poza tym obawiam sie, ze ta dawka, ktora biore jest za mala.
Co Wy o tym sadzicie?
Pozdrawiam,
Ania
Ania1976
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 24 gości

Przeskocz do